lexgensen
door lexgensen Nov 6, 2016 om 16:26
Computers & telefonie

Na iinstellen boof proof Hoe verder

Ik heb mijn Samsang Smartphone en tablet boof proof gemaakt volgens de aanwijzingen. Maar als iemand mijn smartphone of tablet'"per ongeluk meeneemt" kan hij of zij die toch gewoon gebruiken of moet dan actie ondernemen en zo ja welke? Of snap ik het niet helemaal of helemaal niet.
Graag Uw advies/tips

1295 4 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 6, 2016 om 16:42
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Alas het volgens de aanwijzingen niet lukt, zoek dan een samsung winkel bij u in de buurt. (Uw verkoper)

lexgensen
door lexgensen Nov 6, 2016 om 17:37
274 Antwoorden / 88 Vragen

Tijger1 bedankt voor Uw link.
GerritAltena bedoelt U de aanwijzingen die ik volgde om de app boof proof te maken of de link van Tijger1? Uw antwoord is natuurlijk wel een heel erge open deur.
i.i.g beiden bedankt

tijger1
door tijger1 Nov 7, 2016 om 00:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Graag gedaan. Ik heb geen Samsung, maar ik hoop dat het lukt wat u wil doen.

edrick3
door edrick3 - Nov 7, 2016 om 11:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je smartphone of tablet eenvoudig Boefproof maken

Je maakt je Samsung smartphone of tablet als volgt Boefproof:

  1. Ga naar ‘Instellingen’;
  2. Ga naar ‘Google’;
  3. Ga naar ‘Beveiliging’;
  4. Ga naar 'Zet  de locatie vanuit apparaat op afsta..' en 'Op afstand vergrendelen...' aan.

(Bron)

edrick3
door edrick3 - Nov 7, 2016 om 11:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Smartphone, tablet of laptop kwijt of gestolen

Ben je je smartphone kwijt of is hij gestolen, vind, wis of blokkeer dan je smartphone!

Heb je je smartphone eerder al Boefproof gemaakt? Handel dan als volgt:

  • Klik hieronder op  jouw merk of besturingssysteem. Ga naar de pagina en maak je smartphone waardeloos. Zo kun je je device terugvinden, persoonlijke data wissen en/of je device blokkeren. De dief heeft dan niets meer aan je telefoon.
  • Bel je provider en laat je SIM-kaart blokkeren. Vraag ook direct een nieuwe aan.
  • Doe aangifte bij de politie. Als je de locatie van je telefoon weet, geef deze door. Onderneem zelf geen actie.

(Bron)

lexgensen
door lexgensen Nov 7, 2016 om 17:46
274 Antwoorden / 88 Vragen

edrick3 Dank je wel helemaal duidlijk

edrick3
door edrick3 Nov 7, 2016 om 17:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Graag gedaan.