Ro
door Rogerh Jan 31, 2019 om 11:04
Computers & telefonie

Plafond simpel 10 euro

Hallo,


 


Mijn dochter heeft een abbo van 7,50 bij Simpel, met een plafond-bewaking van 0,50 cent. Samen 8,- euro dus zou je zeggen. Regelmatig echter moet ze tot 2,50 meer betalen omdat volgens Simpel het plafond pas geldt vanaf 10 euro. Dat is toch niet correct? En dan ook nog eens 50 cent hiervoor vragen. Ik vind het schandalig, volgende keer GEEN Simpel meer voor ons.


4037 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Jan 31, 2019 om 11:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen
2
tijger1
door tijger1 - Jan 31, 2019 om 12:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Misschien dan maar eerst de voorwaarden lezen voor dat plafond, voordat u “schandalig” begint te roepen.

U kunt een en ander ook op de mobiel van hw dochter instellen.

pino123
door pino123 - Jan 31, 2019 om 13:54
2763 Antwoorden / 14 Vragen
0

Site is er vrij duidelijk over, ook u weet het, aangezien u het gelezen hebt, u bent toch akkoord gegaan met deze voorwaarde?Dus is het wel correct en uw eigen schuld.

Zelf je Plafond instellen vanaf € 10

Het Plafond kan ingesteld worden vanaf €10,- en bedraagt minimaal de abonnementskosten per maand. Zodra je 80% van je limiet hebt bereikt, ontvang je een gratis informatie-sms. Wanneer je het Plafond hebt bereikt, sturen we je nog een gratis sms’je. Je simkaart is dan geblokkeerd voor uitgaand en inkomend verkeer dat zorgt voor extra kosten. Je kunt nog wel gebruik maken van je tegoed binnen je bundels.

Pi
door Piet 01 - Jan 31, 2019 om 14:34
9 Antwoorden / 2 Vragen
1

Voor 10 euro 2 jaar lang had je onbeperkt bellen en x aantal ik dacht 5 GB s gedhad.
Moet toch ruim voldoende zijn thuis en bij kennissen op wifi ik heb nog een oud abonnement 250 bel en 1gb en hou er nog ruim van over.

aurora1
door aurora1 - Jan 31, 2019 om 14:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen
3

Heeft u, of liever uw dochter wel de voorwaarden gelezen? Als u en zij nooit voorwaarden lezen blijven dergelijke veronderstelde “problemen” (die er dus niet zijn) bestaan. Dus eerst lezen en niet zomaar beschuldigingen uiten.
Zet zelf een datateller app op de telefoon en stel daarop een limiet in. Dat laat u toch niet afhangen van een provider?
Verder weet je zelf ook wel of je meer verbruikt dan wenselijk wordt geacht.
Lezen lijkt niet uw hobby te zijn. U schijnt niet gelezen te hebben dat dit een vraag&beantwoordrubriek is, dat het hier geen Facebook o.i.d. is waar je alles dumpt wat niet bevalt. Verder betekenen die overbodige hoofdletters hetzelfde als schreeuwen, tegen de lezers hier schreeuwen. Dat wil u toch niet?

Ce
door Cees Groot - Apr 10, 2019 om 08:26
2 Antwoorden / Vragen
0

Inderdaad, mooi goedkoop 2,50 per maand abbo voor twee kinderen nu dus twee maal 11,50 gefactureerd. Dat is dus 18 euro meer dan gebudgeteerd. Bedankt Simpel, nooit meer als dit niet wordt opgelost. Waarom denken jullie dat ik een abbonnement van 2,50 wil, omdat ik 11,50 wil betalen??

panter22
door panter22 Apr 10, 2019 om 08:36
6599 Antwoorden / Vragen

Waarom ben je nu zo kwaad? Voor €2,50 per maand kun je niet veel.

va
door vanlotjegetikt Apr 10, 2019 om 08:58
809 Antwoorden / Vragen

Wij zijn niet Simpel maar een consumentenplatform wat antwoorden pogen te geven op consumentenproblemen. Dus uw ongenoegen bij Simpel graag. Wij kunnen hier niets mee.

ne
door neodutchio Apr 10, 2019 om 09:03
5148 Antwoorden / 12 Vragen

En waarom is er meer gefactureerd? Als er meer verbruikt is dan de bundel, dan moet u gewoon bijbetalen.

r.kemperman
door r.kemperman Apr 10, 2019 om 09:03
423 Antwoorden / 4 Vragen

Het is trouwens niet netjes om een vraag van een ander te kapen voor uw eigen probleem. 
Dan opent u een nieuw topic en geeft u alle relevante informatie en niet een schreeuw in het donker

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer