birdies
door birdies Nov 12, 2009 om 12:28
Computers & telefonie

Meerdere accounts op Kassasite?

Ik zat gisteravond / vannacht eens wat te snuffelen op de profielpagina, w.o. die van Kroonmeester. Daar zag ik dat hij 237 (?) bedankjes heeft. (Sinds vannacht zijn daar weer 2 bij gekomen). Als ik kijk bij de top 5 experts ligt dat tussen de 0 - 55 bedankjes.

Aangezien we hier allemaal weten dat Kroonmeester erg gek is op puntjes, rijst bij mij toch echt het sterke vermoeden dat hij hier met meerdere accounts aanwezig is.

Ben ik de enige met die gedachte?

537 8 Rapporteer

ro
door ronny530 - Nov 12, 2009 om 12:52
2773 Antwoorden / 41 Vragen

Wat maken we ons toch druk om het puntensysteem mij interesseert het geen bal. Als een vraag in mijn kennisgebied ligt geef ik antwoord, zo veel mogelijk oplossing gericht, en als ik een vraag stel verwacht ik ook een ter zake doende antwoord.
Dit heeft niets met score van doen maar problemen uit de wereld te helpen.
Jammer genoeg vertellen niet alle vraagstellers het hele verhaal en blijkt later dat ze door eigen toedoen is de problemen zijn geraakt. Dan is het geen vraag meer maar een discussie waar punten jagers graag gebruik van maken door off topic meningen te spuien.

Ronny.

freya
door freya - Nov 12, 2009 om 13:00
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo birdies,

Goed dat je zo oplet, maar er is hier toch iets anders aan de hand. De gegevens op de 'profiel' pagina zijn niet juist, of om het precies te zeggen, er staan een paar gegevens op de verkeerde plek. De getallen die je ziet staan achter 'bedankjes' en 'reacties' zijn omgewisseld. Controleer het maar eens bij jezelf. Op de 'profiel' pagina staat het verkeerd, maar ga je naar 'mijn pagina', dan staat het daar wel goed.
Je verdenking is dus onjuist.

m.vr.gr. Freya

p.s. Overigens, de redactie is op de hoogte van dit probleem, aangezien dit probleem één van de verbeterpunten is die ik de redactie heb gestuurd.

freya
door freya - Nov 12, 2009 om 13:02
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo birdies,

Goed dat je zo oplet, maar er is hier toch iets anders aan de hand. De gegevens op de 'profiel' pagina zijn niet juist, of om het precies te zeggen, er staan een paar gegevens op de verkeerde plek. De getallen die je ziet staan achter 'bedankjes' en 'reacties' zijn omgewisseld. Controleer het maar eens bij jezelf. Op de 'profiel' pagina staat het verkeerd, maar ga je naar 'mijn pagina', dan staat het daar wel goed.
Je verdenking is dus onjuist.

m.vr.gr. Freya

p.s. Overigens, de redactie is op de hoogte van dit probleem, aangezien dit probleem één van de verbeterpunten is die ik de redactie heb gestuurd.

freya
door freya - Nov 12, 2009 om 13:08
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@birdies:

En om het verhaal af te maken, bij jou zie ik op je 'profiel' pagina staan:

bedankjes: 40
reacties: 1

Dat moet dus zijn:

bedankjes: 1
reacties: 40

Het gaat dus om 40 gegeven reactis op je eigen vragen en 1 ontvangen bedankje. Controleer maar via 'mijn pagina'.

Freya

birdies
door birdies - Nov 12, 2009 om 13:25
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@freya: dank voor je correctie. Vond het al erg vreemd allemaal. Dus weer iets wat niet klopt. Nou, ze hebben genoeg werk de komende weken.

@Kroonmeester: mijn oprechte excuses.

edrick3
door edrick3 - Nov 12, 2009 om 13:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Toch kunnen ze m.i. beter terug kunnen gaan naar het oude 'puntenstelsel' (voor zover er al een puntenstelsel zou moeten zijn.) Zou best willen kunnen zien wie jouw antwoord als beste beoordeeld heeft (ook al werd er in het oude stelsel nogal eens verkeerd aangeklikt bij de 1e beantwoorder). Géén punten voor het alleen beantwoorden van een vraag + voor inloggen + voor duimpjes, etc..
Je voorkomt dan tevens het 'puntenjagen'.
Met vr.gr.

dirck
door dirck - Nov 12, 2009 om 15:10
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Ze moeten dat hele puntengedoe gewoon radicaal overboord gooien.
Ik had een test-topic aangemaakt zodat ik wat dingen uit kon proberen, zoals een afbeelding kunnen tonen bij een antwoord (wat nog steeds niet is gelukt)
Toen ik erachter kwam dat ik steeds punten kreeg bij elk antwoord wat ik gaf, ben ik er maar mee gestopt. Ook erger ik mij aan een persoon die wél steeds anderen bekritiseerd om het behalen van puntjes, maar zelf wel even 850 puntjes binnengehaald heeft in 12 dagen tijd.
Dit terwijl de andere vaste beantwoorders tussen de 100 en 400 zitten.

Als een vraagsteller geholpen is met een antwoord en hij/zij meldt dit even, dan is dit voor mij voldoende.

Groet, Dirck

kiran
door kiran - Nov 12, 2009 om 16:35
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankjes en Reacties zijn inderdaad omgewisseld. Het aantal wat bij Bedankjes staat = in werkelijk de hoeveelheid reacties die je hebt gegeven in een Discussie etc. En volgens mij niet op je eigen vragen. Als ik op mijn pagina kijk klopt dat wel. 8 reacties in een Discussie, 6 eigenlijk. 1 x dubbel geplaatst. En bij Reactie staat 3 = in werkelijkheid 3 Bedankjes. Beetje verwarrend is het wel.

@dirck
Ben ook even gaan snuffelen nav deze vraag. Als we het over dezelfde persoon hebben? 1000 erbij nu, sinds de start v/d vernieuwde Kassa site. Nog even en de persoon staat in de top 5. Lach er maar om, valt vanzelf wel door de mand. Toch een spelletjes site geworden ......