lieston
door lieston Oct 16, 2010 om 11:17
Computers & telefonie

Per email doorsturen internetpagina via google Chrome

Sinds kort heb ik Google Chrome geinstalleerd maar ik kan nergens vinden hoe je een internetpagina via email naar iemand door kan sturen.
Bij IE-8 gaat dat via een rechtermuisklik, maar bij Chrome niet.
Wie weet hoe dat moet met Google Chrome?
Dank voor reactie.

12840 3 Rapporteer

freya
door freya - Oct 16, 2010 om 11:22
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo lieston,

Is het niet veel simpeler om gewoon de 'link' uit de adresbalk te 'knippen' en te 'plakken' in een mailtje? Het lijkt mij een beetje 'overkill' om ee hele webpagina te gaan versturen.

m.vr.gr. Freya

edrick3
door edrick3 - Oct 16, 2010 om 11:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo lieston,

In aansluiting op freya: begrijp het probleem niet helemaal.
Heb het net nog even met Chrome geprobeerd: Adres selecteren, rechtermuisknop klikken, kies kopiëren.
Mail openen, rechtermuisknop klikken, kies voor Plakken.
Adres staat keurig in de mail en de ontvanger hoeft hier alleen maar op te klikken om de pagina te openen.

Met vr.gr.

lieston
door lieston - Oct 16, 2010 om 11:41
50 Antwoorden / 27 Vragen

Freya en Edrick3 bedankt voor reactie.
Jullie antwoord klopt natuurlijk. Alleen bij IE-8 staat onder rechtermuisknop de mogelijkheid om de hele pagina als zodanig direkt via email door te sturen en dat mis(te) ik bij Chrome.
Maar ik kan met jullie antwoord verder wel overweg hoor.
Hartelijk dank daarvoor:
Gr. Lieston