sleutelaar
door sleutelaar Jun 13, 2009 om 19:29
Computers & telefonie

Nokia 2680 slide display taal van engels naar nederlands

De vandaag nieuw aangeschafte mobiel Nokia 2680 slide  gaf meteen bij aanzetten engelse tekts

wie weet hoe ik dit kan veranderen naar nederlandse informatie

alvast bedankt van de sleutelaar

1913 8 Rapporteer

poltol
door poltol - Jun 13, 2009 om 20:23
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Beste sleutelaar,

Is er wel een Nederlandse tekst mogelijk? In de handleiding zie ik niets staan over taal instellingen. Anders maandag maar even terug naar de winkel. Meestal is het dan zo opgelost.

Vr.gr. poltol

he
door henk1951 - Jun 13, 2009 om 20:58
256 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je hem in een officiƫle telecom winkel aangeschaft? Waarschijnlijk is het een telefoon welke niet voor de Benelux bestemd is.Op een aantal andere forums is soortgelijke vraag ook al eens gesteld en daar kwam dat antwoord op. Het is misschien mogelijk de telefoon opnieuw te laten flashen op een Nokia Service point. Heb je hem echter gekocht bij een officieel verkooppunt er mee terug gaan ze horen je een voor nederland bestemde telefoon te leveren.

gr Henk

aurora1
door aurora1 - Jun 13, 2009 om 21:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik las in een gebruiksaanwijzing op pagina 22: Menu - intellingen - telefooninstellingen - taalinstellingen - taaldisplay om voor de gsm een taal te in te slellen.

Er staat onder:dit menu en de opties worden alleen weergegeven als de telefoon verbonden is (geweest) met campatibele mobiele toebehoren. selecteer Menu - instellingen - toebehoren: selecteer een toebehoren en een optie afhankelijk van het toebehoren.

Mij zegt dit niets, maar misschien met de gsm wel. U kunt anders mogelijk ook nog bij taalinvoer kijken, dat die ingesteld kan worden op Nederlands en dat zo de gsm Nederlands weergeeft.

Het zou overigens kunnen zijn dat nederlands geladen moet worden van de Nokiasite.

vr.gr.

aurora1
door aurora1 - Jun 13, 2009 om 21:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Correctie: compatibele.

Ik heb die gebruiksaanwijzing overigens van de site Nokia.com. Ik zag daar onder service en support dat veel in het Engels is wat je voor deze gsm kunt downloaden.

vr.gr.

dirck
door dirck - Jun 13, 2009 om 21:57
3201 Antwoorden / 3 Vragen

In de gebruiksaanwijzing staat:

Selecteer Menu > Instellingen > Telefoon > Taalinstellingen > Taal display om de weergavetaal voor de telefoon in te stellen.

nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_2680_slide_UG_nl.pdf

www.portablegear.nl/media/handleidingen/nokia-2680-slide.pdf

matusso
door matusso - Jun 13, 2009 om 23:23
191 Antwoorden / 4 Vragen

Lees de gebruiksaanwijzing van uw nieuwe telefoon eens door.

sleutelaar
door sleutelaar - Jun 15, 2009 om 23:39
249 Antwoorden / 20 Vragen

Iedereen bedankt voor de reactie

het probleem is opgelost

heb de aanwijzing van Aurora 1 en Dirck opgevolgd

heb dit toestel via de Aldi

grot van de sleutelaar

aurora1
door aurora1 - Jun 15, 2009 om 23:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dank voor het terugmelden sleutelaar en veel plezier met het nieuwe toestel.

vr.gr.

A.