BH
door BHoeksema May 16, 2018 om 16:23
Computers & telefonie

Mislopen actie

Heb 14-04-2018 een nieuwe telefoon opgehaald bij Vodafone omdat weer kon, was net een paar dagen te laat voor een actie wanneer je een samsung nam een speaker cadeau kreeg. De verkoper vond het jammer en begrijpelijk maar kon dit niet omdraaien zodat ik wel voor de actie in aanmerking kwam. Heb vervolgens Vodafone gemaild dat ik het hier niet mee eens was, maar ook zij zeiden dat ze niks konden doen. Vervolgens komt er op 16-05 wederom deze actie met de speaker dus ik weer mailen dat ik het erg vreemd vond dat er nu alweer een actie was. Kreeg toen een telefoontje van Vodafone dat men het wel begreep en dat Vodafone mij 115,00 wil terugstorten ( Speakerwaarde 229,00 ) . Ik heb toen gevraagd waarom Vodafone geen speaker vergoed waarop het antwoord was dat de actie vanuit Samsung kwam. Ik heb toen gezegd dat de actie om een speaker gaat en niet om geld. Ik ben al jaren een goeie klant van Vodafone, maar dit zet me wel aan het denken om de volgende keer naar een andere provider te gaan, dat kost ze dus meer dan een speaker.

3128 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - May 16, 2018 om 16:26
16828 Antwoorden / 108 Vragen
3

Zou maar snel de aangeboden €115,00 aanpakken. Acties heten niet voor niets zo; geldt niet altijd en nu dus 2 keer achter elkaar. Dat gebeurt met ieder artikel wel vaker, hoor.

Gr
door Grunn1 - May 16, 2018 om 16:28
1427 Antwoorden / 18 Vragen
1

Netjes dat Vodafone u 115 euro wil terug betalen. Aktie komt vanuit Samsung en Samsung bepaald de regels en niet Vodafone of welke andere provider dan ook. Als u overstapt en hetzelfde zou weer gebeuren dan zal elke andere provider of winkel hetzelfde zeggen, aktie is van Samsung.

simon55
door simon55 - May 16, 2018 om 16:45
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ook zou zeggen pak aan die € 115 , en van een klant minder leggen ze ook niet wakker van.

Gerry1969
door Gerry1969 - May 16, 2018 om 16:53
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Te laat is te laat,  zelfs als het één dag is. 
Ze kunnen natuurlijk geen uitzondering maken,  want als u na een paar dagen de speaker nog zou krijgen moeten ze die ook geven aan iemand die twee  dagen later is als u want wat is nou twee dagen. 
En ook weet aan iemand die weer een dag later is. 
Onmogelijk !

ne
door neodutchio - May 16, 2018 om 16:58
5148 Antwoorden / 12 Vragen
0

Als de bananen tot en met zaterdag in de aanbieding zijn moet ik de maandag erop ook gewoon de normale prijs betalen. Waarom denkt u recht te hebben op die speakerset? Omdat u een vast klant bent? Vaste klanten moeten voorrang krijgen op andere klanten vind u?
Wat normaal is bij een aktie is dat je of het product krijgt, of de helft in contanten. Een verkoper gaat natuurlijk geen winkelverkoopprijs vergoeden. 
Heel snel die 115 euro aanpakken voordat deze weer ingetrokken wordt.

simon55
door simon55 May 16, 2018 om 17:37
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Maar op de bananen en bloemkool heeft u garantie volgens de TV reclame

ne
door neodutchio May 16, 2018 om 21:10
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Maar geen prijsgarantie

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 16, 2018 om 18:02
16838 Antwoorden / 202 Vragen
0

Aannemen die € 115,00!! om redenen als al door ook anderen genoemd. (Of niet kopen!)

willy boerdam
door willy boerdam - May 18, 2018 om 12:54
15 Antwoorden / Vragen
0

Deze actie is van Samsung en niet Vodafone. Ik zou die 115 euro maar pakken. Die prijs van 229 euro is vaak advies prijs en in de winkels dus goedkoper.

mo
door mof - May 18, 2018 om 13:14
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

Zo werkt dat met acties. Beperkt geldig. Dreigen met overstap helpt niet. Dat is allang doorgerekend. Voor elke overstspper 10 nieuwe klanten of zo ...

holiday
door holiday - May 18, 2018 om 17:50
102 Antwoorden / 12 Vragen
0

Ik heb ook zo iets dergelijks meegemaakt bij T-Mobile met de aankoop van een Samsung Note 8.
Zou een half jaar NetFlix er bij krijgen en zou daar bericht over krijgen wanneer het in zou gaan.
Nooit meer wat van ze gehoord.
Bij navraag was de actie afgelopen.
Ook was er een inruilactie, als je een nieuwe Note kocht, dan kreeg je € 100,00 extra inruilpremie.
Formulier ingevuld op internet, voor de oude Note zou ik € 75,00 terug krijgen en die € 100,00 er bij, toch € 175,00 terug.
Nooit meer iets van gehoord en bij navraag, konden ze niets van mij vinden en natuurlijk was de actie afgelopen.
Dure telefoon gekocht, acties door mijn neus geboord, wat een service bij die telefoon shops.

ti
door tilpend - May 18, 2018 om 21:12
132 Antwoorden / 0 Vragen
1

"Ik ben al jaren een goeie klant van Vodafone, maar dit zet me wel aan het denken om de volgende keer naar een andere provider te gaan, dat kost ze dus meer dan een speaker.


Grappig want uw bericht zet me aan het denken om de volgende keer voor Vodafone te kiezen. Wat een ontzettend net aanbod om u EUR 115 aan te bieden terwijl ze daar op geen enkele wijze verplicht toe zijn en u geen enkel recht hierop heeft.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

KeesWeer
KeesWeer - Mar 10, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht
Scoupy cashback

Scoupy cashback

Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.

 

[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]

Lees meer

Rienhartman
Rienhartman - Apr 23, 2024 om 22:32
Garantie & verzekeringen

Netvervuiling Siemens

We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond.   De warmtepompdroge ... Lees meer

Yo
Yoshi Vermeulen - Jul 3, 2023 om 12:57
Computers & telefonie

Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus

Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton,  maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer