simon55
door simon55 Jan 20, 2017 om 13:01
Computers & telefonie

Mobiele telefoon aanschaffen

Wil voor m n kleinzoon n mobiele telefoon aanschaffen van t merk Samsung ,  uitgave 2016 ,  wie heeft hier ervaring mee en welk type is n redelijk goed toestel waarmee hij ook kan appen met n prijs tot € 300

2271 9 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jan 20, 2017 om 13:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

En denk je er dan wel aan dat er ook kosten voor mobiel internet bij kunnen komen? Je kan het op het toestel wel uitschakelen, maar die gastjes zijn bijdehand genoeg om dat weer aan te zetten.

De Galaxy A3 of de Galaxy J5 kosten rond de 200,- euro en zijn leuke phones, zeker als het hoofdzakelijk om appen gaat.

tenormin
door tenormin Jan 20, 2017 om 13:18
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Even O.T. Kan je ook zo'n (soort) mobiel zonder abonnement aanschaffen, met app e.d. en dan prepaid?

Cookies
door Cookies Jan 20, 2017 om 13:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja, dat kan, maar dan moet je wel goed opletten dat je mobiel internet uitgeschakeld staat. Dus alleen met wifi gebruiken. Want Mb's gebruiken zonder abonnement kost goud geld. Maar waarom geen abonnement? Er zijn echt hele goedkope abonnementjes met mobiel internet. Als je dat laatste zou willen, kan ik wel even zoeken voor je. En ik weet niet of je al een prepaid simkaart hebt, maar de kosten van prepaid mobiel internet verschillen enorm tussen de providers.

simon55
door simon55 Jan 20, 2017 om 16:24
1556 Antwoorden / 5 Vragen

@carola83

Bedankt vor je antwoord ik ga morgen met hem kijken en dan kopen we er wel een,en wat inernet betreft papa en mama zijn toch niet gek denk ik

ka
door karelveldma - Jan 20, 2017 om 16:41
1 Antwoorden / Vragen

Hoi Simon,

Wat Carola83 ook zegt een Galaxy J5 of Galaxy A3 zijn prima toestellen. Persoonlijk zou ik dan voor een Samsung Galaxy A3 2017 gaan, gezien deze een nieuwere versie van Android heeft en een betere front camera 8MP.

Als het voornamelijk gaat om de appen zijn dit zeker perfecte toestellen. Om de kosten in de hand te houden en mobiel internet 'uit te schakelen' ben ik zelf geen voorstander van. Ik zou persoonlijk gaan kijken naar een provider die geen kosten rekent voor gebruik van mobiel internet buiten de bundel. Op internet heb ik daar een volgend artikel over gevonden.
Er zijn dus providers die geen extra kosten in rekening brengen, maar alleen de internetsnelheid omlaag brengen. Dit zou een prima optie zijn lijkt mij...op deze manier voorkom je hoge kosten.

Succes met de zoektocht, en ik hoop dat het je helpt om een goede keus te maken voor je kleinzoon.

Gr
door Grunn1 Jan 21, 2017 om 00:58
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ik heb zelf t-mobile en als je internet zoner bundel of buiten je bundel kost dat niks. Nadeel is wel dat het heel traag is.

hansje klein
door hansje klein - Jan 20, 2017 om 16:49
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Voor zover u geen aandelen van Samsung heeft, de Consumentenbond heeft er ook nog een paar anderen getest: beste keus

simon55
door simon55 Jan 21, 2017 om 21:16
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ha ha ik heb n hele stapel aandelen liggen maar niet die van Samsung wel van m n vroegere werkgever maar ikke heb lekker pensionado s

aurora1
door aurora1 - Jan 20, 2017 om 18:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoe oud is uw kleinzoon, heeft hij zelf nog voorkeuren kenbaar gemaakt en kan hij een abonnement betalen, desnoods prepaid? Weet hij hoe het allemaal werkt met een smartphone, dat hij bijv. niet voor hoge kosten komt te staan?

Ma
door Mat Matheij - Jan 20, 2017 om 22:38
986 Antwoorden / 3 Vragen

Samsung A5

tijger1
door tijger1 - Jan 20, 2017 om 22:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Let op, zet EERST mobiele data uit, voordat u een sim in het toestel doet.

Papa en mama zijn dan misschien niet gek, maar de vraag is natuurlijk wel of zij weten hoe een smartphone werkt.

Cookies
door Cookies - Jan 21, 2017 om 00:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@simon: nee, papa en mama zullen niet gek zijn, maar je kleinzoon ook niet denk ik.;-)) Shop ze morgen, uhh straks.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 21, 2017 om 00:35
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik zeg een LG Nexus
Een fijn aanvoelende telefoon met een zeer behoorlijke Qualcom 808 processor. Wordt geleverd exclusief alle bloatware die Samsung er wel op zet. Prijs Rond €250.

Cookies
door Cookies Jan 21, 2017 om 22:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ze willen een Samsung.

Gerry1969
door Gerry1969 Jan 22, 2017 om 00:30
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Carola, ik wijs ze graag op een goed alternatief.

simon55
door simon55 - Jan 21, 2017 om 21:14
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Allemaal bedankt voor t meedenken heb vandaag Samsung J 5 aangeschaft en hij is er erg blij mee, fijn weekend iedereen

Cookies
door Cookies Jan 21, 2017 om 22:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Leuk dat je het even meldt.