Ma
door Marretjen Sep 2, 2018 om 16:21
Computers & telefonie

Onbeperkt bellen Simpel

Ik heb op dit moment een abonnement van 250 belminuten en 250 mb bij Simpel. Ik wilde hier graag onbeperkt bellen bij. Volgens de mederwerker die ik heb gesproken, kan dit alleen als ik mijn bundel verhoog (lager kan niet namelijk).

Maar Simpel biedt deze dienst apart aan, met een apart tarief. Ik kan nergens in hun voorwaarden terugvinden dat dit niet kan. En ze geven aan dat ik op ieder moment mijn bundel kan aanpassen naar boven of naar beneden.

Mag Simpel mij dit weigeren?

1820 5 Rapporteer

simon55
door simon55 - Sep 2, 2018 om 16:37
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Zo simpel is t dus niet

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 2, 2018 om 16:45
7179 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt uw vraag vaak beter via een contactformulier stellen i.p.v. per telefoon:
https://www.simpel.nl/contactformulier

panter22
door panter22 - Sep 2, 2018 om 17:46
6599 Antwoorden / Vragen

Je hebt een abonnement wat niet meer bestaat. Je kunt alleen je bundel wijzigen en daarbij wel onbeperkt nemen.
Info:
https://www.simpel.nl/files/PDF/tarieven-voorwaarden-nieuwe-abonnementen.pdf

diumenge
door diumenge - Sep 2, 2018 om 18:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kennelijk bieden ze die combinatie niet aan, dus natuurlijk mogen ze dat weigeren. Maar er bestaat een bundel van € 2,50 (250 MB + 100 minuten), die kan je voor € 2,50 met onbeperkt bellen aanvullen. Kan je die niet afsluiten? Dan ben je voor € 5,00 klaar.

panter22
door panter22 Sep 3, 2018 om 08:55
6599 Antwoorden / Vragen

Dat abonnement kun je afsluiten bij verlenging, niet bij wijziging van het abonnement

diumenge
door diumenge Sep 3, 2018 om 16:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Vandaar dat ik aan TS vraag of dat mogelijk is, goede kans namelijk dat contractperiode al voorbij is bij een ouder abonnement.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 3, 2018 om 10:35
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Het lijkt mij dat het mogelijk moet zijn om uw overeenkomst over te zetten naar een nieuwe waarbij hetgeen u wenst mogelijk is.
Overstappen naar een andere provider kan ook als het allemaal toch niet zo sinpel is als Simpel doet voorkomen.