ma
door maartje1952 Feb 16, 2012 om 12:12
Computers & telefonie

Muppteactie

Geachte
Voel mij zeer beetgenomen door Albert heijn inzake de ,
actie muppetzegels sparen.
Eindelijk drie muppet zegels velletje vol kan er drie halen en 1euro bijbetalen per pop .
Kom ik in de AH 16 -02 2012 zijn ze niet meer te krijgen komen ook niet meer als reden ze hadden niet gedacht dat het zo n succes was nou! vertel dat maar aan kinderen die zich verheugen op,(want as zaterdag is de actie over )
zo,n leuke handpopmuppet figuurtje zoals bv kermit en miss piggy echt ik heb Ah Zaandam hierover gesproken nou mooi ,niets aan te doen is de schuld van de marketing .
Voel mij in de z---k genomen dus doe aub nooit meer met een actie mee van hun om teleurstellingen te voorkomen.
MVG en hopende op een reactie vanU
maartje1952

462 9 Rapporteer

freya
door freya - Feb 16, 2012 om 12:19
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo maartje1952,

Er is al eerder over die actie geklaagd. zie *[u]hier[/u]*.

Freya

stacey
door stacey - Feb 16, 2012 om 12:33
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Misschien je kinderen dan leren dit soort (geldverdien) acties te mijden .......?
Ik doe in elk geval aan geen van die actie`s mee en zeg mijn kind als je toevallig eens wat krijgt prima maar ik ga er niet speciaal voor heen of (extra) kopen.
Ik ga wel gewoon gezellig naar de Muppetfilm dan.
Die gespaarde actie troep ligt een week na die actie`s bij iedereen ook weer in de dumpkist
of staat op marktplaats.
Dat meeloop- (en koop) gedrag moet ook eens gestopt, en dat begint bij jezelf...........

pino123
door pino123 - Feb 16, 2012 om 12:35
2778 Antwoorden / 14 Vragen

Wat een onzin, volgens mij had je gewoon meer moeten kopen, had je meer zegels in minder tijd, had je fijn al je muppets gehad....

Altijd het gezanik als iets op is....

ma
door maartje1952 - Feb 16, 2012 om 12:40
2 Antwoorden / 1 Vragen

Stacey.
Sorrie maar ik heb het over een actie die Ah beter niet had moeten beginnen ,
als zij deze niet kunnen nakomen daar gaat het om .

En niet over meeloop-(koopgedrag.
maar toch bedankt voor U reactie.

tdehond
door tdehond - Feb 16, 2012 om 12:42
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Tegen betaling te koop: Muppet poppen
klik hier

valerius-2
door valerius-2 - Feb 16, 2012 om 12:44
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het gaat maar om 1 ding de klant verlokkrn om meer uit te geven bij hun winkel. De rest is bijzaak ze trappen er toch wel in.

stacey
door stacey - Feb 16, 2012 om 13:02
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=maartje1952 schreef op donderdag 16 feb 2012, 12:40]Stacey.
Sorrie maar ik heb het over een actie die Ah beter niet had moeten beginnen ,
als zij deze niet kunnen nakomen daar gaat het om .

En niet over meeloop-(koopgedrag.
maar toch bedankt voor U reactie.

Ze komen de actie wel na, op= gewoon op......

Maar AH begint deze actie enkel om Meer omzet voor zichzelf te genereren,
niet om jou een plezier te doen met een prul/plaatje of pop.............
als mensen dat nu eens snappen zou dit `teleurgesteld` om niet gekregen `gratis`
(zelf al dubbel en dwars betaalde) idiote hebbedingetjes gezever hier niet steeds opduiken...........
Ik vind die `hebbe hebbe` Enkel omdat het gratis zou zijn cultuur van tegenwoordig nogal triest ;-(

mousy32
door mousy32 - Feb 16, 2012 om 13:02
179 Antwoorden / 8 Vragen

Je had het kunnen weten het staat al op hun site gemeld http://www.ah.nl/acties en vaak is de actie op=op daar kan de AH niets aan doen

mousy32
door mousy32 - Feb 16, 2012 om 13:06
179 Antwoorden / 8 Vragen

extra info : het staat zelfs in hun actievoorwaarden :
http://www.ah.nl/muppets/actievoorwaarden
Voor deze Actie geldt op=op