Ma
door Marretjen 2 sep. 2018 om 16:21
Computers & telefonie

Onbeperkt bellen Simpel

Ik heb op dit moment een abonnement van 250 belminuten en 250 mb bij Simpel. Ik wilde hier graag onbeperkt bellen bij. Volgens de mederwerker die ik heb gesproken, kan dit alleen als ik mijn bundel verhoog (lager kan niet namelijk).

Maar Simpel biedt deze dienst apart aan, met een apart tarief. Ik kan nergens in hun voorwaarden terugvinden dat dit niet kan. En ze geven aan dat ik op ieder moment mijn bundel kan aanpassen naar boven of naar beneden.

Mag Simpel mij dit weigeren?

1126 5 Rapporteer
door simon55 - 2 sep. 2018 om 16:37
1435 Antwoorden / 4 Vragen
1

Zo simpel is t dus niet

door sjoppie - 2 sep. 2018 om 16:45
4229 Antwoorden / 3 Vragen
1

U kunt uw vraag vaak beter via een contactformulier stellen i.p.v. per telefoon:
https://www.simpel.nl/contactformulier

door panter22 - 2 sep. 2018 om 17:46
2694 Antwoorden / Vragen
0

Je hebt een abonnement wat niet meer bestaat. Je kunt alleen je bundel wijzigen en daarbij wel onbeperkt nemen.
Info:
https://www.simpel.nl/files/PDF/tarieven-voorwaarden-nieuwe-abonnementen.pdf

door diumenge - 2 sep. 2018 om 18:03
10380 Antwoorden / 13 Vragen
1

Kennelijk bieden ze die combinatie niet aan, dus natuurlijk mogen ze dat weigeren. Maar er bestaat een bundel van € 2,50 (250 MB + 100 minuten), die kan je voor € 2,50 met onbeperkt bellen aanvullen. Kan je die niet afsluiten? Dan ben je voor € 5,00 klaar.

door panter22 3 sep. 2018 om 08:55
2694 Antwoorden / Vragen

Dat abonnement kun je afsluiten bij verlenging, niet bij wijziging van het abonnement

door diumenge 3 sep. 2018 om 16:59
10380 Antwoorden / 13 Vragen

Vandaar dat ik aan TS vraag of dat mogelijk is, goede kans namelijk dat contractperiode al voorbij is bij een ouder abonnement.

door heremietkreeft - 3 sep. 2018 om 10:35
9552 Antwoorden / 155 Vragen
0

Het lijkt mij dat het mogelijk moet zijn om uw overeenkomst over te zetten naar een nieuwe waarbij hetgeen u wenst mogelijk is.
Overstappen naar een andere provider kan ook als het allemaal toch niet zo sinpel is als Simpel doet voorkomen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ly
Lyd81 - 23 jun. 2019 om 23:22
Winkels & webshops

Is Siebel weer failliet ?

Horloge gekocht voor €225, na ontvangst contact opgenomen omdat het horloge flink beschadigd was. Afgesproken dat ik het terug zou sturen op 11-6. 
Via postnl app te zien dat het horloge bij Siebel aangekomen is op 13-6. 

Vervolgens hoor ik maar niks waarop ik contact opneem, de medewerker van het hoofdkantoor geeft aan dat er een storing is, dus ze kunnen niks verwerken.  ... Lees meer

ti
tien - 23 jun. 2019 om 01:52
Winkels & webshops

Moeten ready-to-eat avocado's ready-to-eat zijn?

In supermarkten kun je avocado's kopen die nog wat moeten rijpen maar ook ready-to-eat avocado's. Deze laatste zijn duurder. Wat mij opvalt is dat de meeste ready-to-eat avocado's te hard zijn om meteen te kunnen gebruiken. Een proef op de som gedaan. Eerst 2 avocado's ready to eat in 1 pakketje bij de Lidl gekocht en afgerekend bij de kassa. Thuis opengesneden met een mesje en deze bleken beiden ... Lees meer

On
OnlineBoeker - 22 jun. 2019 om 11:15
Vakantie & reizen

Zijn er meer mensen gedupeerd door Travelberry?

Zijn er meer mensen gedupeerd door het niet doorgaan van onder andere stedentrips en Disneyworld Parijs reizen die door het bedrijf Travelberry (al dan niet via Vakantieveilingen) wordt of werd aangeboden?   Meermaals afgezegd?
Geen afzegging ontvangen? Belofte gedaan dat volgende keer wel doorgaat en dan toch weer niet? Geen reacties op mail krijgen?
Telefonisch niet bereikbaar? G ... Lees meer