door wilcop Feb 26, 2012 om 12:02
Computers & telefonie

MODERATOR

WAT IS MODERATOR DISQUS EN HOE IS HIJ UIT TE SCHAKELEN.
HIJ BLOKKEERD AL MIJN PROGRAMMA,S, MET MODERATOR HAS BLOCKED YOUR SITE
BESTELINGEN OP INTENET EN DE SITE VAN DE PVDA IS GEEN DISCUSSIE MOGELIJK MEER.
KAN DIT IN DEMOCRATISCH LAND....
OP HUN SITE Z24 MET EERST EEN WAARSCHUING OK....
MAR ZONDER VOORAF TE LATEN WETEN WAT IK FOUT DOE??

2458 20 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 26, 2012 om 12:26
11716 Antwoorden / 52 Vragen

Wilcop,

twee dingen, je Capslock staat kennelijk aan en daardoor krijg je alleen maar hoofdletters. En als je even de teletekstpagina wilt noemen waar ik je vraag/discussiepunt vertaald kan krijgen, graag. Ik snap er niks van. Wat is er aan de hand?

wi
door wilcop - Feb 26, 2012 om 12:58
68 Antwoorden / 13 Vragen

wel mahadma: dat de moderator disques al mijn sites blokkeerd, een reacctie kan ik jou niet geven want dan krijg ik de moderator disqus heeft je geblokkeerd

=mahadma schreef op zondag 26 feb 2012, 12:26: Wilcop,

twee dingen, je Capslock staat kennelijk aan en daardoor krijg je alleen maar hoofdletters. En als je even de teletekstpagina wilt noemen waar ik je vraag/discussiepunt vertaald kan krijgen, graag. Ik snap er niks van. Wat is er aan de hand?

mahadma
door mahadma - Feb 26, 2012 om 13:08
11716 Antwoorden / 52 Vragen

Wolcop schrijft: "wel mahadma: dat de moderator disques al mijn sites blokkeerd, een reacctie kan ik jou niet geven want dan krijg ik de moderator disqus heeft je geblokkeerd"

Als ik probeer hier in te kijken, wordt het verhaal mij nog steeds niet duidelijk.

freya
door freya - Feb 26, 2012 om 13:22
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo wilcop,

Misschien je computer eens scannen op virussen en malware? Er is echt geen enkele 'moderator' die jou op internet belemmert om dingen te posten. Als er een probleem is, dan zit dat probleem op jouw computer....

Begin eens met MBAM *[u]klik[/u]*.

m.vr.gr. Freya

zoete-gerrit
door zoete-gerrit - Feb 26, 2012 om 13:25
6 Antwoorden / 0 Vragen

Als reactie: Bij mij blokkeerthet niet. Google eens onder de trefwoorden Moderator Disqus!

Het probleem is niet op zich zelf, er waren al eerder problemen met de Moderator Disqus zoals ik het las via verscheidenen blogs op internet.

wi
door wilcop - Feb 26, 2012 om 13:37
68 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=zoete-gerrit schreef op zondag 26 feb 2012, 13:25]Als reactie: Bij mij blokkeerthet niet. Google eens onder de trefwoorden Moderator Disqus!

Het probleem is niet op zich zelf, er waren al eerder problemen met de Moderator Disqus zoals ik het las via verscheidenen blogs op internet. [quote=zoete-gerrit schreef op zondag 26 feb 2012, 13:25]Als reactie: Bij mij blokkeerthet niet. Google eens onder de trefwoorden Moderator Disqus!

Het probleem is niet op zich zelf, er waren al eerder problemen met de Moderator Disqus zoals ik het las via verscheidenen blogs op internet. [quote=freya schreef op zondag 26 feb 2012, 13:22]
Hallo wilcop,

hoe heb jij het opgelost

Misschien je computer eens scannen op virussen en malware? Er is echt geen enkele 'moderator' die jou op internet belemmert om dingen te posten. Als er een probleem is, dan zit dat probleem op jouw computer....

Begin eens met MBAM *[u]klik[/u]*.

m.vr.gr. Freya

wi
door wilcop - Feb 26, 2012 om 13:43
68 Antwoorden / 13 Vragen

heb ik allemaal gedaan,niets helpt, doe nou deze reactie te verzenden, ik heb internetexplorer 9 verwijderd en mijn oude weer terug gezet met acronis backup.

mahadma
door mahadma - Feb 26, 2012 om 13:45
11716 Antwoorden / 52 Vragen

En dit ziet er goed uit, toch.

wi
door wilcop - Feb 26, 2012 om 13:54
68 Antwoorden / 13 Vragen

het lukt mij nu want de vorige reactie is verzonden

wi
door wilcop - Feb 26, 2012 om 14:09
68 Antwoorden / 13 Vragen

alleen de z24 site meld van, [wij hebben u site geblokkeerd]

dat heet in het nederlands, DEMOCRATIE!!!!!!!!

mahadma
door mahadma - Feb 26, 2012 om 14:13
11716 Antwoorden / 52 Vragen

alleen de z24 site meld van, [wij hebben u site geblokkeerd]

dat heet in het nederlands, DEMOCRATIE!!!!!!!!

??????????

freya
door freya - Feb 26, 2012 om 14:22
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=wilcop schreef op zondag 26 feb 2012, 14:09]alleen de z24 site meld van, [wij hebben u site geblokkeerd]

dat heet in het nederlands, DEMOCRATIE!!!!!!!!
Ik heb geen enkel probleem met de website van z24. Kortom, als er al een probleem is, dan bevindt die zich op jouw computer. Je schreeuw: 'DEMOCRATIE!!!!' slaat dus helemaal nergens op.....

Freya

wi
door wilcop - Feb 26, 2012 om 14:28
68 Antwoorden / 13 Vragen

HET SCHIJNT IN NEDERLAND DAT JE IN IEDER DISCUSIE PROGRAMMA SCHELD OP VUILE LUIE GRIEKEN, OF MENSEN TE LUI OM TE WERKEN, HET ALLEMAAL TOEGELATEN WORD DOOR DEZE MODERATOR, MAAR ALS JE BESCHAAFD UITLEG WAAROM DIE OORLOGEN IN HET MIDDENOOSTEN EN WIE ER ALLEEN MAAR BAAT BIJ HEEFT, DAN WORD JE GEBLOKKEERD DOOR DISQUS.
HEBBEN DE MOND VOL OVER VRIJE MENINGS UITING.........

mahadma
door mahadma - Feb 26, 2012 om 14:33
11716 Antwoorden / 52 Vragen

Het wordt mij nog steeds niet duidelijk. En je Caps lock staat weer aan. En voor de goede orde, dat betekend hier schreeuwen.

wi
door wilcop - Feb 26, 2012 om 14:38
68 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=freya schreef op zondag 26 feb 2012, 14:22][quote=wilcop schreef op zondag 26 feb 2012, 14:09]alleen de z24 site meld van, [wij hebben u site geblokkeerd]

dat heet in het nederlands, DEMOCRATIE!!!!!!!!
Ik heb geen enkel probleem met de website van z24. Kortom, als er al een probleem is, dan bevindt die zich op jouw computer. Je schreeuw: 'DEMOCRATIE!!!!' slaat dus helemaal nergens op.....

Freya

WEL DEGELIJK WANT HET IS TIJDENS EEN DISCUSIE OP Z24 SITE TIJDENS EEN DISCUSIE WERD GEBLOKKEERD, EN MOMENTEEL ALS IK INLOG STAAT ER DEZE SITE IS GEBLOKKEERD VOOR JOUW..
DAT ZOU ZEKER NIET MOGEN MAAR HET GEBEURD, DUS IN EEN DEMOCRATISCH LAND MAG DIT NIET GEBEUREN DEMOCRATIE , DUS HEB IK ENKELE E-MAILS NAAR O/A PVDA EN SP VERSTUURD, OF DIT ZOMAAR KAN ZONDER OPGAAF VAN REDEN.

mahadma
door mahadma - Feb 26, 2012 om 14:39
11716 Antwoorden / 52 Vragen

Dit is een zinloos gebeuren.

wi
door wilcop - Feb 26, 2012 om 14:45
68 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=mahadma schreef op zondag 26 feb 2012, 14:33]Het wordt mij nog steeds niet duidelijk. En je Caps lock staat weer aan. En voor de goede orde, dat betekend hier schreeuwen.[quote=freya schreef op zondag 26 feb 2012, 14:22][quote=wilcop schreef op zondag 26 feb 2012, 14:09]alleen de z24 site meld van, [wij hebben u site geblokkeerd]

dat heet in het nederlands, DEMOCRATIE!!!!!!!!
Ik heb geen enkel probleem met de website van z24. Kortom, als er al een probleem is, dan bevindt die zich op jouw computer. Je schreeuw: 'DEMOCRATIE!!!!' slaat dus helemaal nergens op.....

Freya

die caps lock had ik toen uit en nu aan en ik maak hem nu weer klein, dat heeft met discuseren niets van doen, of je moet je er aan ergeren, geef dan die persoon een gele kaart, met de rede erbij, dan weet die persoon ook waaraan te houden.....

mahadma
door mahadma - Feb 26, 2012 om 14:54
11716 Antwoorden / 52 Vragen

die caps lock had ik toen uit en nu aan en ik maak hem nu weer klein, dat heeft met discuseren niets van doen, of je moet je er aan ergeren, geef dan die persoon een gele kaart, met de rede erbij, dan weet die persoon ook waaraan te houden.....

Wilcop,

je begon je vraag volledig in hoofdletters ...........

wi
door wilcop - Feb 26, 2012 om 15:04
68 Antwoorden / 13 Vragen

laten wij maar eindigen het heeft geen enkel nut, dan maar niets meer op het internet gekocht, en de koop van nieuwe pc uitstellen. dit allemaal in kleine letters getijpt, knap van mij , of niet mahadma. laat het goed gaan.

Redacteur
door Redacteur - Feb 26, 2012 om 15:12
1074 Antwoorden / 62 Vragen

Dit topic gaat helemaal nergens over zo te zien en zal dus worden gesloten.

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa-online