door 33.jansen p Mar 4, 2015 om 13:01
Computers & telefonie

Pijn bestrijding

Ik heb een vraag ik loop vanaf 2006 met verschrikkelijk e pijn ,in het rechter been,schouders,nek.
Ik ben in 2008 aan een dubb.hernia geopereed dat was een risico operatie,en dat is gelukt,maar met de toezegging dat ik mijn verdere leven pijn zou houden.
En dat heb ik nog steeds ik heb van allerlei medicijnen gehad en begiin werk het een beetje,maar dan krijg ik dezelfde pijn als voor de operatie.
Wat kan ik hier aandoen.
Met vriendelijke groeten
Pieter Jansen.

833 9 Rapporteer

me
door mein33 - Mar 4, 2015 om 13:29
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@33.jansen p,

Er zijn speciale klinieken die zijn gespecialiseerd in pijnbestrijding, maar ook in ziekenhuizen is veelal een dergelijke afdeling te vinden.
Ga in overleg met uw huisarts of dit voor u perspectief kan bieden.

Vr.gr. mein33

zoekster
door zoekster - Mar 4, 2015 om 13:33
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik ken iemand die ook zo'n soort gelijk probleem heeft. Hernia met verschrikkelijke pijnklachten. Die is er zelfs voor naar Belgié geweest, maar dat heeft ook maar half geholpen en na een tijdje zwelt de pijn weer aan. Dit soort pijnklachten zijn heel moeilijk blijvend te bestrijden.

Cookies
door Cookies - Mar 4, 2015 om 13:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je denkt toch zeker niet dat wij je op dit forum hierover raad kunnen geven? Dit moet je bespreken met een arts.

edrick3
door edrick3 - Mar 4, 2015 om 13:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo 33.jansen p,

In overleg treden met je behandelend arts en een verwijzing naar een pijnpoli vragen.

Sterkte.

tijger1
door tijger1 - Mar 4, 2015 om 13:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

We kunnen heel veel op dit forum, maar niet u van uw pijn afhelpen.;-)

Veel ziekenhuizen hebben pijnpoli's. Laat uw huisarts of specialist u doorverwijzen. Wellicht kan men u daar helpen.

di
door digioma - Mar 4, 2015 om 14:34
646 Antwoorden / 29 Vragen

Via huisarts of nog liever specialist naar de pijnpoli. Is niet zaligmakend maar ze kunnen er heel veel en hebben ook bijv. een therapeut/fysiotherapeut en verder kunnen ze bepaalde hulpartikelen adviseren die bij mij ook door de zorgverzekeraar wordt vergoed.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 4, 2015 om 14:34
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo 33Jansen p,
U zou eens aan uw huisarts kunnen vragen of u in aanmerking kan komen voor een zenuwblokkade.
Vr.gr.

astoria
door astoria - Mar 6, 2015 om 15:55
362 Antwoorden / 55 Vragen

Hallo ,
Zelf een ongeveer vergelijkbare ervaring ook over een groot aantal jaren het gebruik van rivotrll
heeft ( vooral in de nacht ) een goed effect gegeven . Overleg eens met je huisarts .Groet Fred