pluto8
door pluto8 Aug 29, 2007 om 20:08
Computers & telefonie

Nokia 6300

Ik heb pas een nokia 6300 met rabomobiel abonnement en ik wil vragen of iemand de instellingen weet voor te e.Mailen ik krijg dat namelijk niet voor elkaar en de helpdesk van rabomobiel zeggen dat ze dat niet ondersteunen ik moet maar in de gebruiksaanwijzing van het toestel kijken maar dat geeft ook geen uitsluitsel ,het toestel vraagt om packets gegevens.

556 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 30, 2007 om 21:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo SILLYAS

Internetten lukt wel maar e.Mail verzenden of ontvangen lukt niet het toestel vraagt om packet gegevens maar ik weet niet waar ik die vandaan moet halen de van de helpdesk wordt ik ook niet wijzer.

maar bedankt in ieder geval.

ve
door verwijderd - Aug 30, 2007 om 23:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u de instellingen wel al handmatig aangepast, of een berichtje naar u toe laten sturen met de configuratiegegevens? Heeft u de mobiel van Rabomobiel gekocht/gekregen of heeft u alleen een simkaart aangeschaft? U zegt dat het toestel om packetgegevens vraagt, kunt u wat specifieker zijn? Heeft u de emailinstellingen via het sms-menu al aangepast/gecheckt? Daar zitten namelijk ook nog wat instellingen onder.

ve
door verwijderd - Aug 31, 2007 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de GSM van de Rabomobiel gekocht en heb een abonnement bij hun De instellingen heb ik handmatig ingevoerd omdat ik na 5 telefoontjes nog geen sms had gekregen van de helpdesk, Ik kan op internet dus zijn de instellingen volgens de helpdesk goed uitgevoerd.Ik heb een nieuwe account aangemaakt en als ik wil e.Mail versturen of ontvangen komt er met rode letters te staan packet gegevens ontbreken volgens de helpdesk moet daar staan RABO en de verdere instellingen zijn het zelfde als bij internet zeggen ze . Bankieren met de GSM lukt wel.

ve
door verwijderd - Feb 5, 2009 om 14:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo.

Als ik het goed begrijpt wilt u mobiel kunnen internetten en emails versturen maar u weet de juiste instellingen niet.

Ga eens naar http://www.rabomobiel.nl/rabomobiel/Rabo%20Mobiel/Mobiel%20internet/Instellingen

Daar kunt u de instellingen opvragen specifiek voor uw telefoon. U kunt dit doen door een automatisch bericht naar uw telefoon te laten sturen maar u kunt hem ook handmatig instellen als u dat wilt.

Succes

ve
door verwijderd - Feb 5, 2009 om 14:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wezijn nu 1 jaar verder en ik kan nog niet e.Mailen met mijn GSM

ve
door verwijderd - Feb 5, 2009 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor de mededeling....

Duurt lang hè, een jaar! Wat heb je zelf gedaan? Achterover leunen en wachten tot iemand de oplossing persoonlijk komt aanbieden?

ve
door verwijderd - Feb 5, 2009 om 15:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb allang de moet opgegeven, maar ik was vannacht aan het proberen om Google maps op mijn GSM te krijgen maar kreeg het zelfde bericht (voer eerst packet gegevens in ) en zodoende dacht ik er weer aan . maar toch bedankt voor de reactie