ag
door agnesh Feb 1, 2014 om 12:24
Computers & telefonie

Overstapproblemen Ziggo naar KPN

Ik ben per 1juli overgestapt van Ziggo naam KPN.
KPN zou het voor mij opzeggen.
Ik kreeg ook keurig een brief van Ziggo dat Alles-in-een pakket was opgezegd.
Blijkt nu dat ik na al 8 maanden, nog steeds betaal voor tv.
Dit had ik zelf op moeten zeggen,
Ik heb gebeld en blijkt dat dit pet 1 januari is veranderd.
Nu kan de nieuwe provider wel alles opzeggen, masr vorig jaar moest je de tv nog zelf doen.
Ik heb mijn administratie door gezocht en nu blijkt dat in drie rebelse ook te staan in de aanmeldingstermijn brief van KPN.
Het had beter geweest dat Ziggo in hun bevestiging van opzeggen had geschreven dat ik nog wel tv betaalde.
Maar zonder het alles in een pakket was dit niet mogelijk geweest.
Ik wil graag advies of ik bij een van twee de schade van 400 euro kan claimen of dat ik gewoon beter had moeten opletten!

6054 16 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Feb 1, 2014 om 12:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja, u had beter op moeten letten ;-)

Maar zeven maanden tv kost toch geen € 400?

ve
door verwijderd - Feb 1, 2014 om 12:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo agnesh,

......Ik wil graag advies of ik bij een van twee de schade van 400 euro kan claimen of dat ik gewoon beter had moeten opletten!.....
Helaas: het laatste!

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Feb 1, 2014 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik had helaas ook extra pakketten zoals eredivisie live !
Vandaar het bedrag van 51 euro per maand!

ve
door verwijderd - Feb 1, 2014 om 12:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@agnesh,

En niet gemerkt dat dat nog steeds afgeschreven werd?
Nou ja .....
Zonde geld.

ve
door verwijderd - Feb 1, 2014 om 14:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

In alles in 1 zit geen TV bij met even doordenken is het dus volledig juist van ziggo. En geld terug krijgen is dan niet van toepassing.

ve
door verwijderd - Feb 1, 2014 om 15:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

valerius-2 schreef op zaterdag 1 feb 2014, 14:25: In alles in 1 zit geen TV bij met even doordenken is het dus volledig juist van ziggo. En geld terug krijgen is dan niet van toepassing.


Weer eens ONZIN:

Ziggo Alles-in-1
Voordelig televisiekijken, internetten en bellen. Klik hier.
Waarom denk je dat het ALLES-in-1 heet?
Even doordenken en je had het door gehad.

ve
door verwijderd - Feb 1, 2014 om 15:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

valerius-2 schreef op zaterdag 1 feb 2014, 14:25: In alles in 1 zit geen TV bij met even doordenken is het dus volledig juist van ziggo. En geld terug krijgen is dan niet van toepassing.



Zelfs bij Alles-in-basis zit tv bij Ziggo.

ve
door verwijderd - Feb 1, 2014 om 15:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

agnesh schreef op zaterdag 1 feb 2014, 12:37: Ik had helaas ook extra pakketten zoals eredivisie live !
Vandaar het bedrag van 51 euro per maand!

Maar die extra netten horen toch bij het alles in 1 pakket en niet bij het basispakket van Ziggo? Of zit dit anders?

(zelf zit ik bij UPC)

ve
door verwijderd - Feb 1, 2014 om 16:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je kon destijds beter bij Ziggo alles schriftelijk opzeggen met behoud van telefoonnummer en KPN de overname laten regelen.

ve
door verwijderd - Feb 1, 2014 om 17:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

En wat moet een mens met Eredivisie op de tv als men geen tv meer afneemt?

Rare zaak.

ve
door verwijderd - Feb 1, 2014 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als ik het goed begrijp dan zijn de feiten :ze hebben me een bevestiging gestuurd dat mijn alles in een pakket opgezegd is.
Ik heb toen begrepen dat het allemaal geregeld was.
Dit is dus niet zo gek als alles in een betekent tv internetten telefonie.
Ik heb daarom geen actie ondernomen.
Ik ga toch proberen mijn gelijk te halen.
Ik weet nog niet hoe.

ve
door verwijderd - Feb 1, 2014 om 18:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Mijn inziens wordt er door Ziggo niet duidelijk gecommuniceerd* (bijvoorbeeld op de site kan ik het in ieder geval nergens duidelijk vinden) dat jouw tv abonnement blijft bestaan.
Afschrijvingen zijn dan ook onwettig, neem contact op met de bank en laat alles storneren. Laat Ziggo maar naar de rechter stappen.
Overigens weten ze dit ook donders goed bij KPN, maar iets aan doen? Nee natuurlijk niet, wat maakt het uit, de klant is toch al binnen..

Overigens snap ik je keuze niet om van Ziggo naar KPN te gaan, aangezien je bij Ziggo een stuk beter af bent, wanneer het gewoon werkt.


*Sowieso ontbreekt het hier aan bij Ziggo.

ve
door verwijderd - Feb 1, 2014 om 19:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heel hartelijk bedankt voor jullie reacties , hier heb ik echt wat aan. Ik ga er zeker mee aan de slag en zal mijn probleem ook bij de KPN voorleggen.
Ik zal ook proberen of ik de bedragen bij de bank kan terugvorderen.
Ik ben trouwens erg tevreden over de overstap. Ziggo heeft veel storingen op tv hier en die heb ik bij KPN niet meer. Ook krijg ik korting op mijn mobiele telefoon abonnement . En ben ik per maand minder kwijt. Maar met de vijftig euro van ziggo erbij was dat niet het geval. Maar dat is nu opgezegd!

ve
door verwijderd - Feb 3, 2014 om 02:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

agnesh schreef op zaterdag 1 feb 2014, 19:26: Heel hartelijk bedankt voor jullie reacties , hier heb ik echt wat aan. Ik ga er zeker mee aan de slag en zal mijn probleem ook bij de KPN voorleggen.
Ik zal ook proberen of ik de bedragen bij de bank kan terugvorderen.
Ik ben trouwens erg tevreden over de overstap. Ziggo heeft veel storingen op tv hier en die heb ik bij KPN niet meer. Ook krijg ik korting op mijn mobiele telefoon abonnement . En ben ik per maand minder kwijt. Maar met de vijftig euro van ziggo erbij was dat niet het geval. Maar dat is nu opgezegd!


Ik kijk al uit naar de aanleg van glasvezel door fiber.nl!

KPN heeft iets wat heden ten dage eigenlijk normaal moet zijn: dolby digital! En dat ontbreekt, althans ontbrak er nog aan.

KPN zal zeker hierop niets ondernemen in dezen.

ve
door verwijderd - Feb 18, 2014 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Antwoord van Ziggo,
Heel erg top!!! Ik ben blij dat ik het ontdekt had en dat ik geprobeerd heb in overleg met Ziggo deze situatie op een mooie manier heb kunnen afronden.


Geachte mevrouw Herruer,


Bedankt voor uw email van 16 februari 2014 waarin u de vraag stelt welk bedrag er naar u over gemaakt gaat worden naar aanleiding van een aantal correcties die hebben plaatst gevonden.

Vandaag heb ik u telefonisch proberen te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Er staat een tegoed voor u van €338,47 klaar wat aan u uitbetaald zal worden.

Hiermee vertrouw ik erop u voldoende op de hoogte gebracht te hebben.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.

ve
door verwijderd - Feb 18, 2014 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat is dan mooi afgewikkeld. Dank voor het terugmelden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Va
Vandamenel - Apr 29, 2024 om 13:31
Winkels & webshops
ICI paris webwinkel/postnl is mijn retour kwijt

ICI paris webwinkel/postnl is mijn retour kwijt

In december 2023 heb ik een bestelling geplaatst en een week later geretourneerd. Netjes afgegeven bij het plaatselijke postkantoor binnen de retour termijn, met het label dat je kunt downloaden op hun website.

Het pakket is echter kwijt geraakt, vandaag de dag staat de informatie nogsteeds op 'bezorgtijd onbekend'. Na talloze mailtjes en belletjes weigert ici Paris mij te helpen. Ook n ... Lees meer

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer