snowgirl
door snowgirl Jun 9, 2013 om 08:43
Computers & telefonie

Messenger Outlook

Als ik een mail wil versturen via Outlook
dan kan je bij Nieuw het emailadres invoeren.
Voorheen typte je een letter in en kreeg je gelijk het emailadres in beeld.
Dit krijg ik automatisch nietmeer.

Ik heb niets gedaan aan mijn Outlook
Maar ik zie dat mijn Messenger tijdelijk niet beschikbaar is.
en afgemeld ben voor mijn berichten.

Ik kan wel verturen en berichten binnen krijgen

Maar zolang ik niet aangemeld ben bij Messenger krijg ik geen mailadressen in beeld,
en ik kan niet van iedereen uit mijn hoofd zijn of haar mailadres

Ik heb geprobeerd me aan te melden, want er staat bij berichten dat ik afgemeld ben,
en meld me weer aan, maar dit helpt niet.

Iemand ook dit probleem?
Het is vervelend want elke keer moet ik het geheel opzoeken en invullen van een mail adres
en mijn Outlook werkt niet optimaal.

Begrijp er niets van

HELP

Mvg

1288 11 Rapporteer

snowgirl
door snowgirl - Jun 9, 2013 om 08:47
89 Antwoorden / 46 Vragen

Ik heb wel op deze site ook gelezen dat Messenger verdwijnt en Skype ervoor terug komt,
maar dit had ik verwijderd van mijn Computer, want ik Skype nooit.

Moet ik dit opnieuw installeren en zal mijn Outlook Messenger dan wel optimaal gaan werken?

Ik denk het zelf van niet, want Skype is al een maand van mijn PC af
en heb dit probleem pas een week of 2

Cookies
door Cookies - Jun 9, 2013 om 09:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Aanmelden bij Messenger kan niet meer, want bestaat niet meer. Is definitief vervangen door Skype.

Je emailadressen zouden automatisch overgezet moeten zijn.

snowgirl
door snowgirl - Jun 9, 2013 om 09:11
89 Antwoorden / 46 Vragen

Dan moet ik dus weer opnieuw Skype op mijn computer zetten?

Cookies
door Cookies - Jun 9, 2013 om 09:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Link naar meer info: KLIK

snowgirl
door snowgirl - Jun 9, 2013 om 09:21
89 Antwoorden / 46 Vragen

Ik heb Skype gedownload, maar bij email versturen krijg ik nog steeds niet de mailadressen in beeld en ook als ik in Outlook naar personen wil, kan dit ook niet.

snowgirl
door snowgirl - Jun 9, 2013 om 09:28
89 Antwoorden / 46 Vragen

Ik krijg een fout bij het downloaden van Skype

Met dit bericht: an error occured while appyling security settings..
users in not a valid user or group.
this could be a problem with the package or a problem connecting to a domein controller on the network.
check your network connection and retry or cancell to end the install

Dit krijg ik dus elke keer bij het downloaden van Skype...
Heerlijk als je verstand van computers heb ,maar helaas ik niet

Cookies
door Cookies - Jun 9, 2013 om 09:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je in Outlook een nieuw bericht maakt, zie je toch naast het woord 'outlook' een pijl staan? Als je daar op klikt, opent een menuutje waar je ook 'contactpersonen' vindt. Daar klik je dan op het emailadres van de betreffende persoon en komt dit adres in je nieuwe bericht.

snowgirl
door snowgirl - Jun 9, 2013 om 09:44
89 Antwoorden / 46 Vragen

Outlook opent bij die pijl mijn personen niet..

dat Menu werkt nietmeer bij mij.

Vervelend want ik heb er niets aan gedaan

snowgirl
door snowgirl - Jun 9, 2013 om 09:46
89 Antwoorden / 46 Vragen

je komt dan in het menu

email
personen
agenda en
skydrive

alle vakjes zijn blauw
alleen het vakje van personen is rood.
klik ik daarop dan gebeurd er niets

Cookies
door Cookies - Jun 9, 2013 om 10:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je klikt op het adres van de persoon die je wilt mailen, dan verschijnt het emailadres rechts in beeld, daarop dan (dubbel) klikken. Dan komt het adres in je nieuwe emailbericht te staan.

snowgirl
door snowgirl - Jun 9, 2013 om 10:20
89 Antwoorden / 46 Vragen

maar ik krijg geen personen in beeld..
dus kan niets aanklikken..