be
door bert2 Jan 12, 2018 om 19:34
Computers & telefonie

Muis laptop werkt niet meer

Muis van laptop werkt niet meer na het opnieuw installeren van windows 10
geprobeerd drivers te vinden lukt niet

5515 13 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 12, 2018 om 19:54
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer eerst eens of de toetscombinatie ctrl en shift (gelijktijdig indrukken) uitkomst biedt.

be
door bert2 Jan 12, 2018 om 20:01
3 Antwoorden / 3 Vragen

dan gaat de toetsbord instelling veranderen

sjjoppy
door sjjoppy Jan 12, 2018 om 21:08
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Als dat zo is kunt u het weer ongedaan maken door deze handeling opnieuw uit te voeren.

diumenge
door diumenge - Jan 12, 2018 om 20:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Oké, goed verhaal. We gaan nu even raden naar het merk en type laptop én het merk en type muis, dan kunnen we je misschien helpen. Er van uitgaande dat dit een vraag is en niet slechts een mededeling...

be
door bert2 Jan 12, 2018 om 20:22
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dell latitude D630

be
door bert2 Jan 12, 2018 om 20:32
3 Antwoorden / 3 Vragen

computer ook opnieuw op gestart met geen resultaat

ja
door janf43 - Jan 12, 2018 om 20:07
733 Antwoorden / 0 Vragen

Verwijder de muis eens in het configuratiescherm, apparaatbeheer en start daarna de computer opnieuw op. Waarschijnlijk zal hij dan de muis als nieuw apparaat detecteren en installeren.

be
door bert2 - Jan 12, 2018 om 20:18
3 Antwoorden / 3 Vragen

deze optie werkt ook niet Ik heb een dell latitude D630
ook verschillende drivers geprobeer  met geen resultaat

simon55
door simon55 - Jan 12, 2018 om 20:21
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Na t opnieuw installeren van Windows 10, dient u eerst de muis te verwijderen. Start Windows opnieuw op en sluit de muis weer aan. Dan herkent de laptop het kat en muis spel wel.

be
door bert2 Jan 12, 2018 om 20:34
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dit werkt ook niet

marita5
door marita5 - Jan 12, 2018 om 21:06
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Bert2 ,

Probeer eens een andere usb poort .

f.weele
door f.weele - Jan 12, 2018 om 21:10
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Kijk eens naar het stuurprogramma van de grafische kaart. Ik had ook het probleem van een niet goed werkende muis na de update naar versie 1709 van w10.
Verschillende muizen geprobeerd zonder resultaat. Uiteindelijk een oudere driver van de grafische kaart geïnstalleerd en toen was het probleem voorbij. Eventueel de standaard microsoft basic driver installeren. Deze werkte bij mij ook goed maar kan soms weer met andere zaken problemen geven. Als je in apparaatbeheer naar de grafische kaart (of beeldschermadapter) gaat, klik dan aan dat je het stuurprogramma  "op mijn computer naar software zoeken" wil bijwerken, en dan "ik wil kiezen uit een lijst met stuurprogramma's op mijn computer". Als je op deze laatste hebt geklikt, dan verschijnen misschien meerdere stuurprogramma's. Neem daar dan de oudste (datum) van en kijk of deze het probleem oplost.
m.vr.gr.

he
door henk51 - Jan 12, 2018 om 21:55
90 Antwoorden / 0 Vragen

Driver muis zit in windows zelf. Ik heb tientalle muizen gehad geen enkele keer driver hoeven te installeren zitten er ook nooit bijgeleverd.
Wel diverse malen als muis niet werkte batterij vervangen die raken ook wel eens leeg.

groeten Henk

Gerry1969
door Gerry1969 Jan 13, 2018 om 00:10
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Precies, deze ervaring heb ik ook.

Grunnen.
door Grunnen. - Jan 12, 2018 om 22:17
509 Antwoorden / Vragen

Zijn de USB poorten correct geinstalleerd ??

zw
door zwaardvis - Jan 12, 2018 om 23:20
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Problemen met randapparatuur in Windows 10 of 8 eerst op deze manier oplossen:

1. probeer in het Start menu links onder: Opnieuw Opstarten i.p.v. Afsluiten. Reden: Snel Opstarten voorkomen. Drivers moeten dan opnieuw geladen worden.

2. Werkt dat niet: Zet de laptop uit, haal de accu er uit, trekker de stekker uit het stopcontact. Druk de aan/uit knop 20 seconden in.Doe de accu er weer in en doe de stekker weer in het sstopcontact. Start de laptop op. Door deze handelingen worden de ingebouwde condensators die mogelijk verkeerde informatie vasthouden, volledig leeggemaakt waardoor deze info opnieuw geladen moet worden.

aurora1
door aurora1 - Jan 13, 2018 om 01:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer als niets helpt eens foutcontrole (met repair) eventueel in veilige modus.
Wat is het merk van de muis? Of lees ik daar steeds overheen?

tdmduc
door tdmduc - Jan 13, 2018 om 13:00
703 Antwoorden / 2 Vragen

muis of touchpad?

De laptop is meer dan 10 jaar oud. Misschien tijd voor een nieuwe laptop?

Driver pagina gaat niet verder dan onderstuening voor WIndows 7.

http://www.dell.com/support/home/nl/nl/nlbsdt1/product-support/product/latitude-d630/drivers

wi
door wilhelmina59 Jan 13, 2018 om 19:23
507 Antwoorden / 0 Vragen

Enigzins off topic
Mijn touchpad ging awol, heb m vervangen door een losse e went:-)