Le
door Lesley Verzijden Oct 24, 2021 om 13:19
Computers & telefonie

Overgang Telfort abonnement naar KPN abonnement

Op de laatste factuur van Telfort van oktober 2020 betaalden wij voor ons abonnement € 48,63. Dit betrof €46,13 voor glasvezel en tv en €2,50 voor vaste telefoon.
Op de eerste factuur van de KPN, na de overgang Dat Telfort, Kpn werd stond €48,63 voor TFT internet en tv, €2,50 voor vaste telefoon en korting voor bellen van €2,50.

Ik heb nu reeds meerdere keren met de KPN contact gehad dat het abonnement niets juist staat. Als ik nu de vaste telefoon eraf wil hebben dan blijf ik € 48,63 betalen, wat niet juist is. Bij de overgang zou alles hetzelfde blijven, maar dat is niet zo. Dit werd via een mail gecommuniceerd. Ik heb eigenlijk nu een verhoging gehad van mijn abonnement betreffende internet en tv.

Er werd steeds gezegd dat het probleem intern bekend was en dat er aan gewerkt werd om het systeem aan te passen.
Bij het laatste telefoontje werd mij gezegd dat er niets wordt aangepast en dat ik het maar had te acccepteren. Tevens werd er gezegd dat ik eens een keuze ga krijgen, of ik neem een duurder KPN abonnement of ik kan vertrekken. KPN wil af van de oude goedkope Telfort abonnementen.

Wat kan ik hier tegen doen. Ik loop tegeen een muur op.

4310 6 Rapporteer

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Oct 24, 2021 om 13:27
1389 Antwoorden / 10 Vragen

KPN?

Als je dit niet wilde overstappen naar totaal andere zonder deze  die goedkoper is.

Vele trouwe  KNP klanten zitten nu op hun nerwerk tegen lagere tarieven!

panter22
door panter22 Oct 24, 2021 om 14:49
6599 Antwoorden / Vragen

In je dromen.

panter22
door panter22 - Oct 24, 2021 om 14:44
6599 Antwoorden / Vragen

Alles blijft toch hetzelfde. Je betaalt net als bij Telfort €48,63.
Wil je vast bellen kwijt, dan had je dat moeten regelen toen je een abonnement van Telfort had.
Jouw abonnement is met vaste telefoon  €10 goedkoper dan het abonnement van KPN zonder vaste telefoon.
Eerst maar eens even goed kijken op de site van KPN.

mesjeu crocc
door mesjeu crocc Oct 26, 2021 om 15:12
2 Antwoorden / 1 Vragen

Sinds 2019 ben ik ook van Telfort naar KPN gemuteerd. Uiteindelijke abonnementsprijs bleef, ook als bij jou, ongewijzigd. In 2021 heb ik mijn abonnement aangepast en was ik veel gratis dingen kwijt in ruil voor de nieuwe zogenaamde Hussel. Al met al was ik ongeveer € 2,00 duurder uit (eerste half jaar € 47,00). Met Hussel zijn er regelmatig wijzigingen in de abonnementsmogelijkheden. Om de zoveel maanden even kijken of er iets voor je gading is.

alexishoop
door alexishoop - Oct 24, 2021 om 17:25
561 Antwoorden / 6 Vragen

overstappen, al eens gekeken naar een alternatief via een vergelijker ? budget heeft een 50/5 allesin1 voor 34,25 en een 100mbit is ook niet veel duurder, dat is met koper op de meeste adressen haalbaar, zoniet dan is de kans vrij groot dat jou locatie snel overgezet wordt naar glasvezel en voor 50 euro heb je ook mooie glas aanbiedingen hier en daar.

donna53
door donna53 - Oct 25, 2021 om 13:57
98 Antwoorden / 10 Vragen

Bij KPN is de vaste telefoon "gratis" als je een abo voor interactieve tv en internet hebt.Dus of je de vaste aansluiting opzegt of niet, maakt dan dus niets uit voor je rekening. Dat staat op de site en is al jaren zo. Het maandbedrag is trouwens voordelig. Normaal betaal je meer. (ik wel tenminste) Als je een abo voor mobiel bellen erbij neemt, krijg je korting.

panter22
door panter22 Oct 25, 2021 om 16:22
6599 Antwoorden / Vragen

Niet meer. Voor de vaste telefoon betaal je nu €2 bij  een nieuw abonnement,
https://www.kpn.com/thuis/tarieven.htm

1paul
door 1paul - Oct 25, 2021 om 14:44
3134 Antwoorden / 0 Vragen

overstappen naar budget, goed, zelfde kabel als KPN en een stuk goedkoper, dit kan voerigens per direct nu maar hou een maand aan....