Pretium telecom
Volgens mij is er bij Kassa een aantal jaren geleden ook al eens aandacht aan Pretium telecom besteedt.
Kan dat kl*te-bedrijf nog steeds ongestoord zijn gang gaan?
Mijn moeder van 86 is gebeld door hen, ze zei maar steeds dat ze het niet snapte en nogal in de war was omdat haar schoonzoon (mijn man) een maand geleden is overleden en dat ze zich zorgen maakte over mij.
Die botte hork luisterde geeneens en klepte maar door, zo respectloos.
Als mijn moeder nu al 3x heeft aangegeven dat ze geen belangstelling heeft en zegt dat ze er niks van snapt, zeg dan gewoon: Sorry mevrouw voor het storen, en hang op!
Maar nee hoor, gewoon doordrammen.
Is hier nu niks aan te doen, mijn moeder is bloedzenuwachtig en heeft al 2 nachten er niet van kunnen slapen. Natuurlijk kan ik als er post komt de boel afzeggen, maar dat hele bedrijf moet gewoon ophouden met deze zeer agressieve manier van telemarketing.
Het blijkt gewoon dat dit bedrijf zich nergens aan stoort, en gewoon door gaat, het is vechten tegen de bierkaai.
Hallo orgelmuts,
Ben het HELEMAAL met je eens!
Heb ook al een paar keer met deze 'firma' te maken gehad.
Let goed op de post bij je moeder.
Mocht er een aanmeldingsbrief komen bel dan meteen het nummer dat daar in staat om af te zeggen; dat helpt!
Voor alle/veel reacties over Pretium: klik Pretium in het zoekveld.
Met vr.gr.
Liebe Orgelmuts,
Handel zo als Edrick3 aanbeveelt, maar dan niet telefonisch afzeggen. Dat moet u namelijk doen met een aangetekende brief met ontvangstbevestiging die door uw moeder zelf is ondertekend. Het briefvoorbeeld daarvoor vindt u in De Telefoongids onder 'Situatie 1'.
Let u er ook op of uw moeder geen lid is gemaakt van Pretium Privilege, zie daarvoor 'Situatie 3'.
Zo te zien heeft Pretium Telecom in de aanloop naar 13 juni 3014 een slotoffensief ingezet. Na 13 juni moeten telefonisch gesloten overeenkomsten voor telefonieabonnementen schriftelijk worden bevestigd door middel van e-mail of een ondertekend papieren contract.
Gesundheit!
HerrDoktorOetker
@Herrdroetker,
Je schrijft 13 juni 3014 , ik mag toch aannemen (en hopen) dat dit 2014 is.
Overigens dank voor de hint!
Lieber Mahadma,
De tijd vliegt, maar dit valt mee. Het is inderdaad 2014. In De Telefoongids vindt u het naadje van de kous over de Telepiraterij en de wetgeving.
Gesundheit!
HerrDoktorOetker
@beste allemaal,
Ik had inderdaad ook al andere vragen over Pretium gevonden.
Ze hebben mijn moeder het wel eens meer geflikt een paar jaar terug, maar ik wist niet dat ze nog steeds actief waren.
Totaal geen respect voor ouderen, juist dat maakt me zo kwaad.
Mijn moeder was helemaal op van de zenuwen toen ze me vanmiddag belde, dus als ze ergens aan vast zit dan zullen ze er van lusten!
Eigenlijk hoop ik dat ze mij ook eens bellen, kan ik eens ff goed zeggen hoe ik over ze denk.
Maar goed, we wachten eerst de post maar af.
Ik laat nog wel weten hoe het afloopt.
M.v.gr. Wilma
Tja, dat is Pretium......
Het is gewoon een asociaal clubje leugenaars bij elkaar.
En nu is het wachten op dat webcareclubje van hen met de mededeling dat zij het 'erg vervelend' vinden en WÉÉR verwijzen naar hun zogenaamde 'coulanceregeling'.
Dat dit 'bedrijfje' überhaupt zo'n regeling heeft ingesteld, zegt ook alles al over dat ***'bedrijfje'.
En was het maar (echte) 'telemarketing', dan viel het nog wel mee. Zij 'liegen en bedriegen'. Zij gaan bijna letterlijk over lijken, als er maar geld binnenkomt.
Nou, Caroline of wie dan ook van dat 'webcareclubje'..... wanneer stoppen jullie eens met het 'slachtofferen' van de ouderen onder ons, die zich niet of slecht kunnen verweren.
Maar ja..... dat is juist jullie (makkelijke) doelgroep, of niet????
Stelletje 'helden'.....
of in de gebezigde taal van onze gewaardeerde Herrdroetker: zum Kotzen.
@Wilma, sterkte verder.
Gr. Hutch
Omdat je al andere vragen hebt gevonden; de laatste maanden zijn ze stevig aan een "charme offensief" of deze en andere sites begonnen, dus de kans is groot dat je je moeder van deze grijpgrage 'fabriek' gemakkelijker afkrijgt dan alle vorige slachtoffers. Je hoeft alleen het Kassa site forum te noemen, schijnt goed te helpen. Tegenwoordig dan, hé.
Ik heb tegenwoordig een callrecorder op mijn telefoon. Eigenlijk word ik nooit gebeld door schimmige bedrijfjes met allerlei verkooppraatjes. Maar zou dit wel ooit gebeuren dan wordt het gesprek vastgelegd. Opzeggen van abonnementen gaat meestal via de mail met de vraag om een bevestiging. Kan dat niet dan doe ik het telefonisch. Mocht men achteraf een andere voorstelling van zaken claimen dan kan ik op mijn gemak het gesprek nog eens terugluisteren en heb ik hard bewijs. Aangetekende brieven zijn ook een optie, maar dat kost € 7,95 per keer terwijl de precieze inhoud van de brief niet eens vast ligt (ofwel er is ongeveer evenveel bewijs als bij het doen van een telefoongesprek waarvan je het bestaan kunt aantonen via de telefoonrekening). En jawel ook in de rechtszaal mogen opgenomen gesprekken gewoon als bewijs worden aangevoerd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?
Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer