ca
door caviamax Oct 13, 2018 om 20:29
Computers & telefonie

PDF bewerken

Beste experts,

Ik ben al een ongelofelijk lange tijd opzoek naar een goed programma dat PDF's kan bewerken. Het is voor een stichting dus het liefst gratis. Echter, ik kan er geen vinden.

Hebben jullie een idee?

Dank alvast!

9630 15 Rapporteer

marita5
door marita5 - Oct 14, 2018 om 08:17
11505 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Caviamax ,

Misschien heeft u hier iets aan ,

https://www.apowersoft.nl/pdf-editor

Ge
door Genee - Oct 14, 2018 om 08:50
1509 Antwoorden / 1 Vragen

De PDF PRO nu voor €20, u kunt het programma uitproberen.
https://www.ashampoo.com/nl-nl/shop
scrol naar beneden in de lijst.

Ashampoo heeft ook een gratis versie
https://www.ashampoo.com/nl/eur/fdl

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2018 om 10:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen
gsm
door gsm - Oct 14, 2018 om 19:38
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Laat het nu net de bedoeling van een PDF document zijn, dat je het niet meer kunt bewerken.
Echt bewerken zal daarom, als het goed is, niet helemaal mogelijk zijn. Veelal wordt daarom ook een watermerk aangebracht.
Je zou eerst moeten converteren naar een Word document. Dat kan bij https://smallpdf.com/pdf-to-word
Vervolgens de hele boel wijzigen en eventueel weer als een PDF opslaan.

Jo
door Joaibo08 - Oct 14, 2018 om 19:59
1 Antwoorden / Vragen

Hallo Caviamax, ik ben geen expert, maar kwam toevallig deze pas tegen. https://smallpdf.com/nl/pdf-bewerken
Misschien heb je hier wat aan.

koekeloer
door koekeloer - Oct 15, 2018 om 15:14
562 Antwoorden / 18 Vragen

Waarom moet het gratis als het voor een stichting is ?

in
door interland - Oct 15, 2018 om 15:23
16 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Caviamax,  er zijn best wel een groot aantal programma's die PDF's kunnen bewerken. Het ligt er een beetje aan wat je precies wilt:  alleen een PDF invullen om terug te kunnen sturen,  delen eruit verwijderen of invoegen ( als grafisch / tekstvak of als tekstverwerker) of dat je de -min of meer- volledige controle over het programma wilt.
Ikzelf heb zeer goede ervaringen met het programma NUANCE PowerPDF 2.0 en vorige week versie 3.0 aangeschaft. Deze versie kan ook PDF 2.0 bewerken, de laatst nieuwe PDF indeling. Helaas hangt hier wel een prijskaartje aan vast van ca 65 tot 110 euro ( afhankelijk of te upgrade van 2.0 of een volledig nieuwe versie koopt. Bij de upgrade krijg je overigens ook een volledig nieuwe versie die de Powerpdf 2.0 verwijderd!)
Ik heb ook nog met een paar andere programma's ( o.a. NOVApdf,  Soda PDF, PDF24 en FOXIT ), ge-experimenteerd maar van deze 4 was alleen de oude Foxit versie zeer krachtig. Deze kon zelfs beveiligde bestanden bewerken / ontsleutelen, maar is volgens mij niet meer te krijgen, mogelijk vanwege de vele mogelijkheden en de mogelijkheid bewerking-kenmerken te verwijderen!
Verder hierbij nog een link:

https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/beste-gratis-pdf-programma-66401/

in
door interland - Oct 15, 2018 om 15:34
16 Antwoorden / 1 Vragen

PS.  Zojuist nog iets vergeten: de link is al wat ouder, maar de programma's werken bijna altijd  ook in WIN10.  Uiteraard  heeft ook ADOBE een pdf bewerker, en als ik het goed begrijp komt er ook iets in windows in de nabije toekomst.

No
door Nowornever - Oct 15, 2018 om 18:02
2 Antwoorden / 8 Vragen

Hi,

Onderstaand programma gebruik ik al vele jaren tot volle tevredenheid. Je kunt hier de PDF mee lezen en ook bewerken en formulieren mee invullen.

Je moet alleen even met een code de home versie omzetten naar een Pro versie en dan is alles geregeld. Werkt echt supergoed . En gratis !!

https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/pdf-xchange-viewer-pdf-bekijken-editor

mo
door mof - Oct 15, 2018 om 18:22
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Ik gebruik pdftk.
echter, dit is beschikbaar voor linux en mac, ik weet niet of het ook voor windows bestaat.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 15, 2018 om 18:27
7179 Antwoorden / 3 Vragen
No
door Nowornever Oct 16, 2018 om 22:35
2 Antwoorden / 8 Vragen

ohhhh ik moet zeker een hyperlink invoegen dan? daarom werkte het niet bij mij ..

ca
door caviamax - Oct 15, 2018 om 20:47
231 Antwoorden / 126 Vragen

Dank voor alle antwoorden. Ik ga het even overleggen en proberen

va
door vanja81 - Oct 17, 2018 om 15:25
6 Antwoorden / Vragen

In dit artikel worden zeven pdf editors genoemd met de voor- en nadelen. Misschien heb je er wat aan!

sira
door sira - Oct 18, 2018 om 19:15