remi
door remi Oct 6, 2011 om 14:49
Computers & telefonie

Postvak in msn in het chinees

Ik heb per ongeluk ergens op geklikt, en nu staat alles bij mijn postvak in op msn in het chinees. Ik heb al geprobeerd om de taal te veranderen, maar ik krijg dan de melding dat het in het nederlands is. Maar als ik dan weer naar mn hotmail ga, staat alles in het chinees.
Hoe kan ik dit weer veranderen, zodat alles weer in het Nederlands staat?

3307 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 15:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo remi,

Probeer dit eens:

Ga in hotmail naar Opties (rechts bovenaan0
Klik hierop;
klik op Meer opties
Klik onder het (groene) kopje Hotmail aanpassen op Taal
En vink aan: Nederlands.

Suc6

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank voor de snelle reactie, maar ook dit staat allemaal in het chinees helaas.
het enigste wat niet in het chinees staat is Windows Live™Hotmail Messenger
skydrive en msn. Klik ik daarop staat alles weer in het chinees.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag remi,

Gokje: Je zou kunnen probreren om msn via je programma's op de pc op te zoeken en te openen en kijken of je daar een overzicht van talen vindt en dan alle talen wegvinken en bijv. alleen Nederlands (en Engels) laten staan en dan opstarten?

vr.gr.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ok, even ervanuitgaande dat de Chinese layout hetzelfde is als de Nederlandse, kun je achtereenvolgens de volgende stappen doorlopen om de taal te veranderen:
- Opties staat rechtsboven aan (direct naast het vraagtekentje).
- Vervolgens klik je op "Meer opties" (de onderste optie in het menuutje dat naar beneden komt).
- Het kopje "Hotmail aanpassen" is het middelste groene kopje in de rechter kolom
- Onder dit kopje klik je op Taal (de derde van in totaal zes links).
- Nederlands zou nu 'gewoon' zichtbaar moeten zijn om aan te klikken.
- Uiteindelijk scroll je helemaal naar beneden en klik je op de "opslaan"-button (de linker-knop).

Succes!

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 15:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

gijssie81 het is gelukt hoor he he :)
zal nu voortaan nergens meer aanzitten hahahaha.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

@remi,

Mooi dat het weer is opgelost.
Al steeds gedacht dat gijssie81 een rare Chinees is. ;-)
Heeft dus mooi m'n oplossing in het Chinees 'vertaald'.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 17:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

gijssie81, da's toch een mooi compliment hè, een rare chinees zijn, hartstikke leuk. Omdat ik hier niks over weet wilde ik grappig antwoorden: dan maar chinees leren, maar ja, dat ging te ver. Knappe m/v gijssie81

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 17:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

“????????????????????

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

gijssie81 schreef op donderdag 6 okt 2011, 17:29: “????????????????????

Absolutely Geniusly hoe in hemelsnaam krijg je dat voor elkaar. Echt heel verschrikkelijk leuk.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gijsje????????????
??????

??????poltol

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 17:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

@tenormin,

??????????? (traditioneel)

oftewel:

gewoon vertalen en kopiëren en plakken.

??????????? (vereenvoudigd)

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 17:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

poltol schreef op donderdag 6 okt 2011, 17:49: Gijsje????????????
??????

??????poltol

Vertaald: Reserve is een goede Chinees.
Goed gedaan.

Tot de volgende keer,

Zo eenvoudig is dat dus!

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

gijssie81 schreef op donderdag 6 okt 2011, 17:29: “????????????????????

Hier staat dus (?): BEN niet Chinees, misschien een beetje vreemd, maar het Chinese volk?

Zo, nu stop ik met het Chinees.

Is allemaal off topic.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2011 om 18:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3, poltol,gijssie81, jullie weten toch dat ik niets weet van p.c. mogelijkheden, (knippen/plakken?) daarom mijn enthousiasme dat jullie allemaal zo knap zijn. En edrick3, zo off topic is dit niet: alles op mijn msn staat in chinees,
schrijft remi.

p.s. niet gaan uitleggen, hoor!