BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Overstapproblemen Ziggo naar KPN

  •  
01-02-2014
Ik ben per 1juli overgestapt van Ziggo naam KPN.
KPN zou het voor mij opzeggen.
Ik kreeg ook keurig een brief van Ziggo dat Alles-in-een pakket was opgezegd.
Blijkt nu dat ik na al 8 maanden, nog steeds betaal voor tv.
Dit had ik zelf op moeten zeggen,
Ik heb gebeld en blijkt dat dit pet 1 januari is veranderd.
Nu kan de nieuwe provider wel alles opzeggen, masr vorig jaar moest je de tv nog zelf doen.
Ik heb mijn administratie door gezocht en nu blijkt dat in drie rebelse ook te staan in de aanmeldingstermijn brief van KPN.
Het had beter geweest dat Ziggo in hun bevestiging van opzeggen had geschreven dat ik nog wel tv betaalde.
Maar zonder het alles in een pakket was dit niet mogelijk geweest.
Ik wil graag advies of ik bij een van twee de schade van 400 euro kan claimen of dat ik gewoon beter had moeten opletten!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.