ray1967
door ray1967 Aug 10, 2019 om 18:48
Computers & telefonie

Playstore app

Als ik op de Samsung telefoon van mijn zoontje de Vodafone app wil opzoeken via Play store is deze niet in het Nederlands te vinden.
Via de site van Vodafone geprobeerd, maar dan krijg ik de melding “item niet beschikbaar in je land”

 In de Vodafone winkel te horen gekregen dat dan de land instelling in het google account niet op Nederland staat, maar die taal staat gewoon op Nederlands.

Valt me wel op dat de Play store app op mijn eigen telefoon aangeeft : locatie VS , taal Nederlands.
maar onder vind hier geen hinder van en is ook niet te wijzigen wellicht wel van invloed op de telefoon van ons zoontje via de Family link verbonden daar hij onder de 13 jaar is….

Wellicht iemand enig idee wat hier het probleem is…

2423 6 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 10, 2019 om 18:57
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Men zal u dan toch bij Vodafone goed moeten informeren aangezien Vodafone in Nl actief is. Ik heb even gezocht op mijn Samsung naar die app bij playsstore en vindt: My Vodafone en vervolgens ook Vodafone start. https://www.vodafone.nl>support geeft mogelijk een optie. Ik heb bij een zoekmachine 'vodafone app'als zoeknaam ingevoerd en zie Nederlandse tekesten.

diumenge
door diumenge - Aug 10, 2019 om 19:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kijk eens bij account, onder voorkeuren, in de play store, als daar niet Nederland staat dan kan je het daar wijzigen.

Th
door Thijs124 - Aug 10, 2019 om 19:12
289 Antwoorden / Vragen

Probeer eens als je niet via Wi-Fi je data ophaalt maar via de mobiele verbinding, als je tenminste genoeg data hebt.

aurora1
door aurora1 - Aug 10, 2019 om 20:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen
simon55
door simon55 - Aug 12, 2019 om 11:13
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb net even de app gedownload en is gewoon in t Nederlands. Als u Vodafone intikt , komt er te staan Vodafone Nederland app.

Welk Android systeem heeft die telefoon ? Want mogelijk n verouderd stuursysteem.

ray1967
door ray1967 - Aug 12, 2019 om 15:19
93 Antwoorden / 38 Vragen

Telefonisch contact gehad met google en hebben me zeer goed geholpen met de locatie gegevens weer op nederland te zetten.
Geen idde hoe e.a. is ontstaan, maar is gelukkig opgelost.

diumenge
door diumenge Aug 12, 2019 om 18:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoe dan? Altijd handig om dat even te melden, hebben anderen er in toekomst mogelijk ook nog wat aan.