jantje7
door jantje7 Jul 21, 2014 om 12:02
Computers & telefonie

Permanent verbannen Radar

Zijn er meer die een permanent verbanning bij Radar hebben gekregen deze morgen?

1222 7 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jul 21, 2014 om 12:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ach, er zal wel een nieuwe stagiair zitten die nog aan het oefenen is.

jantje7
door jantje7 - Jul 21, 2014 om 12:35
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Geachte Forumgebruiker,

Door een technisch probleem was iedereen voor kort tijd verbannen van het forum, dit is nu opgelost.
U kunt het forum dus gewoon weer op. Mocht u nog problemen ondervinden, dan horen wij dat graag.

Dus weer opgelost!!!!

Cookies
door Cookies - Jul 21, 2014 om 12:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

........Door een technisch probleem .........

Tja, zo kun je natuurlijk een stomme fout ook noemen.;-)

tenormin
door tenormin - Jul 21, 2014 om 13:49
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@jantje7, je weet toch dat je niet "out of the blue" een permanente ban kan krijgen? Ik moet wel grinniken toen ik het las: vooral de reden: technische storing was aardig gevonden. Maar goed, 't is weer verholpen, zoals je zelf al gemerkt hebt.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 21, 2014 om 20:43
4299 Antwoorden / 5 Vragen

'order deny,allow' i.p.v. 'order allow,deny' is niet zo'n heel strak plan ;-).

tenormin
door tenormin - Jul 21, 2014 om 21:30
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 21 jul 2014, 12:44]........Door een technisch probleem .........

Tja, zo kun je natuurlijk een stomme fout ook noemen.;-)

Zie, in andere bewoordingen dit ook met regelmaat op de site van banken: "technische storing", alleen ontbreek de zin dat de klanten een permanente ban krijgen.

ni
door niekkisjes - Jul 21, 2014 om 22:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, was opzoek naar recensies over belsimpel maar kon forum niet bekijken met melding dat mijn IP-adres permanent is verbannen.