la
door lariekoek Jun 14, 2012 om 08:32
Computers & telefonie

Notificatie uitzetten,hoe?

Hallo, ik wil niet meer die ellenlange rijen emails krijgen van mensen die na mij iets schrijven maar ik kan nergens vinden hoe ik die notificaties kan uitvinken.

1045 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 14, 2012 om 08:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt een korte reactie plaatsen en voor verzenden ervan
op notificatie uit klikken onder het venster.

ve
door verwijderd - Jun 14, 2012 om 08:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oops :

rectificatie:

vinkje weghalen voor: Stel mij op de hoogte als er reacties zijn.
voordat u uw reactie verzendt.

( Ik dacht aan de zinsnede als reactie: notificatie uit) .

ve
door verwijderd - Jun 14, 2012 om 09:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat staat toch gewoon in de e-mail die Kassa stuurt:

"Wil je geen notificaties meer ontvangen? Klik dan hier. Als je bent ingelogd kun je de notificatie zelf uitvinken.

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa".

ve
door verwijderd - Jun 14, 2012 om 10:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

@tdehond:

Voor het weghalen van de notificatie is het niet noodzakelijk om nog een reactie te posten hoor. Er staat een aanvinkvakje plus verzendknop boven én onder het invulvak voor een nieuwe reactie. De onderste gebruik je wanneer je een nieuwe reactie plaats en de bovenste gebruik je als je géén reactie wil posten.
Kortom, gewoon het vinkje van het bovenste aanvinkvakje weghalen en op de bijbehorende verzendknop klikken en klaar is Klara.

Freya

ve
door verwijderd - Jun 14, 2012 om 10:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Boven???

Ik heb toch echt alleen onder de reactie een vahkje om te vinken.

Het verklaard wel de vele dubbele reacties van de hond. Die vinkt wat af op zo'n dag.

ve
door verwijderd - Jun 14, 2012 om 10:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij staat zowel boven als onder het reactieveld een vinkvakje, winterman. Is hier sprake van discriminatie?

ve
door verwijderd - Jun 14, 2012 om 10:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

ltmvz schreef op donderdag 14 jun 2012, 10:46: Bij mij staat zowel boven als onder het reactieveld een vinkvakje, winterman. Is hier sprake van discriminatie?

Nee, slechts van een gebrek aan koffie en een flinke kater. Het begint langzaam op te klaren.

ve
door verwijderd - Jun 14, 2012 om 10:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@,

winterman heeft in deze wél gelijk.
Als je bij een vraag kijkt en de antwoorden leest staat er - zoals ik nu ook pas zie - ALLEEN een aan te vinken hokje ONDER het reactieveld.

ve
door verwijderd - Jun 14, 2012 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@<

En pas als je geantwoord hebt staan BEIDE hokjes er (zoals nu).

ve
door verwijderd - Jun 14, 2012 om 10:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je nog niet eerder hebt gereageerd dan is er een hokje, anders 2 een boven en een beneden.
Beiden hebben gelijk.

ve
door verwijderd - Jun 14, 2012 om 11:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit vind ik echt heel scherpzinnig, zoekster, en volgens mij klopt het nog ook. Ga zo door!

ve
door verwijderd - Jun 14, 2012 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Thanks voor de toevoeging.

freya schreef op donderdag 14 jun 2012, 10:13:
@tdehond:

Voor het weghalen van de notificatie is het niet noodzakelijk om nog een reactie te posten hoor. Er staat een aanvinkvakje plus verzendknop boven én onder het invulvak voor een nieuwe reactie. De onderste gebruik je wanneer je een nieuwe reactie plaats en de bovenste gebruik je als je géén reactie wil posten.
Kortom, gewoon het vinkje van het bovenste aanvinkvakje weghalen en op de bijbehorende verzendknop klikken en klaar is Klara.

Freya

ve
door verwijderd - Jun 14, 2012 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op donderdag 14 jun 2012, 10:54: @@@,

winterman heeft in deze wél gelijk.
Als je bij een vraag kijkt en de antwoorden leest staat er - zoals ik nu ook pas zie - ALLEEN een aan te vinken hokje ONDER het reactieveld.

Zucht......Als TS notificaties ontvangt, dan heeft hij/zij dus al eerder een reactie gepost en staan er dus TWEE aanvinkvakjes en TWEE verzendknoppen.....

Eerst goed lezen vóór je op het toetsenbord begint te rammelen....

Freya

ve
door verwijderd - Jun 14, 2012 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op donderdag 14 jun 2012, 14:22:
edrick3 schreef op donderdag 14 jun 2012, 10:54: @@@,

winterman heeft in deze wél gelijk.
Als je bij een vraag kijkt en de antwoorden leest staat er - zoals ik nu ook pas zie - ALLEEN een aan te vinken hokje ONDER het reactieveld.

Zucht......Als TS notificaties ontvangt, dan heeft hij/zij dus al eerder een reactie gepost en staan er dus TWEE aanvinkvakjes en TWEE verzendknoppen.....

Eerst goed lezen vóór je op het toetsenbord begint te rammelen....

Freya

Kwestie van spraakverwarring.
Probeerde alleen maar aan te geven waarom winterman maar één hokje zag.
In mijn volgende reactie gaf ik aan dat je TWEE hokjes ziet als je al geantwoord hebt (zoals TS dus!!).
M.a.w.: ik kan best goed lezen. ;-)

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2013 om 15:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op donderdag 14 jun 2012, 08:43: U kunt een korte reactie plaatsen en voor verzenden erp notificatie uit klikken onder het venster.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2013 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op donderdag 14 jun 2012, 08:43: U kunt een korte reactie plaatsen en voor verzenden ervan
op notificatie uit klikken onder het venster.
waar moet ik dat doen dan?

ve
door verwijderd - Feb 20, 2013 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

metten51 schreef op woensdag 20 feb 2013, 15:07:
tdehond schreef op donderdag 14 jun 2012, 08:43: U kunt een korte reactie plaatsen en voor verzenden ervan
op notificatie uit klikken onder het venster.

waar moet ik dat doen dan?

Even de betreffende 'vraag' opzoeken (via 'mijn antwoorden' of 'mijn vragen') en dan even naar beneden, naar de laatste reactie scrollen. Onder de laatste reactie (dus boven het tekstvak) het vinkje weghalen bij: 'Stel mij op de hoogte als er reacties zijn' en klik dan op 'verzend'.
Als het goed is ontvang je dan géén notificaties meer.

Freya

ve
door verwijderd - Feb 20, 2013 om 15:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt ook wachten tot u weer een notificatie krijgt en dan aanklikken dat u dat niet meer wilt hebben.