gallito
door gallito Dec 11, 2017 om 19:28
Computers & telefonie

MS Office functie SKU.011.CAB kan niet worden gevonden

11 december 2017
Goedendag,
Van de een op de andere dag kan ik niet meer in mijn programma's die bij MS Office 2003 horen. Ik werk met Windows 7.
Als ik bv. Outlook wil openen verschijnt er een venster van Windows Installer, die daarna vervolgens een installatiefout meedeelt omdat het bestand SKU011.CAB niet kan worden gevonden.
Dezelfde mededeling verschijnt bij openen van MS Word en Excel.
Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?
Bij voorbaat dank voor uw reactie.

5420 17 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Dec 11, 2017 om 19:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je de cd nog hebt, kun je Office herstellen. Of anders systeemherstel proberen.

tdmduc
door tdmduc - Dec 11, 2017 om 20:19
703 Antwoorden / 2 Vragen

Officieel word 2003 niet meer ondersteund.

Overschakelen naar minimaal 2010.

Nog beter: Microsoft Office 365. Nooit meer gezeur en altijd up-to-date.

Je kan nog "herstellen" proberen.

mopar69
door mopar69 - Dec 11, 2017 om 22:29
10 Antwoorden / Vragen

windows knop +R
toets in regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE -> Software -> Microsoft -> Office -> 11.0 -> Delivery 90000409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9
rechter muisklik en verander de code in een 0

gallito
door gallito - Dec 11, 2017 om 23:03
479 Antwoorden / 66 Vragen

@CAROLA 83
Het advies om de installatie-cd te plaatsen werd ook geopperd bij de Installer; helaas heb ik die niet meer.
Systeemherstel is een van de eerste dingen die ik heb uitgevoerd, maar bleek geen oplossing.

@TSMDUC
Je advies voor een andere MS Office draagt niet bij tot een directe oplossing. Wat bedoel je met 'herstellen'?

@MOPAR69
Ik had al het een en ander gezocht op internet en kwam toen heel veel hetzelfde probleem tegen met de oplossing die jij geeft.
Die heb ik ook gebrobeerd, maar ik krijg in die map dan allen de mededeling Naam: standaard  -  Type Reg.Z

Dus kom ik er niet meer uit.

marita5
door marita5 - Dec 11, 2017 om 23:10
11506 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Galitto ,

Probeer eens via configuratiescherm > programma`s en onderdelen , klik  met rechts op Office en kies voor wijzigen / of herstellen .

aurora1
door aurora1 - Dec 12, 2017 om 02:15
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als het allemaal niet lukt, probeer dan eens of foutcontrole (met repair) helpt, eventueel in veilige modus doen.

gsm
door gsm - Dec 12, 2017 om 09:28
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Probeer eens in het vakje Uitvoeren:

excel /o
en druk op Enter

Andere mogelijkheid:

Open de registry (regedit).
Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE, Software, Microsoft, Office, 11.0, Delivery.
Daar vind je een map met een namm die er zo uitziet, maar met andere cijfers en letters: 90000409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9.
Ga naar deze map en verander aan de rechter zijde van het regeditvenster de waarde in 0.

Bron:
https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_excel-mso_other-mso_archive/a-required-installation-file-sku011cab-could-not/3748e465-6214-4ccb-9181-5a791644a726?auth=1

marita5
door marita5 Dec 12, 2017 om 09:37
11506 Antwoorden / 15 Vragen

@Gsm , de laatste oplossing die u geeft ( regedit ) is al vermeld door @mopar69 , zie hier het antwoord van Ts : Die heb ik ook geprobeerd, maar ik krijg in die map dan allen de mededeling Naam: standaard  -  Type Reg.Z . In uw link staat wel een andere oplossing : Start> run> blinken / o> ok

gsm
door gsm Dec 12, 2017 om 14:09
5940 Antwoorden / 47 Vragen

@Marita5: Klopt. Dit soort problemen is trouwens vaak, maar niet altijd natuurlijk, te wijten aan schoonmaakwoede.
Je kunt, wat mij betreft althans, op een forum gewoon jij gebruiken ipv u als aanspreektitel. Zelfs op Duitse forums is het ook du (en niet sie).
Dat is geheel volgens de aloude forumetikette ;-)

marita5
door marita5 Dec 13, 2017 om 19:32
11506 Antwoorden / 15 Vragen

@Gsm , ik zie nu pas uw reactie . iemand aanspreken met jij lukt me niet , zit erin gebakken .

im
door imoforpc Feb 12, 2018 om 05:51
Antwoorden / Vragen

@Gsm, I only now see your reaction. addressing someone with you does not work, is fried in it.
visit my site
imo for pcimo for pc

ra
door ramraghu Jul 13, 2018 om 09:02
14 Antwoorden / Vragen

great post admin thanks for this imo live call app for pc.
imo for pc
showbox for pc
vidmate for pc
tinder for pc
tech avengers
imo app pc

gallito
door gallito - Dec 13, 2017 om 18:28
479 Antwoorden / 66 Vragen

Ik heb alle suggesties geprobeerd, helaas helaas zonder resultaat.
Ik snap er geen snars van hoe dit is ontstaan.
Bedankt voor het meedenken i.i.g.
Salu2, gallito

Ge
door Genee Dec 13, 2017 om 19:45
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Toevallig dezelfde vraag bij de FAQman.
Weet niet of deze tip al gegeven is.
http://www.computeridee.nl/forum/#!/topic/office-werkt-niet-meer/?filter=FAQman

im
door imoforpc Feb 12, 2018 om 05:53
Antwoorden / Vragen

Coincidentally the same question at the FAQman.
Do not know if this tip has already been given.
visit my site

gsm
door gsm - Dec 13, 2017 om 21:42
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Office 2007 CD downloaden kan nog wel bij Microsoft:
Voor 2003 is er ook een link, maar ik weet niet zeker of je er iets aan hebt.
https://softlay.net/microsoft-office/ms-office-2003-download.html
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/office

marita5
door marita5 Dec 13, 2017 om 21:53
11506 Antwoorden / 15 Vragen
gsm
door gsm Dec 14, 2017 om 22:49
5940 Antwoorden / 47 Vragen

@Marita5, Ja, dat is waar ook, maar is blijkbaar nog wel te downloaden.
Opm:
Wat moet iemand trouwens met het dure Outlook, vraag ik mij altijd af.
Outlook is zeer uitgebreid en duidelijk bedoeld voor zakelijke toepassing (Professional versie Office).
Privé is LibreOffice, samen met Thunderbird en Lightning, een uitstekend alternatief.

im
door imoforpc Feb 12, 2018 om 05:56
Antwoorden / Vragen

@ Marita5, Yes, that is true, but is apparently still available for download.
Note:
What does someone have to do with the expensive Outlook, I always wonder.
Outlook is very comprehensive and clearly intended for business application (Professional version Office).
Private LibreOffice, together with Thunderbird and Lightning, is an excellent alternative.
vidmate for pc
aptoide for ios, Snaptube for pcsnaptube for pc

se
door ser1es Apr 15, 2018 om 21:58
2 Antwoorden / Vragen

a

ra
door ramraghu Jul 13, 2018 om 09:03
14 Antwoorden / Vragen

great post admin thanks for this imo live call app for pc.
imo for pc
showbox for pc
vidmate for pc
tinder for pc
tech avengers
imo app pc

gallito
door gallito - Dec 14, 2017 om 18:49
479 Antwoorden / 66 Vragen

@gsm
Bedankt voor je informatie. Er wordt echter wel een productcode gevraagd en die weet ik nu niet meer.
Ik laat het even rusten en lees mijn mail in de webmail. Onze 2e laptop heeft Windows 10 en Microsoft Office 2007.
Daarop werk ik voorlopig mijn M Excel bij.
Allemaal bedankt.

br
door brui0929 - Apr 15, 2018 om 22:31
632 Antwoorden / 10 Vragen

kijk eens op old version office 2003. Office 2013 home and student werkt ook onder windows 10.

mi
door michael1231 - Jun 28, 2018 om 10:27
1 Antwoorden / Vragen

Try this method to solve your problem - https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_excel-mso_other/a-required-installation-file-sku011cab-could-not/3748e465-6214-4ccb-9181-5a791644a726

iMessages for Computer Windows 10: If you're searching for iMessage on PC Windows 10 / 8.1 So, you're the right here we now have Location Freeway for how to Obtain
iMessage for Windows , Lord, you can even get step-by- step guide on the best way to send iMessage from the PC. iMessage For Android is a great application, provided that you only use a Mac.

ti
door tictactoe - Oct 12, 2018 om 09:34
1 Antwoorden / Vragen

Download iMessage for PC for text and messages.

edrick3
door edrick3 Oct 12, 2018 om 09:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Vorige reactie gelezen?
Topic is trouwens van vorig jaar. ;-)