f.weele
door f.weele May 14, 2012 om 08:57
Computers & telefonie

Printer drukt geen tekst af in IE9

Als ik een webpagina of mailbericht wil afdrukken in IE9, dan komt er een blanco vel papier uit de printer. In FF en Chrome wordt er wel tekst afgedrukt. IE9 verwijderd en terug naar IE8
gegaan. In IE8 wordt er weer wel tekst afgedrukt. Vraag al gesteld op MS-answers forum en aan een externe expert. De aangedragen oplossingen werkten niet. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en wat de uiteindelijke oplossing is?
b..v.d.

2324 9 Rapporteer

f.weele
door f.weele - May 14, 2012 om 08:58
1085 Antwoorden / 27 Vragen

p.s. achteraf IE9 opnieuw geïnstalleerd, maar geen positief resultaat.

edrick3
door edrick3 - May 14, 2012 om 10:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo f.weele,

Heb je hier al eens gekeken?

Suc6

edrick3
door edrick3 - May 14, 2012 om 10:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

p.s. Probleem blijkt vaker voor te komen.
Als enige oplossing gevonden: W7 opnieuw installeren. Maar het lijkt me toch handiger om dan maar een andere browser te gebruiken!

Met vr.gr.

hagaman
door hagaman - May 14, 2012 om 11:05
107 Antwoorden / 5 Vragen

Dit probleem zal voorlopig nog bestaan, je kan het beste dat bestand eers op je pc opslaan als word of text bestand en dan normaal uitprinten, maar ik ook vaak mee bij mijn klanten.

f.weele
door f.weele - May 14, 2012 om 11:10
1085 Antwoorden / 27 Vragen

@ edrick3

Bedankt voor jouw reactie. Ik had idd al naar bovenstaande link gekeken,
maar dat gaf geen resultaat. Ik gebruik hoofdzakelijk FF of Chrome, dus zo'n ramp
is het nu ook weer niet.
Ik wacht nog wel even met opnieuw installeren van W7. Maar vreemd vind ik het wel.
Overigens heb ik 2½ jaar geleden een upgrade gedaan van Vista naar Win7,
maar het lijkt mij sterk dat dat er mee te maken heeft. Na de update van IE8 naar
IE9 zijn er tot nu toe eigenlijk nooit problemen geweest.

m.vr.gr.

f.weele
door f.weele - May 14, 2012 om 11:14
1085 Antwoorden / 27 Vragen

@ hagaman

ook jij bedankt voor jouw reactie. Je voorstel zal ik gebruiken.

m.vr.gr.

he
door henkhh - May 14, 2012 om 13:56
174 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo f.weele,

Mogelijk biedt dit een oplossing:
Je tekst hier...

m.vr.gr.

f.weele
door f.weele - May 14, 2012 om 13:57
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Probleem opgelost!! Dit was het dus. Allen bedankt voor de ondersteuning!
m.vr.gr.

=henkhh schreef op maandag 14 mei 2012, 13:41: Hallo f.weele,

Mogelijk biedt dit een oplossing:
Je tekst hier...

m.vr.gr.

he
door henkhh - May 14, 2012 om 14:07
174 Antwoorden / 0 Vragen

Beste f.weele.

Mooi dat het werkt, handig dat Google!!
Bedankt voor het terugmelden.

M.vr.gr.