ac
door acwinkelier Jul 7, 2007 om 21:42
Computers & telefonie

Prepaid opwaarderen

Ik heb in Frankrijk een opwaardeerkaart van orange gekocht.


In Frankrijk lukte het mij niet om mijn beltegoed hiermee te opwaarderen. In Nederland ook niet. Wat doe ik met mijn prepaid kaart? Ongebruikt laten en weggooien of weet iemand een oplossing.?

2487 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

labswans
door labswans - Jul 7, 2007 om 21:58
1918 Antwoorden / 10 Vragen
0

u heeft er totaal niks aan die opwaardeerkaart. U kan er letterlijk niks mee , zelfs niet weggeven. Het geld bent u definitief kwijt. Men doet niet aan geld teruggave aan u. Het is een bekend iets bij orange.


Als u Orange op had gebeld had men het u kunnen vertellen


labswans

hutch
door hutch - Jul 8, 2007 om 11:53
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

Dag Acwinkelier,


ik vermoed dat de opwaardeerkaart, die u in Frankrijk gekocht heeft, alleen geldt voor Franse Orange-simkaartjes.


Wat u nog zou kunnen proberen, is contact opnemen met Orange (via uw mobiel: 1200) en uw vraag daar voorleggen. Misschien willen/kunnen zij u tegemoet komen, wat op zich een goede reclame/service zou zijn.


Gr. Hutch

morrigan
door morrigan - Jul 8, 2007 om 14:22
87 Antwoorden / 0 Vragen
0

Mocht er geen oplossing komen vanuit Orange (wat eigenlijk ook niet verwacht, want de Nederlandse Orange is toch anders dan de Franse) dan kun je nog altijd je opwaardeerkaart te koop aanbieden op Marktplaats voor mensen die op vakantie gaan in Frankrijk en daar terplekke een prepaid kopen. Er zijn genoeg mensen die dat doen, omdat ze daarmee goedkoper in het land zelf kunnen bellen dan met hun eigen simkaart uit Nederland.

orgelmuts
door orgelmuts - Jul 9, 2007 om 15:23
632 Antwoorden / 58 Vragen
0

@acwinkelier


Helaas pindakaas. Je geld ben je kwijt. Ik had hetzelfde vorige maand in Engeland. Beltegoed was op, ik een nieuwe pre-paid kaart gekocht, maar dat werkte ook niet, zowel in Engeland als terug in Nederland. Ik heb de klantenservice van Orange gebeld, maar helaas......ze konden niets voor me doen. Het is misschien makkelijker om mobiel op te waarderen (dat doe ik tegenwoordig ook en dat kan wel gewoon in het buitenland.) Bel daarvoor de klantenservice van Orange. Veel succes!


Groeten, Wilma.

de
door dejongdave - Jul 9, 2007 om 16:00
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb in April vanuit Duitsland opgewaardeerd, maar dit ging zonder probleem.

ge
door gerriede - Jul 9, 2007 om 16:55
7 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo. Ik heb Orange France. Voor welk bedrag heb je de kaart gekocht? Ik wil ze wel overnemen tegen een redelijk bedrag

soepkiep
door soepkiep - Jul 9, 2007 om 17:51
529 Antwoorden / 75 Vragen
0

een tip als u belte goed op is in het buiten land  zo hebben wij het gedaan  je hebt bijna geen belte goed meer sms na iemand van fam dat hun daar een belte goed kopen voor jou en dat ze het nummer jou door moeten geven via sms  en zo  kun je het weer op waarderen

ac
door acwinkelier - Jul 9, 2007 om 21:40
7 Antwoorden / 23 Vragen
0

Ik heb een prepaid kaart van 10 euro. Als je 7,50 naar mijn bankrekening overmaak stuur ik hem op. Als je mijn rekeningnr. wil , reageer dan nog even. gr.

orgelmuts
door orgelmuts - Jul 11, 2007 om 12:40
632 Antwoorden / 58 Vragen
0

@dejongdave


Heb je gewoon een prepaidkaart gekocht of mobiel opgewaardeerd? Misschien dat je in Duitsland wel gewoon een 14-cijferige code hebt? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!


Groeten, Wilma.

ge
door gerriede - Jul 16, 2007 om 14:00
7 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo,


Ik wil je wel € 7,50 overmaken. Maar hoe kunnen e dat het beste reelen zonder dat iedereen je bankgegevens te zien krijgt?


Groetjes


 


 

ac
door acwinkelier - Jul 17, 2007 om 20:57
7 Antwoorden / 23 Vragen
0

Gerriene bedankt voor het bod. Hier mijn emailadres:


adacabaret@hotmail.com           Wil jij naar mij mailen dan mail ik mijn rekeningnr. aan je door. Groetjes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer