ge
door geertsr Feb 17, 2004 om 08:46
Computers & telefonie

Overzetten vast abonnement?

Ik heb oude motorola gsm,wil het abonnement wat hier op zit over zetten op nieuwe motorola echter dit kan niet? heb aan oude niets meer daar batterij stuk is en de nieuwere kan ik dus niet gebruiken ra ra ik kan hem eventueel in hetzwarte circuit laten ombouwen???? vertel mij wat ik het beste kan ondernemen in deze situatie het is toch te gek dat ik weer een andere gsm moet kopen terwijl ik alle ingredienten in huis heb?????

574 6 Rapporteer

sir.kiekeboe
door sir.kiekeboe - Apr 16, 2004 om 12:43
91 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet wat het probleem zou moeten zijn met je nieuwe GSM. het enige wat ik kan bedenken is dat er een SIMlock op dit toestel zit.
Als dit nieuwe toestel meer dan 1 jaar oud is dan kun je die SIMlock verwijdert krijgen door navraag te doen bij de maatschappij waar het abonnement van de nieuwe als eerste liep.
Is de leeftijd korter dan 1 jaar dan moet je naar een "GSM-winkel" gaan en vragen of dat zij die willen verwijderen. kosten: meestal rond de €20,--
Veel suc6.
P.S. als je in de regio Eindhoven woont weet ik wel een zaak die het voor je kan doen.

ge
door geertsr - Apr 16, 2004 om 12:43
1 Antwoorden / 3 Vragen

hoop dat simlock mij dwars zit dan is het waarschijnlijk een kwestie van tijd,ofstandvastigheid van aanbieder in eider geval beankt
p.s. woon niet in de omgeving van eindhoven
maar naar ik aanneem moet iedere primafoon winkel zoiets kunnen regelen.

sir.kiekeboe
door sir.kiekeboe - Apr 16, 2004 om 12:43
91 Antwoorden / 0 Vragen

Primafoon winkels doen dit niet.
GSM wereld of dergelijke zaken waar ze alleen de toestellen en abonementen verkopen wel.

ma
door marck - Apr 16, 2004 om 12:43
9 Antwoorden / 0 Vragen

bij het verwijderen van die simlock op de niet-officiele wijze moet je er wel rekening mee houden dat je dan geen enkele vorm van garantie meer kan claimen. Het verwijderen laat namelijk zijn sporen na in de software van de gsm.

lo
door longbigbear - Apr 16, 2004 om 12:43
10 Antwoorden / 10 Vragen

als je simloch het is kan je informeren bij je profider na een jaar,is gratis!
Anders informeer eens hier:http://www.gsm-advies.com/

lo
door longbigbear - Apr 16, 2004 om 12:43
10 Antwoorden / 10 Vragen

http://unlock.startpunt.com/,anders kijk eens hier!