Mi
door MiniJohan Jul 3, 2020 om 11:06
Computers & telefonie

Moeilijkheid abonnement kpn

Ik heb mijn abonnement bij kpn veranderd en kreeg een dag later een mail dat ik hun gemachtig heb om de abonnementskosten van Netflix via hun fractuur te innen. Ik heb nooit een abonnement bij Netflix afgesloten en ook nooit kpn gemachtigd. Nou ben ik al 2 dagen bezig om het terug te draaien, het enige wat ik bereik, is dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Kpn verwijst mij naar Netflix,  Netflix kent geen abonnement op mijn naam en stuurt mij terug naar kpn. Die vertellen mij dat ze deze optie niet kunnen uitzetten. Wel kreeg ik een aanbod om deze maand te betalen en dan krijg ik het volgende maand terug, maar als ik op mijn kpn kijk zie ik niets van terug.. zijn er nog meer mensen met deze klachten en wat kan ik daaraan doen?
M.v.g. hj schattgen

1261 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Jul 3, 2020 om 11:21
11508 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Minijohan , 

Plaats uw klacht op het forum van KPN , daar reageren moderators , klik op de rode regel .

https://forum.kpn.com/

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 3, 2020 om 11:21
7182 Antwoorden / 3 Vragen
3

U kunt via een contactformulier nog eens haarfijn uitleggen wat uw bedoeling is.
Het voordeel is dat u een bewijs hebt dat het geld dat u nu stort ook terug krijgt.
https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/contact/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 3, 2020 om 11:35
16830 Antwoorden / 202 Vragen
2

Ook ik ondervond problemen afgelopen week door een fout van een KPN mederwerker in een KPN winkel. Ongewensre wijziging van een contract dat ik al jaren heb. Mobiel bellen. Via 1200 en winkel wordt het opgelost. Terugdraaien kan na een maand maar men gaf een goede en accptabele tussenoplossing.

ma
door malty - Jul 3, 2020 om 11:47
1112 Antwoorden / 1 Vragen
1

Maar doen wat kpn voorstelt, deze maand betalen, abonnement Netflix op mijn-kpn uitzetten en u krijgt, wat ik begrijp het geld voor Netflix van deze maand, volgende maand terug.
Zal wel verrekend worden met kpn abonnement voor augustus.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer