chris74
door chris74 Dec 23, 2013 om 17:19
Computers & telefonie

Nieuwe synchronisatie lg e400

Ik heb een LG E 400. Normaal synchroniseer je de LG met de pc via de LG software (LG Suite). Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd en wilde via de lg site weer de lg suite downloaden. Nu kreeg ik een of andere LG tool die ik moest gebruiken om zo uiteindelijk te kunnen synchroniseren. Hele riddeltje doorgelopen maar er gebeurd niets. Alles doet het gewoon nieuwe software is op de telefoon. Drivers zijn gedownload en geinstalleerd. Dus via de extra optie knop de sync software downloaden. Moet je je IMEI nummer invoeren. En er wordt dat gezegd er is geen syncsoftware beschikbaar voor dit type.
Ik kan nu mijn bestanden die ik op mijn toestel heb staan niet syncrhoniseren met mijn pc en visa versa. Heb win 7.

945 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Dec 23, 2013 om 17:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo chris74,

En wat is nu je vraag? ;-)

Misschien heb je iets aan deze info? Klik hier.. Zoals je aangeeft heb je dit al gedaan.

Met vr.gr.

chris74
door chris74 - Dec 23, 2013 om 17:44
564 Antwoorden / 44 Vragen
0

Dat is het eerste wat je doet als je de telefoon voor het eerst gebruikt. Staat ook ingesteld. Maar gebruik mijn google account niet voor synchroniseren met mijn pc. Daar gebruikte ik altijd de LG suite voor om zo muziek, agenda, contacten, en andere dingen te synchroniseren. Maar je kon ook via de mappen bij de externe sd kaart komen zelfs dat lukt niet meer. Wie weet een andere optie ipv via de gmail die ik verder niet gebruik.

aurora1
door aurora1 - Dec 23, 2013 om 18:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Is windows wel na de herinstallatie helemaal weer up-to-date gemaakt?
Kijk anders ook eens klik hier of er iets over te vinden is (naar benden scrollen), of stel je vraag daar anders ook nog eens of op een LG optimus forum.

chris74
door chris74 - Dec 23, 2013 om 18:07
564 Antwoorden / 44 Vragen
0

Alle updates zijn allang gedaan van windows. En heb ook de vraag gesteld via mail bij LG daar kreeg ik standaard antwoord telefoon op fabrieks instellingen zetten. en dan van voor af aan beginnen. opnieuw downloaden van de site enz enz. Heb ik gedaan en ben geen enkele steek opgeschoten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 23, 2013 om 18:13
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Zet de bestanden, die je dus wilt synchroniseren, eens handmatig in de betreffende map op de PC.

chris74
door chris74 - Dec 23, 2013 om 18:31
564 Antwoorden / 44 Vragen
0

[quote=lekkerisdat schreef op maandag 23 dec 2013, 18:13]Zet de bestanden, die je dus wilt synchroniseren, eens handmatig in de betreffende map op de PC.

en dan.......heb ik er nog niets aan want kan mijn lg niet eens via usb koppelen aan mijn pc dus daar ligt het probleem al. pc ziet hem wel maar kan nergens bij.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 23, 2013 om 18:55
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

[quote=chris74 schreef op maandag 23 dec 2013, 18:31]en dan....
Dat wil ik natuurlijk van jou horen ;-).

Let wel op, mocht op de een of andere manier nu opeens synchronisatie wel werken, ben je je bestanden kwijt.

aurora1
door aurora1 - Dec 23, 2013 om 19:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Lukt het ook niet als u de usb kabel met de pc verbindt en dan op de gsm (met bijv. het venster naar beneden trekken) op usb aangesloten tikken, dan usb-opslag aansluiten aantikken en erna vermoedelijk nog een keer ok aantikken. Misschien duurt het even voordat e.e.a. op de pc zichtbaar wordt.
Als het via deze methode lukt dan omgekeerd weer de verbinding verbreken (op de gsm usb-opslag uitschakelen aantikken) dat is veilig verwijderen.
Ik zou anders nog eens zorgvuldig alle instellingen op de gsm nalopen want misschien heeft u per ongeluk iets over het hoofd gezien.
Gsm uitzetten, batterij verwijderen na een paar minuten weer terug zetten en opnieuw opstarten (met wachtwoord) wil soms ook wel helpen bij problemen.

chris74
door chris74 - Dec 23, 2013 om 20:46
564 Antwoorden / 44 Vragen
0

Op mijn oude schijf gelukkig nog een LG suite kunnen vinden. Deze geinstalleerd. En alles werkt weer naar behoren. Als LG mij gewoon de software had gegeven waar om ik gevraagd heb op de site ipv met zo'n LG support tool en niet werkend verder krijg. Maar gewoon de normale LG suite software die altijd werkt met mijn telefoon. Zonder toeters en bellen van google, gmail e.d. Zonder omwegen. En het werkt nog ook.

edrick3
door edrick3 - Dec 24, 2013 om 10:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@chris74,

Mooi zo!
Weer iemand tevreden.
Bedankt voor het terugmelden.

Fijne feestdagen.

ja
door jacobjo - Jul 25, 2014 om 23:59
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ha Chris74 ik zit met zelfde synchroniseer probleem.
Kun je mij de LG Suite van je oude schijf sturen?
Alvast bedankt
Jajo

chris74
door chris74 - Jul 26, 2014 om 08:03
564 Antwoorden / 44 Vragen
0

Inmiddels ben ik over op Win 8. Nu net de nieuwe Sync van LGE400 gedownload via de site, en heb er geen problemen mee. De nieuwe software van LG werkt gewoon.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer