Vragen over Computers & Telefonie

ba
bartbo - Nov 14, 2016 om 14:41
Computers & telefonie

Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.

In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer

gr
grekoning - Jan 13, 2013 om 11:28
Computers & telefonie

blokkade toetsenbord

Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer

doetinchem
doetinchem - Nov 27, 2018 om 14:24
Computers & telefonie

CD-R of DVD-R

Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer

zw
zwaardvis - Mar 3, 2017 om 21:19
Computers & telefonie

WhatsApp standaard opslaglocatie Android

Gisteren vroeg iemand mij te kijken naar zijn smartphone (Huawei Y5-II) omdat zijn interne telefoongeheugen volliep. Ik zag toen dat er honderden WhatsApp images en videos in het interne geheugen waren en werden opgeslagen. Terwijl er ook een SD-kaart aanwezig was. Maar daar maakte WhatsApp geen gebruik van. Uiteraard heb ik die toen handmatig verplaatst en gewist maar het is een kwestie van tijd ... Lees meer

wizard2
wizard2 - Mar 8, 2017 om 12:05
Computers & telefonie

Veiligheid Reimage Repair.

Goede Morgen,
Op een of andere manier is het progr. Reimage Repair  op mijn PC gekomen. Dit progr. wil mijn PC controleren en beveiligen.
Is dit een veilig en betrouwbaar progr.? of kan ik maar het beste dit progr. verwijderen?
In afwachting en m.vr.gr. Michel. Lees meer

barnhoorn
barnhoorn - Mar 6, 2014 om 22:01
Computers & telefonie

Wifi repeater van Action

Ik heb bij de Action een wifi repeater gekocht en helemaal volgens de handleiding geinstallerd. In de lijst met draadloze netwerken zie ik de adapter met de door mij gekozen naam maar als ik verbinding ga maken kan deze geen IP-adres ophalen en krijg uiteindelijk de melding dat er een beperkte verbinding is en heb ik dus geen internet. Weet iemand wat ik fout doe? Lees meer

ma
mardutly - Feb 6, 2017 om 12:22
Computers & telefonie

Verwijderen van gmail adressen

ik heb 3 gmail adressen, waarvan ik er 2 wil verwijderen. heb het al een paar keer geprobeerd via de site van Google, maar de email adressen blijven op mijn telefoon staan. wat moet ik doen om de mail adressen

definitief te verwijderen.

Lees meer

ro
robgreet - Nov 27, 2018 om 15:47
Computers & telefonie

Toetsbord

toetsbord geeft verkeerde teken,heb hem op ver,staten internationaal staan,ctrl+sfift samen  al geprobeerd,heb een nieuwe hp laptop,wie weet er nog een alternatief Lees meer

de eelco
de eelco - Jun 5, 2013 om 11:12
Computers & telefonie

hoe een mobiele telefoon gesprek opnemen...

ik ben nu al een tijdje bezig met zoeken op internet naar de mogelijkheid om gesprekken van mijn mobieltje te kunnen opnemen maar ik kom telkens uit op bepaalde betaalnummer maar ik wil het gratis doen...is dit mogelijk of moet je via een betaal service gaan werken ... Lees meer

Rossia
Rossia - Feb 17, 2014 om 01:19
Computers & telefonie

waar kan ik veilig muziek downloaden ? voorheen deed ik dat via You Tube.

Wie kan mij helpen om een programma te vinden waar ik tegen een kleine vergoeding of gratis muziek kan downloaden vroeger deed ik dat via You Tube maar dat is niet meer mogelijk helaas. Heel spijtig want ik kon daar goed mee overweg. Nu is het voor mij een wir war. Wie geeft mij GOEDE raad ? Dank. Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels