pierre60
door pierre60 Jan 20, 2010 om 13:27
Computers & telefonie

Minifoto's bekijken bij mijn afbeeldingen

Een collega van mij kan zijn foto's in mini formaat niet bekijken op "mijn afbeeldingen" Alleen als hij twee maal erop klikt ziet hij de foto op normale grootte. Hij ziet de vierkantjes dus wel maar geen mini afbeeldingen. Wel kan hij ze gewoon bekijken op picasa 3. Weet iemand voor hem de oplossing?

488 2 Rapporteer

sonjaatje
door sonjaatje - Jan 20, 2010 om 13:42
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Bovenaan de pagina bij mijn afbeeldingen staat het woord: beeld.
Daar kun je dat instellen.
Ik heb hem staan op grote pictogrammen.

vedion
door vedion - Jan 20, 2010 om 22:04
54 Antwoorden / 3 Vragen

open deze computer
kies extra/mapopties/weergave
haal het vinkje weg bij:altijd pictogrammen weergeven ,nooit miniaturen
toepassen/ok
als het goed is krijg je nu je miniaturen weer te zien van de foto