Nieuwe synchronisatie lg e400
Ik heb een LG E 400. Normaal synchroniseer je de LG met de pc via de LG software (LG Suite). Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd en wilde via de lg site weer de lg suite downloaden. Nu kreeg ik een of andere LG tool die ik moest gebruiken om zo uiteindelijk te kunnen synchroniseren. Hele riddeltje doorgelopen maar er gebeurd niets. Alles doet het gewoon nieuwe software is op de telefoon. Drivers zijn gedownload en geinstalleerd. Dus via de extra optie knop de sync software downloaden. Moet je je IMEI nummer invoeren. En er wordt dat gezegd er is geen syncsoftware beschikbaar voor dit type.
Ik kan nu mijn bestanden die ik op mijn toestel heb staan niet syncrhoniseren met mijn pc en visa versa. Heb win 7.
Dat is het eerste wat je doet als je de telefoon voor het eerst gebruikt. Staat ook ingesteld. Maar gebruik mijn google account niet voor synchroniseren met mijn pc. Daar gebruikte ik altijd de LG suite voor om zo muziek, agenda, contacten, en andere dingen te synchroniseren. Maar je kon ook via de mappen bij de externe sd kaart komen zelfs dat lukt niet meer. Wie weet een andere optie ipv via de gmail die ik verder niet gebruik.
Alle updates zijn allang gedaan van windows. En heb ook de vraag gesteld via mail bij LG daar kreeg ik standaard antwoord telefoon op fabrieks instellingen zetten. en dan van voor af aan beginnen. opnieuw downloaden van de site enz enz. Heb ik gedaan en ben geen enkele steek opgeschoten.
[quote=lekkerisdat schreef op maandag 23 dec 2013, 18:13]Zet de bestanden, die je dus wilt synchroniseren, eens handmatig in de betreffende map op de PC.
en dan.......heb ik er nog niets aan want kan mijn lg niet eens via usb koppelen aan mijn pc dus daar ligt het probleem al. pc ziet hem wel maar kan nergens bij.
[quote=chris74 schreef op maandag 23 dec 2013, 18:31]en dan....
Dat wil ik natuurlijk van jou horen ;-).
Let wel op, mocht op de een of andere manier nu opeens synchronisatie wel werken, ben je je bestanden kwijt.
Lukt het ook niet als u de usb kabel met de pc verbindt en dan op de gsm (met bijv. het venster naar beneden trekken) op usb aangesloten tikken, dan usb-opslag aansluiten aantikken en erna vermoedelijk nog een keer ok aantikken. Misschien duurt het even voordat e.e.a. op de pc zichtbaar wordt.
Als het via deze methode lukt dan omgekeerd weer de verbinding verbreken (op de gsm usb-opslag uitschakelen aantikken) dat is veilig verwijderen.
Ik zou anders nog eens zorgvuldig alle instellingen op de gsm nalopen want misschien heeft u per ongeluk iets over het hoofd gezien.
Gsm uitzetten, batterij verwijderen na een paar minuten weer terug zetten en opnieuw opstarten (met wachtwoord) wil soms ook wel helpen bij problemen.
Op mijn oude schijf gelukkig nog een LG suite kunnen vinden. Deze geinstalleerd. En alles werkt weer naar behoren. Als LG mij gewoon de software had gegeven waar om ik gevraagd heb op de site ipv met zo'n LG support tool en niet werkend verder krijg. Maar gewoon de normale LG suite software die altijd werkt met mijn telefoon. Zonder toeters en bellen van google, gmail e.d. Zonder omwegen. En het werkt nog ook.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?
Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer