Online.nl
Op de website van Online.nl staat het volgende:
Geen succes? Geen paniek! Als het niet lukt, komt een deskundige monteur langs om je internet- en tv-pakket te installeren. Altijd binnen een week. Op een tijdstip dat het jou uitkomt.
Helaas werkt het internet niet en moet er een monteur bij mij langs komen om de instalatie van mijn nieuwe abonement te voltooien.
Nu is het zo dat Online.nl alleen in tijdsvakken van 5 uur werkt op werktijden door de weeks.
Helaas is het niet mogenlijk om zolang bij mijn werk weg te blijven/zijn en Online.nl wil op geen enkele wijze mij hierin tegemoet komen.
Tevens vind ik de text op de website van Online.nl misleiden. Hier staat namenlijk op een tijdstip die jou uitkomt. Ik heb op diverse manieren getracht tegemoet te komen aan Online.nl, maar zij blijfen vast houden aan hun tijdsvakken.
De vraag is wat ik nu het beste kan doen?
Is dit dubbelpost. Merkwaardig, bij de andere post staat alleen maar 'lees meer'
Dit lijt op misleidende reclae en u kunt daarover nadere info vinden bij https://www.consuwijzer.nl/thema/misleidende-reclame en u kunt ook een vraag stellen/klacht indienen over de provider https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/internet/klachten
@heremietkreeft,
ts is erachter gekomen dat de post dubbel geplaatst is en heeft daarom de titel weggehaald.
Blijkbaar bent u heel belangrijk dat u geen halve vrije dag kunt opnemen. Hoe diet uw baas dat als u ziek bent of naar een begrafenis moet of zo?
Natuurlijk komt Online niet ‘s avonds of op zaterdag.
Dus het is kiezen of kabelen. Vrij nemen of tobben blijven met internet.
Ziggo komt gelukkig wel 's avonds. En zo hoort het ook, vind ik. Een van 9 tot 17 mentaliteit ligt decennia achter ons.
Dan moet de Ts maar overstappen,
Alleen Ziggo is duurder. Je moet er wat voor over hebben.
Heeft niets met mentaliteit te maken. Alleen met kosten. Het zijn geen dokters, verpleegkundigen of brandweerlieden. Het gaat alleen maar over internet.
Buschauffeur is ook geen dokter. Vakkenvuller ook niet. Enz.
Ja hoor, moet ik iedereen op gaan noemen waarvan het belangrijk is dat hij wel ‘s avonds of ‘s nachts of in het weekend werkt?
Nee hoor, maar je doet alsof alleen dergelijke hulpverleners (rampen en ongelukken) op andere werktijden werken.
Leuk, u snapte best wat ik bedoelde.
Een vrije dag opnemen. Of er voor zorgen dat een familielid of vriend in je huis is als de monteur komt.
Of ga die dag thuis werken,
Belachelijk dat personeel van Online.nl gewoon overdag mag werken in het weekend vrij heeft. Gewoon verplichten dat ze van 18.00...23.00 werken en in het weekend. Zonder weekendvergoeding, want dan wordt het abonnement te duur.
Er zijn zoveel beroepen waar mensen niet van 9 tot 5 werken. Zie geen reden waarom dat voor een monteur niet zou kunnen.
Ja, voor rampen en ongelukken en daar schaar ik slecht werkend internet toch niet onder.n
Je vergeet supermarkten, snackbars, kroegen, avondwinkels, transportbedrijven, taxichauffeurs, openbaar vervoer enz enz enz. En niet te vergeten winkelcentra die 7 dagen p.w. open zijn.
Boft u nog met Online, Ziggo werkt met 6 uur. Ik bedoel: morgen komt er (weer) een techneut, afspraaktijd: tussen 12 - 6. Zo ook vorige week: bofte, werd 1 uur. Geef Online geen slecht cijfer hiervoor. Wil wel eens tegenzitten bij andere mensen met problemen, want als men belooft: geen paniek, er komt een deskundige monteur. Wel, die man komt maar hij/zij kan ook niet op de minuut weten hoe alles verloopt. Heb zelf, ander voorbeeld, meegemaakt dat track & trace te volgen mijn "te verwachten aankomst" ook ineens weg was en veel later weer tevoorschijn kwam. Wat kan ik nu het beste doen? Lijkt mij redelijk simpel, zorgen dat u (of een vervanger) thuis bent.
Dan toch ook maar een vraag: kunt u aangeven welke problemen u heeft met het aansluiten? Meestal / normaliter zou het 'een fluitje van een cent' moeten zijn.
Mogelijk kan als u het probleem aangeeft dat u ondervindt iemand van ons u helpen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer