kn
door knilleske Jan 29, 2011 om 23:34
Computers & telefonie

Onbegrijpelijk hoge kosten t-mobile

Sinds vorig jaar heb ik een T-mobile abo voor mijn mobiel Niks mis mee tot een paar maanden geleden. Ineens enorm hoge kosten buiten de bel/sms bundel en servicekosten e.d.
Uit de factuur word ik niet veel wijzer. De eerste keer heb ik gebeld, er volgt een verklaring die ik niet helemaal kan plaatsen , maar vooruit. Betalen maar...zit niets anders op....Maand later nog hogere rekening. Weer bellen....weer een vage verklaring...maar betalen om afsluiten te voorkomen Deze keer stuur ik er een brief achteraan dat ik niet snap hoe dit kan. Tot op vandaag geen enkele reactie gehad op mijn brief. De derde maand nog hogere rekening. Dit is onmogelijk, want op een gegeven ogenblik is de telefoon stuk en wordt de simkaart uit de telefoon gehaald en kan er niet eens meer gebeld/of gesmst worden! Toch loopt de rekening gewoon door. en weer gebeld en geschreven en weer geen reactie.
Deze afgelopen maand is het al niet anders.
Ik word hier niet vrolijk meer van, en weet eigenlijk niet meer wat ik hier mee aan moet!
Het abo loopt nog door tot januari 2012 dus ik ben er ook nog niet van af.

Brieven, boze telefoontjes, het heeft geen effect. toch ligt het niet echt aan mijn belgedrag. Ook de 0900 en andere nummers worden niet gebeld, sterker nog die zijn geblokkeerd!

Heeft iemand nog tips, kan iemand me helpen hiermee?
Alvast bedankt!

4058 11 Rapporteer

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - Jan 31, 2011 om 11:22
95 Antwoorden / 0 Vragen

Beste knilleske,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

lj
door ljlvyent - Feb 1, 2011 om 12:18
3 Antwoorden / 1 Vragen

en is het probleem opgelost

pj
door pjoter - Feb 2, 2011 om 14:40
3 Antwoorden / 0 Vragen

noiu geloof maar dat cindy van t-mobile care er ook niks aan doet zowel dan is ze de eerste !!!! die bij dit onbetrouwbare bedrijf werkt.
het wordt tijd dat het weer is goed in de media komt ( ben ik trouwens mee bezig)

Het enige is een brief sturen naar het hooftkantoor en ontbinding eisen wegens contactbreuk van hun zijde ,hun hebben een produckt aan je verkocht maar bereken hier meer voor dan in het contract staat .

Misschien youp van 't hek eens proberen?
word een elle lang getouwtrek!!!
sucses er mee

mi
door miessie70 - Feb 3, 2011 om 10:33
2 Antwoorden / 0 Vragen

Helemaal mee eens. Ben jarenlang een zeer tevreden klant geweest van t-mobile.Maar ik heb nu een half jaar een nieuw contract en het is alleen nog maar hoge rekeningen. Bij mijn nieuwe contract zou ik een jaar lang gratis internet hebben , maar dit waren ze vergeten.Hierop heb ik gereageerd net na de uitlatingen van Youp van het Hek. Toen werd alles heel snel geregeld. Nu heb ik alweer hoge rekeningen terwijl ik minimaal bel.Ga vanaf nu elk geprek bijhouden. Ik hoop dat er meer mensen dit gaan doen, dan kan kassa er binnenkort aandacht aan besteden in haar programma. T-mobile moet gestopt worden. De boetes die ze ontvangen heeft over de ruggen van de consument weer terugverdienen.
ZEER ONTEVREDEN KLANT VAN T-MOBILE. WIL ER GRAAG WEG.

quantas
door quantas - Feb 3, 2011 om 10:40
670 Antwoorden / 0 Vragen

Sommige consumenten moeten ze gewoon onder curatele zetten en geen telefoon abbo af laten sluiten ze kunnen gewoonweg niet lezen en er niet mee omgaan.

In elk bedrijf worden fouten gemaakt, ook particulieren maken zelf veel fouten alleen mag daar niks over gezegd worden.

Vanaf het moment dat er gsm's waren heb ik al abbo's nooit en te nimmer kom ik dit soort problemen tegen ook niet in de vriendenkring en ook niet in de zakelijke kring.

Waarom niet omdat die mensen weten waar men voor tekent en wat men afsluit.

Men geilt tegenwoordig alleen op het toestel maar weet bijgod niet wat het allemaal kan en denkt dat alles maar in het abbo zit, ja als je ervoor betaald wel, zo niet zul je dingen moeten uitschakelen, en juist dat leest men niet en komt op hoge rekeningen te staan.

quantas
door quantas - Feb 3, 2011 om 10:42
670 Antwoorden / 0 Vragen

En uiteraard sms diensten niemand doet mee, en 70 pagina's later hebben ze toch eens meegedaan aan een BMI test oja maar dat waren we vergeten te zeggen.

Het heeft gewoon met goed lezen te maken, sms diensten mogen ze van mij ook afschaffen maar het gebeurd niet onbewust je meld je er zelf voor aan.

mi
door miessie70 - Feb 3, 2011 om 11:17
2 Antwoorden / 0 Vragen

ok mister t-mobile (quantas). je zult er zelf wel lekker aan verdienen.

quantas
door quantas - Feb 3, 2011 om 11:20
670 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is hier nu het probleem met sommige consumenten, lezen kan men niet mauwen wel.

Als er een antwoord komt wat de consument niet in zijn straatje past werk je meteen voor t-mobile of wat dan ook.

En nee ik verdien er niet aan, heb ook een hekel aan die zeikreclames maar de consument doet toch echt zelf mee.

En ook werk ik niet voor telecomaanbieders.

pj
door pjoter - Feb 3, 2011 om 12:24
3 Antwoorden / 0 Vragen

Quantas mischien moet je eerst is de media volgen want je lijkt wel erg sterk op die witte boorden criminelen maar mischien heb je het verstand van een kuiken die loopt en zegt ook overal wat op zonder te denken wat dat kan een kuiken niet en jij ......daar heb ik ook mijn twijfels over!!!!!!!!!! Want dat beestje wat jij als profiel foto hebt is denk ik inteligenter dan jij!!!!!

quantas
door quantas - Feb 3, 2011 om 12:40
670 Antwoorden / 0 Vragen

Ja en wat de media zegt is altijd waar he, ga in de Efteling spelen man daar hebben ze nog sprookjes.

Je hoort mij ook nergens zeggen dat het geen criminelen zouden zijn, maar feit blijft wel dat iedereen zichzelf toch echt wel heeft aangemeld.

Hetzij met een quiz, hetzij met een spel of wat dan ook, maar de consument heeft dat nooit gedaan als men ze hoort.
Ook ontvangen ze nooit smsjes nee want die dingen willen ze niet dus wissen ze hem, ik heb het vorig jaar eens getest met een paar mensen.

Naar welk nr we ook meededen we kregen altijd een aanmeldingssms met daarbij de kosten en hoe op te zeggen ook op de nr's die zoveel besproken zijn die geen sms zouden sturen.

Deze testen zijn uitgevoerd met 10 verschillende telefoons met 10 verschillende abbo's en verschillende providers.

Na het afmelden 1 sms met afgemeld etc erin en nooit geen enkele kosten meer gehad.

En dan kan de media nog zo hard roepen het is niet zo, nee bij 90% werkt het allemaal op de manier zoals ik zeg en bij 10% die niet kunnen lezen en schrijven gaat het fout.

Ligt dat dan aan de aanbieder of aan de persoon zelf ik zeg het laatste.

Van mij persoonlijk mogen ze heel die sms zooi afschaffen van dit soort dingen maar feit blijft jij hebt de gsm in je hand en jij bepaald wat er gebeurt en niet een ander.

=pjoter schreef op donderdag 3 feb 2011, 12:24: Quantas mischien moet je eerst is de media volgen want je lijkt wel erg sterk op die witte boorden criminelen maar mischien heb je het verstand van een kuiken die loopt en zegt ook overal wat op zonder te denken wat dat kan een kuiken niet en jij ......daar heb ik ook mijn twijfels over!!!!!!!!!! Want dat beestje wat jij als profiel foto hebt is denk ik inteligenter dan jij!!!!!

mu
door muppie70 - Feb 3, 2011 om 12:51
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ook ik heb deze week t-mobile gebeld met de vraag hoe het kan dat sinds ik de Nokia N97 mini heb ik kosten vind uit het buitenland als ik via mijn WLAN wizard een free wifi zoek. Verklaring is u zult wel iets hebben aanstaan. Vraag het Nokia.
Ook bij Nokia geweest het nog is na laten kijken. Heb ik echt niets vergeten, maar nee alles staat goed. Zonder toestemming geen internet.
Toch kosten.
T-mobile zegt gewoon het is zo.
Heb ze meteen verteld na 10 jaar bij deze provider ga ik als mijn contract afloopt naar een ander.
Helpen doen ze echt niet.
Nee het gaat niet om veel geld maar toch.