valerius-2
door valerius-2 Oct 6, 2011 om 15:13
Computers & telefonie

Oude update xp sp1 en sp3 nog ergens te download?

Ik heb mijn computer met O.S xp weer met fabrieksinstellingen weer draaiende gekregen maar nu zoek ik Sp1 en Sp3 om hem weer up to date te kunnen maken. Bij microsoft niet te vinden wie weet waar ik nog kans heb om deze oude update's weer te kunnen te downloaden. SP 2 heb ik nog.

4357 14 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Oct 6, 2011 om 19:10
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=gsm schreef op donderdag 6 okt 2011, 18:07]Het makkelijkst vind ik wsus offline.
Versie 7 kan je hier downloaden.
Installeer het programma en geef aan dat je van XP een ISO bestand wil maken.
De ISO wordt gegenereerd en bevat alle updates, dus ook Service Packs.
Tot slot kun je een CD of DVD branden van het ISO bestand.
De CD of DVD gebruik je offline (zonder netwerk verbinding) om alle updates voor XP te installeren. Je kunt ook DVD's maken voor Vista en W7. IK wil echt XP op de oude computer i.v.b. met het geheugen.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 6, 2011 om 19:11
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=gsm schreef op donderdag 6 okt 2011, 18:07]Het makkelijkst vind ik wsus offline.
Versie 7 kan je hier downloaden.
Installeer het programma en geef aan dat je van XP een ISO bestand wil maken.
De ISO wordt gegenereerd en bevat alle updates, dus ook Service Packs.
Tot slot kun je een CD of DVD branden van het ISO bestand.
De CD of DVD gebruik je offline (zonder netwerk verbinding) om alle updates voor XP te installeren. Je kunt ook DVD's maken voor Vista en W7.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 6, 2011 om 19:16
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Bedankt allemaal voor de reactie's Ik ga het proberen en julie horen wat er van terecht is gekomen

gsm
door gsm - Oct 6, 2011 om 21:54
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Het makkelijkst vind ik wsus offline.
Versie 7 kan je hier downloaden.
Installeer het programma en geef aan dat je van XP een ISO bestand wil maken.
De ISO wordt gegenereerd en bevat alle updates, dus ook Service Packs.
Tot slot kun je een CD of DVD branden van het ISO bestand.
De CD of DVD gebruik je offline (zonder netwerk verbinding) om alle updates voor XP te installeren. Je kunt ook DVD's maken voor Vista en W7.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 6, 2011 om 22:03
7840 Antwoorden / 95 Vragen

wat een werk zeg 77 update's buiten exployer en sp3 adobe noem maar op.
1 1/2 uur bezig en nog niet alles ben nu bij de de virus scanner.
Heel erg bedank allen die een aan de oplossing hebben meegedaan. Weer een hoop geleerd met mijn 82 jaar.

freya
door freya - Oct 6, 2011 om 22:32
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad, éérst SP1a óf SP2 en daarna SP3. Is SP1a geïnstalleerd, dan hoef je dus niet eerst SP2 te installeren, maar kun je direct SP3 installeren.

Freya

by
door bytheway - Oct 9, 2012 om 16:26
32 Antwoorden / 0 Vragen

Via de website van Microsoft!

birdies
door birdies - Oct 11, 2012 om 23:40
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......SP 2 heb ik nog......... Dan heb je natuurlijk SP1 niet nodig.

Installeer eerst SP2 en SP3 zal daarna wel via automatische updates aangeboden worden.

birdies
door birdies - Oct 11, 2012 om 23:41
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=freya schreef op donderdag 6 okt 2011, 15:38]
En SP3 is ook gewoon via het downloadcenter te vinden hoor *[u]klik[/u]*.

Freya

Kun je SP3 downloaden zonder eerst SP2? Wist/weet ik n.l. niet meer.

freya
door freya - Oct 12, 2012 om 21:18
10999 Antwoorden / 1 Vragen

En SP3 is ook gewoon via het downloadcenter te vinden hoor *[u]klik[/u]*.

Freya

birdies
door birdies - Oct 12, 2012 om 21:19
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 6 okt 2011, 16:02]@birdies,

Windows XP Service Pack 2 (SP2) of Windows XP Service Pack 1a (SP1a) moet zijn geïnstalleerd als u Windows XP Service Pack 3 (SP3) wilt installeren.

Bron: Microsoft

Bedankt, stond me vaag iets van bij en dat vage klopte dus.

edrick3
door edrick3 - Oct 15, 2012 om 15:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Of kijk anders even bij deze Tip en klik op hier in de tekst.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Oct 16, 2012 om 15:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Oei, de link komt niet door. Klik hier

edrick3
door edrick3 - Oct 16, 2012 om 15:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@birdies,

Windows XP Service Pack 2 (SP2) of Windows XP Service Pack 1a (SP1a) moet zijn geïnstalleerd als u Windows XP Service Pack 3 (SP3) wilt installeren.

Bron: Microsoft