Plafond simpel 10 euro
Hallo,
Mijn dochter heeft een abbo van 7,50 bij Simpel, met een plafond-bewaking van 0,50 cent. Samen 8,- euro dus zou je zeggen. Regelmatig echter moet ze tot 2,50 meer betalen omdat volgens Simpel het plafond pas geldt vanaf 10 euro. Dat is toch niet correct? En dan ook nog eens 50 cent hiervoor vragen. Ik vind het schandalig, volgende keer GEEN Simpel meer voor ons.
Lees de gegeven antwoorden op overeenkomstige vraag
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/business-model-simpel-nl
Misschien dan maar eerst de voorwaarden lezen voor dat plafond, voordat u “schandalig” begint te roepen.
U kunt een en ander ook op de mobiel van hw dochter instellen.
Site is er vrij duidelijk over, ook u weet het, aangezien u het gelezen hebt, u bent toch akkoord gegaan met deze voorwaarde?Dus is het wel correct en uw eigen schuld.
Zelf je Plafond instellen vanaf € 10
Het Plafond kan ingesteld worden vanaf €10,- en bedraagt minimaal de abonnementskosten per maand. Zodra je 80% van je limiet hebt bereikt, ontvang je een gratis informatie-sms. Wanneer je het Plafond hebt bereikt, sturen we je nog een gratis sms’je. Je simkaart is dan geblokkeerd voor uitgaand en inkomend verkeer dat zorgt voor extra kosten. Je kunt nog wel gebruik maken van je tegoed binnen je bundels.
Voor 10 euro 2 jaar lang had je onbeperkt bellen en x aantal ik dacht 5 GB s gedhad.
Moet toch ruim voldoende zijn thuis en bij kennissen op wifi ik heb nog een oud abonnement 250 bel en 1gb en hou er nog ruim van over.
Heeft u, of liever uw dochter wel de voorwaarden gelezen? Als u en zij nooit voorwaarden lezen blijven dergelijke veronderstelde “problemen” (die er dus niet zijn) bestaan. Dus eerst lezen en niet zomaar beschuldigingen uiten.
Zet zelf een datateller app op de telefoon en stel daarop een limiet in. Dat laat u toch niet afhangen van een provider?
Verder weet je zelf ook wel of je meer verbruikt dan wenselijk wordt geacht.
Lezen lijkt niet uw hobby te zijn. U schijnt niet gelezen te hebben dat dit een vraag&beantwoordrubriek is, dat het hier geen Facebook o.i.d. is waar je alles dumpt wat niet bevalt. Verder betekenen die overbodige hoofdletters hetzelfde als schreeuwen, tegen de lezers hier schreeuwen. Dat wil u toch niet?
Inderdaad, mooi goedkoop 2,50 per maand abbo voor twee kinderen nu dus twee maal 11,50 gefactureerd. Dat is dus 18 euro meer dan gebudgeteerd. Bedankt Simpel, nooit meer als dit niet wordt opgelost. Waarom denken jullie dat ik een abbonnement van 2,50 wil, omdat ik 11,50 wil betalen??
Waarom ben je nu zo kwaad? Voor €2,50 per maand kun je niet veel.
Wij zijn niet Simpel maar een consumentenplatform wat antwoorden pogen te geven op consumentenproblemen. Dus uw ongenoegen bij Simpel graag. Wij kunnen hier niets mee.
En waarom is er meer gefactureerd? Als er meer verbruikt is dan de bundel, dan moet u gewoon bijbetalen.
Het is trouwens niet netjes om een vraag van een ander te kapen voor uw eigen probleem.
Dan opent u een nieuw topic en geeft u alle relevante informatie en niet een schreeuw in het donker
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer