An
door Andrevoskes Oct 25, 2020 om 09:38
Computers & telefonie

Moet Media Markt de mega deal leveren

Mega deal van MediaMarkt woensdag 21-10-2020 Samsung Galaxy A7 voor 99 euro bestelt maar wordt maar niet geleverd wel de bevestiging dat er geleverd wordt en betaalt

5428 16 Rapporteer

Topantwoord

rj
door rjw - Oct 25, 2020 om 09:49
3260 Antwoorden / 5 Vragen

21-10 was afgelopen woensdag. Welke bezorgdatum heeft MM gegeven?

An
door Andrevoskes Oct 25, 2020 om 10:31
1 Antwoorden / 1 Vragen

24 uur levertijd

rj
door rjw Oct 25, 2020 om 13:54
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Werd dat in de opdrachtbevestiging aangegeven of op de website?

ne
door neodutchio - Oct 25, 2020 om 09:59
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Weet u zeker dat u bij MM gekocht heeft? Bij de megadeals zie ik deze er niet tussen staan. En meer dan €100,- korting?

An
door Andrevoskes Oct 25, 2020 om 10:31
1 Antwoorden / 1 Vragen

ne
door neodutchio Oct 25, 2020 om 14:18
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Normale verkoopprijzen beginnen bij €199,-. Het lijkt mij sterk dat deze prijs zou kloppen.

diumenge
door diumenge - Oct 25, 2020 om 09:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoezo 99 euro? Heb je daar bewijs van dan, in mijn nieuwsbrief stond 199 euro.

diumenge
door diumenge Oct 25, 2020 om 10:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dit betrof overigens een RED NIGHT DEAL, weet niet of er een verschil is met Mega Deals.

marita5
door marita5 - Oct 25, 2020 om 10:00
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo AndreVoskes ,

Heeft u een screenshot van de aanbieding ?
Ik kan de aanbieding van de Samsung Galaxy A7 bij mega - deals niet vinden , klik op de rode regel .

https://www.mediamarkt.nl/nl/shop/mega-deals.html

va
door vanlotjegetikt - Oct 25, 2020 om 10:00
809 Antwoorden / Vragen

Klopt de prijs wel.

panter22
door panter22 - Oct 25, 2020 om 10:11
6599 Antwoorden / Vragen

Is die prijs geen vergissing?

Donuts
door Donuts - Oct 25, 2020 om 10:19
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Volgens mij was het geen megadeal, maar betrof het een prijsfout. € 99,- moest € 199,- zijn. Op Pepper.com zie ik dat sommigen hem wel voor die prijs ontvangen hebben, anderen niet https://nl.pepper.com/aanbiedingen/prijsfout-samsung-galaxy-tab-a7-32-gb-wifi-165384#thread-comments

sw
door swat1500 - Oct 25, 2020 om 10:20
3776 Antwoorden / 0 Vragen

Als u kunt aantonen dat er een dergelijke aanbieding is geweest en door mm is nog niet aangegeven dat er een fout is gemaakt dan zou er geleverd moeten worden.

An
door Andrevoskes - Oct 25, 2020 om 10:27
1 Antwoorden / 1 Vragen
diumenge
door diumenge - Oct 25, 2020 om 10:31
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wees eens wat duidelijker, heb je dan bericht ontvangen dat ze 'm niet gaan leveren en je geld terugstorten? Of is er sprake van vertraging.

Hoewel dit geen overduidelijke prijsfout is, van € 229,00 voor € 99,00 (57% korting), lijkt mij niet onmogelijk, ziet MM dit kennelijk toch anders. Althans als ik op de link hierboven kijk lijkt dat het geval te zijn.

An
door Andrevoskes Oct 25, 2020 om 10:34
1 Antwoorden / 1 Vragen

Geen bericht dat dit fout is of dat ze het geld terug storten en dit was een red deal voor een korte tijd of dit een fout is weet ik niet

diumenge
door diumenge Oct 25, 2020 om 10:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Gezien de reacties op pepper.com zullen er wel veel bestellingen gedaan zijn, dus wellicht ontvang je 'm nog. Het lijkt mij ook niet dat de korting zo extreem is dat je had kunnen verwachten dat de prijs niet correct is. Echter, als ze 'm niet leveren voor die prijs, dan zal het lastig zijn je recht te halen.

sa
door sanne1 Oct 28, 2020 om 12:36
47 Antwoorden / 9 Vragen

Ik denk dat de prijs van 99,- overduidelijk een prijsfout is gezien het model van 2020 is. De prijs op dit moment ligt voor de 32 gb  rond de € 200,- -230,-

MisterMix
door MisterMix Oct 28, 2020 om 13:07
6 Antwoorden / Vragen

@Diumenge

T was wel een prijsfout, folder en mail aanbiedingen van dit product stonden allemaal op 199 ipv 230. De 1 is dus vergeten in t verhaal, en ik ga dr vanuit dat de TS dat heel goed weet.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 25, 2020 om 11:31
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Uwe reactie van 10:27 lijkt mij erg duidelijk. Naar mijn mening zou MM dan toch moeten leveren. De 'adder onder het gras'  is echter wel dat er werkelijk sprake is van een en een verschil ad. € 100,00 likt daar toch wel op behoeft men echter niet te leveren en heeft u uiteraard recht op teruggave van hetgeen u heeft betaald. Men moet dat dan ook wel melden. Ík zou er toch maar rekening mee houden dat er inderdaad sprake was van een essentieële en aantoonbare fout en indien er inderdaad niet wordt geleverd, maar wel geld retour ontvangt geen aktie ondernemen.  Zo er sprake zo komen van een procedure denk ik dat een rechter MM gelijk zal geven als die de fout naar voren brengen. Ergo: afwachten of er toch nog wordt geleverd.

Dave lubeck
door Dave lubeck - Oct 26, 2020 om 11:40
88 Antwoorden / 2 Vragen

Tja weet je ! Zeg zo vaak dat je dergelijke toestellen nooit en te nimmer op internet bestellen . Ga gewoon naar de desbetreffende zaak toe . Zelfs bekende zaken , zoals Mediamarkt , kunnen de boel Flessen ! Maar mensen zijn eigenwijs en denken , ohw wat gemakkelijk , doe het wel effe via internet .

audb
door audb Oct 26, 2020 om 14:17
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Het woord flessen is verkeerd als het om een prijs fout gaat.

Ze krijgen de prijzen van de hoofd vestiging door en die plaatsen hun gewoon maar daar het om mensen gaat kan het gebeuren dat er een verkeerde prijs wordt in gevoerd.

In een winkel is dat niet veel anders, als er op een dure tv in de plaats van €1500 €500 staat en je weet dat het niet kan kloppen dan hoeven ze die niet te geven.

Echter als in de plaats van €1500 €1050 staat dan is dat wel een korting die mogelijk is immers hoeft dan de klant niet te weten of die prijs klopt daar er ook locale kortingen worden geboden.

audb
door audb - Oct 26, 2020 om 14:12
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Als ik iets bestel dan kijk ik altijd een vermoedelijke leverdatum te zien nooit wordt geleverd OP.

Maar op Pepper staat (meestal) Prijsfout? en dan moet je kunnen weten dat als het echt zo is dat je die dan kan vergeten al komt het wel voor dat Amazon het leverd voor die prijs mits het verschil niet extreem groot is.

pino123
door pino123 - Oct 26, 2020 om 14:39
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Heb je al even contact gehad met de klantenservice? Wij kunnen hiervandaan niet bekijken of het geleverd gaat worden.

MisterMix
door MisterMix - Oct 28, 2020 om 13:04
6 Antwoorden / Vragen

Dit was een prijsfout en dat weet u net zo goed zelf. Jammer dat je dit niet vermeld in je topic. Ook zal je deze aanbieding via PEPPER gezien hebben, en ook daar zijn meer dan 1500 reacties op t topic, sommige krijgen m wel, andere niet. Maar verplicht om te leveren? Ik betwijfel t. De meeste die m hebben, hebbem m afgehaald.

Dat terzijde, ik heb er ook 1 voor 99 euro gekocht, alleen ik heb dus gekozen voor afhalen in een winkel, en ik kon m de volgende dag dus gewoon ophalen.
T personeel daar vond t wel een vreemd iets dat prijsverschil, maar hebben t product gewoon meegegeven na afrekenen.

EDIT: De 99 euro prijs was binnen 10 minuten weer aangepast door MM, overduidelijk dus een prijsfout.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Oct 28, 2020 om 17:22
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ophalen is slimme aktie,  zodra winkel open ging weten ze nog van niets en geven het gewoon af...
Bezorgen is later en  als ze dit door hebben....

Vaak zijn het retour goederen in open doos die je bij afhalen eerst moet controleren...
Als dichte doos heb je geluk....

Niet de klant maar personeel maakte hier een fout en is verantwoordelijk.

MisterMix
door MisterMix Oct 29, 2020 om 08:17
6 Antwoorden / Vragen

Doos was nieuw, en nog dicht met de samsung seals, dus gewoon een nieuw product.

En ik heb niet opgehaald bij opening, pas aan t einde van de dag, dus t personeel had t allang kunnen weten, maar wie zijn de winkelmedewerkers om een online afhaal order te annuleren. Die krijgen ze alleen maar door vanuit een automatisch systeem.

Maar t gaat er om of ze verplicht zijn te leveren, en dat zijn ze dus niet.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Oct 29, 2020 om 08:37
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik weet dat 't personeel een betaalbewijs ziet en  dat ze moeten afleveren.
Als de online dit niet  melde aan de  vooraf gemelde winkel is dat dom.

Na 10 minuten eeen order explosie en niets melden  voor afhalers?
Zowel sturen als  afhalen moet je dan corrigeren... en vaak is dit in avond uren dus tijd zat voor!

Maar een eerdere fout door apparaat van €2190,- voor €2,19 aan te bieden,  dan vragen ze er om...
Die is na 4 dagen afgeleverd  en  dan hadden ze voldoende tijd voor terug halen..
Zoland ze deze fouten maken  is het hun fout  en hun probleem,  geld eisen kan niet.
Een retour in geopende verpakking  voor €99,- is redelijk...

Verder kunnen kinderen  ook  dit soort bedragen kopen en die zijn ter goeder trouw en nooit strafbaar.
Mijn kleindochter  kreeg een verzoek terug sturen, maar  bij inleveren winkel geweigerd wegens haar verf....
Ze had stickers geplakt en verf gespoten  als diefstal beveiliging...
Ook nog kras van valschade,  maar haar product mag ze doen wat ze wilde.

Ze zijn nog geen rechtszaak gestart maar goederen onder de inkoop afleveren is helaas toegestaan!
Koop=Koop(je)

MisterMix
door MisterMix Oct 29, 2020 om 15:30
6 Antwoorden / Vragen

Ik wil niet vervelend over komen, maar je leest niet goed. Ik had geen betaalbewijs, alleen een afhaalbewijs, betalen heb ik in de winkel gedaan.

En zoals benoemd, order zeg ff maandag avond gedaan, order dinsdag om 16:30 pas afgehaald, afhaalbericht kreeg ik rond 10 uur die dinsdag binnen. Dus ja, tijd zat voor, maar is niet aan t winkelpersoneel toch, zolang die geen instructie krijgen..

Geld eisen kan ook gewoon, staat in de wetgeving, ze kunnen gewoon een factuur sturen na levering. Voorbeeld van die Imacs, die kerel mag ze niet houden voor die paar euro.

Ik heb geen retour in verpakking voor 99 gehaald, nee, een gloednieuwe in verpakking.

diumenge
door diumenge Oct 29, 2020 om 17:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Gevoelsmatig was dit voor de MM ongetwijfeld een prijsfout, maar het juridisch lijkt mij dat anders te liggen. Dit is heel wat anders de iMacs voor een paar euro, een korting van zo'n 57% is niet zo extreem dat je kan weten dat het niet klopt.

ne
door neodutchio Oct 29, 2020 om 18:17
5148 Antwoorden / 12 Vragen

@Diumenge, een nieuwe telefoon zal nooit met een dergelijke aktie verkocht worden, dit valt dus wel onder 'extreem'.

diumenge
door diumenge Oct 29, 2020 om 18:31
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Neodutchio, totale onzin. Waar baseer je dat op?

brui0929_20654
door brui0929_20654 - Nov 15, 2020 om 13:48
98 Antwoorden / 1 Vragen

Ja als u in die week de telefoon heeft gekocht en deze uitverkocht is dan kunt u wanneer de telefoon weer op voorraad is deze voor de geldende aanbieding krijgen. Ook als u een bestelling gedaan heeft in die week dat de aanbieding gold.