Notificatiemailtjes niet te openen
Zoals de meesten onder ons ontvang ik (de aangevinkte) notificaties van bepaalde onderwerpen (in mijn hotmailadres), doch kan ik die notificatiemailtjes (n-mailtjes) sinds 3 juli niet meer openen.
Voor alle duidelijkheid: het betreft het n-mailtje zelf en niet de link naar het onderwerp in dat mailtje.
Na het aanklikken (poging tot openen) van een n-mailtje krijg ik boven aan in 'Postvak in' de tekst: 'Outlook kan dit verzoek niet uitvoeren' te zien, met daarnaast een linkje (van Outlook): 'Netwerkstatus'.
Als ik op dit laatste linkje klik, krijg ik de tekst: 'Windows Live Hotmail – Feedback van gebruikers over onbeschikbare server' te lezen......
Het ligt in ieder geval niet aan mijn browsers (IE en FF).
De oude n-mailtjes van vóór 3 juli die ik nog heb, kan ik wel (nog steeds) gewoon openen, als ook de Kassa-nieuwsbrieven en de gewone mailtjes van de redactie.
Nadat ik mijn emailadres op de Kassa-site tijdelijk veranderd had in een andere, kon ik een toen ontvangen n-mailtje in dat nieuwe emailadres wel openen. Dit n-mailtje heb ik door gestuurd naar mijn eerste hotmailadres en daar kon ik deze ook gewoon openen.
Als ik mij aanmeld bij 'Windows Live Mail' met mijn eerste emailadres, is er ook niets aan de hand en kan ik gewoon alles openen.
Maar als ik inlog via het normale , doet zich dit probleempje voor.
Contact met 'Microsoft Feedback Service' heeft tot nu toe niets opgeleverd.
Ook de Kassa-redactie weet dit probleempje helaas niet op te lossen.
Het probleempje is begonnen nadat er wat was met de mailserver bij de Kassa-site.
Mijn vragen zijn :
- hoe kan ik de n-mailtjes wel geopend krijgen?
- ligt dit aan mij(n apparatuur) of aan de server bij de Vara?
Verandering van emailadres is geen optie.
Gr. Hutch
Je zou haast denken aan de server van Kassa.
Wijzig het e-mailadres nogmaals eens op de Kassa-site.
Wendy-Claire en Aurora1 bedankt voor het meedenken.
Het probleem is opgelost.
Ik heb IE9 geüpdatet naar IE10 en toen ook nog eens een n-mail eerst geblokkeerd en toen weer terug gezet als veilig.
Over het hoe en waarom en wat precies het probleem was weet ik niet, maar alles werkt weer naar behoren. En het gekke is, dat alles ook weer goed werkt onder FF.... (??), terwijl ik daar niets mee gedaan heb. Wat IE met FF te maken heeft is mij een raadsel.
Fijn weekend verder.
Gr. Hutch
Dank voor het melden Hutch en graag gedaan.
Misschien was intussen iets automatisch ge-update dat het nu met FF ook weer probleemloos werkt.
Ook een fijn verder weekend gewenst.
vr.gr.
[quote=hutch schreef op zaterdag 13 jul 2013, 14:30]Wendy-Claire en Aurora1 bedankt voor het meedenken.
Het probleem is opgelost.
Ik heb IE9 geüpdatet naar IE10 en toen ook nog eens een n-mail eerst geblokkeerd en toen weer terug gezet als veilig.
Over het hoe en waarom en wat precies het probleem was weet ik niet, maar alles werkt weer naar behoren. En het gekke is, dat alles ook weer goed werkt onder FF.... (??), terwijl ik daar niets mee gedaan heb. Wat IE met FF te maken heeft is mij een raadsel.
Fijn weekend verder.
Gr. Hutch
Het was het meedenken waard geweest. Geen dank, graag gedaan!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?
Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer