Mail van Telfort
ik zit al 4 1/2 week zonder mail door een defect bij Telfort en wordt van afdeling naar afdeling gestuurd en elke keer duurt het weer 5 werkdagen
er is niet een persoon die echt actie onderneemt om dit op te lossen,het enige wat je hoord is we geven het door en vervolgens hoor je niks meer tot dat ik weer contact opneem en +/-30 minuten in de wacht sta.
klantenservice doet ook niets en hebben het zelfde als alle anderen we geven het door om gek van te worden en ze vinden het heel gewoon dat je al 4 weken niet geleverd krijgt wat je betaald !ze kunnen het niet oplossen.
heeft iemand dit ook ondervonden?
Hallo Bruno5 ,
Plaats uw klacht op het Telfort Forum , hier reageren moderators van Telfort , klik op de rode regel .
https://forum.telfort.nl/e-mail-310
Hallo Bruno,
Wat vervelend dat je zo lang zonder mail zit. Zoals Marita heeft aangegeven nodig ik je graag uit op ons forum. Daar kun je je naam en adresgegevens aan mij kenbaar maken via een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
Stephen
Waarom reageert Telfort dan niet op de telefonisch doorgegeven problemen? Makkelijk om het nu weer af te schuiven naar het forum.
De meeste providers ondersteunen alleen webmail en geen e-mail programma's zoals Outlook etc , dus als Telfort webmail goed werkt houdt het hun op .
Wat moet ik me voorstellen bij 'een defect bij Telfort'? En over welk e-mailprogramma heb je het? Lukt mailen via webmail ook niet?
Ze hebben er al moeite mee om n telefoon aan de praat te houden,laat staan n werkende mail,moeilijker kan u t niet maken voor ze
Als tip: Handig is om een email account aan te maken bij bevoorbeeld gmail of outlook. Als u ooit eens van internet provider wisselt kan uw email vervallen na enige tijd of word er kosten gerekend om een email te behouden (kan niet vinden hoe dat bij Telfort is gereld)
Toch zou ik graag willen horen wat voor een defect u ondervind. Komt er niks binnen of krijgt u een foutmelding?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer