ru
door ruyan Apr 6, 2019 om 20:40
Computers & telefonie

Marktplaats gelijk oversteken

paypal tikeme bunq klopt ook niks van word je ook opgelicht tot en met.

en mensen melden niet voor niks en dan gaat de politie niks ondernemen wegens teveel meldingen.
daar maken de daders dus met plezier gebruik van ook dat de meld knoppen op marktplaats niet werken je kunt melden wat je wil er gebeurd nu eenmaal niks helemaal niks.

2784 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 6, 2019 om 20:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Jammer, maar ook uw toetsenbord in niet in orde.

Overigens niemand verplicht u via Marktplaats te kopen. U kunt de spullen ook gaan halen of laten ophalen en dan boter bij de vis.

ru
door ruyan Apr 6, 2019 om 20:50
11 Antwoorden / 1 Vragen

niemand verplicht u hier te antwoorden. ik ben allang bij stelers en helers op de koffie geweest aangezien de politie het niet doet. het resultaat op de muur was mooi. ooit een schilderij met bloed gezien. die doen dat dus in het vervolg al niet meer. als ik over een tijdje weer op pad ga doen ze het helemaal niet meer daar geef ik garantie op sla ze totaal los kapot dus. gewoon laten liggen stinkt maar een paar dagen de natuur ruimt de rest wel op. zijn we daar ook weer goedkoop vanaf.

ru
door ruyan Apr 6, 2019 om 20:52
11 Antwoorden / 1 Vragen

maar aangezien u marktplaats beschermt vermoed ik dat u ook meer van diefstal en dat gefraudeer op marktplaats afweet wat al 10 jaar gaande is. grote kans dat u ook nog eens bezoek kunt gaan verwachten en het niet overleeft. zijn we daar ook weer goedkoop vanaf.

ru
door ruyan Apr 6, 2019 om 20:53
11 Antwoorden / 1 Vragen

gewoon kogel door de kop die kanker kut koppen af maken die stelers en helers stik de moord er maar in met die mongolen. dat zijn het parasieten.

ru
door ruyan Apr 6, 2019 om 20:53
11 Antwoorden / 1 Vragen

anders nog iets

ru
door ruyan Apr 6, 2019 om 20:59
11 Antwoorden / 1 Vragen

en warom heeft u gelijk krietiek op mijn toetsenbord u weet maar amper wie ik ben. dus als u wat te klagen hebt klaag elders of defecten toetsen. als er nog grantie op zit gaat u naar de winkel en anders gooit u hem weg. koopt u een nieuwe.

aurora1
door aurora1 Apr 6, 2019 om 21:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zit er bij u een steekje los?

costnix
door costnix Apr 6, 2019 om 22:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zit er nog wel een steekje vast bij u?

Grunnen.
door Grunnen. Apr 6, 2019 om 23:14
509 Antwoorden / Vragen

Heb je weekend verlof Jodocus

ne
door neodutchio - Apr 6, 2019 om 21:06
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Ruyan, er valt niets te snappen van wat u schrijft. Schijnbaar bent u opgelicht bij Marktplaats. De politie doet er wel degelijk iets mee, echter moeten er dan meerdere aangiftes binnen komen. In principe is het een civiele zaak, het niet leveren van een aankoop.

Verder zal ik er niet op doorgaan. Gezien uw reacties heb ik uw topic gemeld. Werkelijk schandalig hoe u hier reageert.

Wel zat ik nog even uitleg geven op de reactie van het toetsenbord. U schrijft iets waar niets van te maken is.

ru
door ruyan Apr 6, 2019 om 21:14
11 Antwoorden / 1 Vragen

opgelicht en goed ook bestolen en goed ook. van heel veel naar niets en minder. staat allemaal te koop op marktplaats al zo,n 10 jaar. en ze moeten meer meldingen hebben hoeveel wilt u 200000000000 zoveel heb ik er intussen denk al gedaan. worden er als maar meer want 1 product kan immers maar 1 keer gestolen zijn. en niet 2 keer. ik blijf ze immers melden en anders gaan we gewoon weer een keer zelf op pad kijken of er bij zo,n dader meer te halen valt dan alleen iets wat van mij was. dat zou eigenlijk iedereen die bestolen is of opgelicht is moeten doen gewoon de dader zelf opsporen. even langs gaan en even goed onder handen nemen. daar leren ze immers van. kut olichters. gewoon schandalig hoe dat allemaal zo kan.

tenormin
door tenormin Apr 6, 2019 om 21:38
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@neodutchio, ook ik heb het gemeld; jammer dat het weekend is maar: shocking: de taal die @ruyan gebruikt is meer dan schandalig.

ne
door neodutchio Apr 6, 2019 om 22:04
5148 Antwoorden / 12 Vragen

@Tenormin, Het valt mij wel op dat dit soort topics vaak ik het weekend zijn. Ik ga dan ook maar uit van een troll die iets te ver doorslaat. Buiten zijn taalgebruik klopt er inhoudelijk niets van.

tenormin
door tenormin Apr 6, 2019 om 22:10
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@neodutchio, net een automatisch bericht van ze gehad. Wat me opvalt is dat: vragen over de site worden zo spoedig mogelijk beantwoord, staat er niet meer. Kortom: het is een ander automatisch antwoord. Nu de troll nog weg. Hoewel, veel van dit soort vragen komen wel na een uitzending, dus zou het niet gelijk een troll noemen maar een losgeslagen idioot die ergens anders thuishoort dan "vrij" los te lopen. Je zal zo'n kort lontje maar tegenkomen.

me
door mein33 - Apr 6, 2019 om 21:11
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Dit topic maar even gemeld, want van de reacties van Ts  daar lusten de h........

mein33

ru
door ruyan Apr 6, 2019 om 21:16
11 Antwoorden / 1 Vragen

u doet maar kunnen ze het gelijk lezen weet u hoe dat komt gevolgen van. ggz daar licht heel me verhaal  kast vol aan dosier  heeft heel wat zorg kosten gekost aan al die elende die erop volgde leuk dat u daar aan hebt mebetaald ben u daar best danbaar voor anders had ik nu op straat moeten leven.

tenormin
door tenormin Apr 6, 2019 om 21:42
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@ruyan, leer eerst schrijven. Hoofdletters, interpunctie, spelling. Maar zoals je hebt gelezen: ook ik heb het gemeld: meer dan schandalig hoe jij (expres geen U) hier te keer gaat. Een zot zonder nar te zijn: m.a.w. ver van "grappig". En "licht"? Ligt misschien. GGD verbaasd me dan niet.

va
door vanlotjegetikt Apr 7, 2019 om 09:50
809 Antwoorden / Vragen

Niet doen heeft geen zin. Enige wat helpt is het IP adres laten blokkeren.

me
door mein33 Apr 7, 2019 om 10:11
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR VANLOTJEGETIKT 7 APR. 2019 OM 09:50
37 ANTWOORDEN / VRAGEN

Niet doen heeft geen zin. Enige wat helpt is het IP adres laten blokkeren.

Omdat "niet doen geen zin heeft" heb ik het maar wel gedaan, de redactie is nl. de enige die er wel
iets aan kan doen !

;-))

costnix
door costnix Apr 7, 2019 om 10:35
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als @ryuan achter een VPN zit gaat het blokkeren op IP-adres niet werken. Het IP van de verzender is hierdoor verborgen.

tijger1
door tijger1 - Apr 6, 2019 om 21:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uw reacties zijn werkelijk bijzonder.

Nou ja, als de moderatie er weer is, kunnen ze die zooi verwijderen,

ru
door ruyan Apr 6, 2019 om 21:21
11 Antwoorden / 1 Vragen

U ook blijkbaar. u denkt namelijk alleen maar aan u zelf. ooit neergeslagen geweest of overvallen? het zou u moeten overkomen. vervolgens staat alles op marktplaats te koop. waar woont u kom ik gelijk uw huis leeg trekken sla ik u neer verkoop ik bij u ook de boel wat zou u dan doen? ook melden bij de politie denk die doen vervolgens niks. wat zou u dan doen?

ru
door ruyan Apr 6, 2019 om 21:22
11 Antwoorden / 1 Vragen

mij intreseert het geen bal hoor. een mens word daar heel koud van namelijk en hulp heb ik in die tijd al gehad dat scheelt. ik maak er gewoon melding van de politie die ruimt de troep van de dieven en helers wel op. daar worden ze immers voor betaald.

simon55
door simon55 Apr 7, 2019 om 14:26
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Heb u n nieuw toetsenbord ? Ik zie plotseling vraagteken, punt. Alleen van dit toetsenbord werken de hoofdletters niet.

diumenge
door diumenge - Apr 6, 2019 om 21:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Oplichters misbruiken alles wat ze maar kunnen, met Paypal, Tikkie, Bunq etc. is niets mis, als je je gezonde verstand tenminste blijft gebruiken.

tenormin
door tenormin Apr 6, 2019 om 21:43
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Heeft ie niet. ;-((

diumenge
door diumenge Apr 6, 2019 om 21:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen

+10 Tenormin

tijger1
door tijger1 Apr 6, 2019 om 21:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

+10 erbij voor Tenormin.

costnix
door costnix Apr 6, 2019 om 22:11
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik doe er mijn +10 erbij Tenormin.

tenormin
door tenormin Apr 6, 2019 om 22:28
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Bedankt, "kameraden". Voor "€30,00" kan ik weer iets op Marktplaats kopen. (Zonder bloed aan de muur). Haha.

costnix
door costnix Apr 7, 2019 om 10:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

“Hand in hand, kameraden” :-D

costnix
door costnix - Apr 6, 2019 om 22:16
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bedrog, oplichting,.... zijn van alle tijden.
Ik schrijf hè wel een behandeling met groene zeep voor.
Elke keer de mond mee spoelen wanneer je grove, beledigende, bedreigende taal gebruikt.

ru
door ruyan Apr 7, 2019 om 12:05
11 Antwoorden / 1 Vragen

ah u bent arts. werk groene zeep ook om de mond te spoelen. ik heb namelijk ook een hele goede behndling tegen helers stelers en oplichters. fishing we pluizen het adres uit gaan op zoek. nemen een koevoet mee breken de boel open nemen onze spullen mee incl de rest. en steken de boel in de fik. dat adviezeer ik mensen altijd die opgelicht zijn. aangenaam kennis te maken ik ben namelijk ook arts.

simon55
door simon55 Apr 7, 2019 om 14:28
1556 Antwoorden / 5 Vragen

U bent arts ? Zou u zo de deur uitknikkeren.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 7, 2019 om 10:23
16827 Antwoorden / 202 Vragen

www.consuwijzer  informeren, hoe meer dat do0en hoe beter maar let wel op het gebruik van woorden als oplichting. Dat kan u poroblemen geven op basis van valse beschuldiging.  Om een reclameuiting te volgen 'Ik koop nooit via ......'

ru
door ruyan Apr 7, 2019 om 12:09
11 Antwoorden / 1 Vragen

hoe meer mensen het doen hoe beter ben ik eens maar als marktplaats niks doet om te voorkomen dat een gemeld product verkocht word en de politie zegt marktplaats controleert dat. en er vervolgens niemand gaat kijken. en als ze al in beslag nemen er niks mee doen dan werkt het niet namelijk de ns zoekt uit van wie het was. bij marktplaats en politie betwijfel ik dat. niet dat ik wil beschuldigen. daar gaat het ook niet om. maar na 1000de meldingen mag het toch wel tijd worden dat ze die dader toch wel eens hebben lijkt het mij maar een half jaar later staat die harddisk of pc of laptop gewoon weer te koop. en dat vind ik verdacht. paypal die na oplichting een storing heeft en na 20 meldingen zegt u hebt u terug betaal claim te laat in gediend. terwijl ik een harddisk binnen kreeg waar drugs in zat in plaats van dat hij werkte. beetje vreemd.

ru
door ruyan Apr 7, 2019 om 12:14
11 Antwoorden / 1 Vragen

tikeme gebeurde gewoon het zelfde. alleen zat daar zand in de schijf.  koop ik een doosje schijven op bij een winkel die via marktplaats verkoopt 2 werken er 3 kan weg gegooid worden sterker nog. het is een doos die ik al 4 jaar kwijt was vreemd genoeg gestolen stickertjes en alles zat er nog op ook hoe ik ze erin verpakt had zitten. en zo heb ik nog wel 2 dingen. ik koop iets ga het halen kom daar zie meer dan 20 dingen die bij mij uit een opslag gestolen waren na een inbraak. toch knap oplichting en dat soort dingen van alle dag maar begint wel erg op te vallen.

ru
door ruyan Apr 7, 2019 om 12:14
11 Antwoorden / 1 Vragen

doosje harde schijven wat tref ik er op aan kinderporno. gewoon verkocht via marktplaats dozen vol. begint wel op te vallen.

costnix
door costnix Apr 7, 2019 om 12:59
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Op Marktplaats is van alles te koop net zoals marktplaats (Waterloopleinmarkt)
Nog veel meer is op het Darkweb en Deepweb te vinden.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dark_web

ru
door ruyan Apr 7, 2019 om 15:38
11 Antwoorden / 1 Vragen

martkplaats is intussen darkweb gestolen goederen bakken vol drug gewoon in harddisks kinderporno gewoon op harde schijven te koop. wie zegt me dan dat dat geen dark web is. ja en is onderzocht meerdere malen. als u het niet gelooft gaat u zelf maar onderzoekken. of het zo is.

Redacteur
door Redacteur - Apr 8, 2019 om 10:11
1053 Antwoorden / 62 Vragen

We sluiten dit topic, we houden het graag beleefd op het forum.

De redactie