jj
door jjvdv Feb 11, 2019 om 18:29
Computers & telefonie

Online.nl

Op de website van Online.nl staat het volgende:

Geen succes? Geen paniek! Als het niet lukt, komt een deskundige monteur langs om je internet- en tv-pakket te installeren. Altijd binnen een week. Op een tijdstip dat het jou uitkomt.

Helaas werkt het internet niet en moet er een monteur bij mij langs komen om de instalatie van mijn nieuwe abonement te voltooien.
Nu is het zo dat Online.nl alleen in tijdsvakken van 5 uur werkt op werktijden door de weeks.

Helaas is het niet mogenlijk om zolang bij mijn werk weg te blijven/zijn en Online.nl wil op geen enkele wijze mij hierin tegemoet komen.
Tevens vind ik de text op de website van Online.nl misleiden. Hier staat namenlijk op een tijdstip die jou uitkomt. Ik heb op diverse manieren getracht tegemoet te komen aan Online.nl, maar zij blijfen vast houden aan hun tijdsvakken.

De vraag is wat ik nu het beste kan doen?

1614 12 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 11, 2019 om 18:37
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Is dit dubbelpost. Merkwaardig, bij de andere post staat alleen maar 'lees meer'

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 11, 2019 om 18:44
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Dit lijt op misleidende reclae en u kunt daarover nadere info vinden bij https://www.consuwijzer.nl/thema/misleidende-reclame  en u kunt ook een vraag stellen/klacht indienen over de provider https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/internet/klachten

sjjoppy
door sjjoppy Feb 11, 2019 om 18:48
7179 Antwoorden / 3 Vragen

@heremietkreeft,
ts is erachter gekomen dat de post dubbel geplaatst is en heeft daarom de titel weggehaald.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 11, 2019 om 18:45
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Daar waar de titel ontbreekt is dubbelpost geworden.
Hier kan men verder.

tijger1
door tijger1 - Feb 11, 2019 om 18:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Blijkbaar bent u heel belangrijk dat u geen halve vrije dag kunt opnemen. Hoe diet uw baas dat als u ziek bent of naar een begrafenis moet of zo?

Natuurlijk komt Online niet ‘s avonds of op zaterdag.

Dus het is kiezen of kabelen. Vrij nemen of tobben blijven met internet.

Cookies
door Cookies Feb 11, 2019 om 18:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ziggo komt gelukkig wel 's avonds. En zo hoort het ook, vind ik. Een van 9 tot 17 mentaliteit ligt decennia achter ons.

tijger1
door tijger1 Feb 11, 2019 om 18:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan moet de Ts maar overstappen,

panter22
door panter22 Feb 11, 2019 om 18:57
6599 Antwoorden / Vragen

Alleen Ziggo is duurder. Je moet er wat voor over hebben.

tijger1
door tijger1 Feb 11, 2019 om 20:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Heeft niets met mentaliteit te maken. Alleen met kosten. Het zijn geen dokters, verpleegkundigen of brandweerlieden. Het gaat alleen maar over internet.

Cookies
door Cookies Feb 11, 2019 om 20:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Buschauffeur is ook geen dokter. Vakkenvuller ook niet. Enz.

tijger1
door tijger1 Feb 11, 2019 om 20:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja hoor, moet ik iedereen op gaan noemen waarvan het belangrijk is dat hij wel ‘s avonds of ‘s nachts of  in het weekend werkt?

Cookies
door Cookies Feb 11, 2019 om 20:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee hoor, maar je doet alsof alleen dergelijke hulpverleners (rampen en ongelukken) op andere werktijden werken.

tijger1
door tijger1 Feb 11, 2019 om 20:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Leuk, u snapte best wat ik bedoelde.

panter22
door panter22 - Feb 11, 2019 om 18:57
6599 Antwoorden / Vragen

Een vrije dag opnemen. Of er voor zorgen dat een familielid of vriend in je huis is als de monteur komt.
Of ga die dag thuis werken,

jo
door jorisw - Feb 11, 2019 om 19:11
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Belachelijk dat personeel van Online.nl gewoon overdag mag werken in het weekend vrij heeft. Gewoon verplichten dat ze van 18.00...23.00 werken en in het weekend. Zonder weekendvergoeding, want dan wordt het abonnement te duur.

Cookies
door Cookies Feb 11, 2019 om 19:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Er zijn zoveel beroepen waar mensen niet van 9 tot 5 werken. Zie geen reden waarom dat voor een monteur niet zou kunnen.

tijger1
door tijger1 Feb 11, 2019 om 20:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, voor rampen en ongelukken en daar schaar ik slecht werkend internet toch niet onder.n

Cookies
door Cookies Feb 11, 2019 om 20:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je vergeet supermarkten, snackbars, kroegen, avondwinkels, transportbedrijven, taxichauffeurs,  openbaar vervoer enz enz enz. En niet te vergeten winkelcentra die 7 dagen p.w. open zijn.

tenormin
door tenormin - Feb 11, 2019 om 19:15
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Boft u nog met Online, Ziggo werkt met 6 uur. Ik bedoel: morgen komt er (weer) een techneut, afspraaktijd: tussen 12 - 6. Zo ook vorige week: bofte, werd 1 uur. Geef Online geen slecht cijfer hiervoor. Wil wel eens tegenzitten bij andere mensen met problemen, want als men belooft: geen paniek, er komt een deskundige monteur. Wel, die man komt maar hij/zij kan ook niet op de minuut weten hoe alles verloopt. Heb zelf, ander voorbeeld, meegemaakt dat track & trace te volgen mijn "te verwachten aankomst" ook ineens weg was en veel later weer tevoorschijn kwam. Wat kan ik nu het beste doen? Lijkt mij redelijk simpel, zorgen dat u (of een vervanger) thuis bent.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 11, 2019 om 19:23
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Dan toch ook maar een vraag: kunt u aangeven welke problemen u heeft met het aansluiten? Meestal / normaliter zou het 'een fluitje van een cent' moeten zijn.
Mogelijk kan als u het probleem aangeeft dat u ondervindt iemand van ons u helpen.

Thijs12
door Thijs12 - Feb 11, 2019 om 19:24
532 Antwoorden / Vragen

Het beste een duurdere provider kiezen die op zondag komt.

diumenge
door diumenge - Feb 11, 2019 om 19:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En welk tijdsvak zou je wel uitkomen dan?

Cookies
door Cookies - Feb 11, 2019 om 19:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die kreet: "altijd op een tijdstip dat jou uitkomt", slaat dus nergens op.

Heb je al gekeken of je met hulp van de tips van Online klantenservice of via de chat het probleem kunt oplossen? https://www.online.nl/klantenservice/

aurora1
door aurora1 - Feb 11, 2019 om 23:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Toen ik nog werkte nam ik voor dergelijke zaken een snipper(mid)dag of regelde dat anderen aanwezig waren.
Mij staat ook bij dat we niet zo snel zeurden en redelijk flexibel en geduldig waren.
Wat zou u denken van een snipper(mid)dag nemen of dat anderen even voor u de honneurs waarnemen?
Of stort dan de hele Nederlandse of misschien wel de hele Europese (verder wil ook niet gaan) in als u een enkel uurtje er niet bent?