snowgirl
door snowgirl Mar 31, 2015 om 18:49
Computers & telefonie

Mobiel samsung s3 mini en facebook app

ik heb een vraag over het volgende, ik heb een Samsung S3 Mini, en heb de app geinstallerd van Facebook. Maar nu het volgende probleem.
Het duurd erg lang voordat hij opent, en voordat hij mijn pagina opent geeft mijn telefoon aan :

foutmelding bij eenmalig inloggen

ik heb de app al meerdere keren eraf gehaald en er opnieuw opgezet,en mijn wachtwoord meerdere keren veranderd omdat ik dacht dat daar de fout zat,
maar niets helpt

wie weet wat dit kan zijn en nog belangrijker, wat kan ik eraan doen...

Graag jullie hulp!!

alvast bedankt

2416 9 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 31, 2015 om 19:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer het eens via internet, met bijv. de browser Firefox, of Google Chrome.

snowgirl
door snowgirl - Mar 31, 2015 om 19:13
89 Antwoorden / 46 Vragen

als ik gewoon via google en dan op facebook ga, dan geeft deze aan webpagina niet beschikbaar...terwijl ik wel op andere pagina,s op inter net kan.. met mijn mobiel

aurora1
door aurora1 - Mar 31, 2015 om 19:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb geen Fb maar heb zojuist gekeken of ik op die site kan komen (Galaxy SIII G4) met Firefox. De pagina van Fb opent normaal en dan kan ik aanmelden/registreren.
Welke browser gebruikt u?
De browser FF (en andere browsers) kunt u via Google Play downloaden.

aurora1
door aurora1 - Mar 31, 2015 om 19:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees ook eens klik hier in verband met kosten datagebruik.

snowgirl
door snowgirl - Mar 31, 2015 om 19:38
89 Antwoorden / 46 Vragen

met google chrome aangemeld en dan lukt het wel op normale wijze, zonder foutmelding, maar wat is de reden dat de app bij mij die foutmelding geeft bij het laden van facebook..

en ook als ik met google chrome op facebook ben dan kan ik me weer niet afmelden...

laaglander
door laaglander - Mar 31, 2015 om 19:56
473 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo snowgirl,

die melding komt van een samsung app af, die wil graag toegang hebben tot je fb, dus die melding kun je negeren

aurora1
door aurora1 - Mar 31, 2015 om 20:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Geen idee, misschien staat er iets over gemeld bij Google Play door gebruikers?
Lees voor dat afmelden eens klik hier.
Mogelijk hebben anderen op dit forum betere tips?

op6wieltjes
door op6wieltjes - Mar 31, 2015 om 20:17
40 Antwoorden / 15 Vragen

Laaglander, dit ken ik. Het is niet Samsung die iets over jou en/of jouw vrienden wil weten, het is Facebook. Ik heb met Samsung gemaild, zij hoeven helemaal niets over jou te weten, maar Facebook wil alles van iedereen weten, van jouw contacten tot en met welke sites je bezoekt. Bovenaan de bladzijde staat ook Facebook en de Facebookfoto van mij stond er ook bij. Timmer Facebook zoveel mogelij dicht als het jou lukt om er te komen, het heeft mij bloed, zweet en tranen gekost om ERAF te komen.

laaglander
door laaglander - Mar 31, 2015 om 20:25
473 Antwoorden / 1 Vragen

@ op6wieltjes.. ik zeg altijd 2x tegen de app dat die het niet mag en dan is die ook stil ;-)