maandmei
door maandmei Sep 8, 2017 om 14:22
Computers & telefonie

Privacy herinnering van google

Hoe verwijder ik de privacy herinnering van google die steeds maar weer te voorschijn komt?
Ik heb alles al geprobeerd, het lukt mij niet. Ik wil er vanaf.

32857 5 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Sep 8, 2017 om 14:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die kan je niet verwijderen. Waarschijnlijk gebruik je een cleaner of laat je bij afsluiten van de browser instellingen als cookies enz. verwijderen. Daardoor komt dan ook weer die herinnering. Zo'n herinnering krijg je trouwens ook als Google het e.e.a. heeft gewijzigd.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 8, 2017 om 14:30
7177 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien hebt u iets aan deze informatie:
KLIK

maandmei
door maandmei - Sep 10, 2017 om 09:30
20 Antwoorden / 13 Vragen

Het is mij gelukt, de herinnering is verdwenen mede dankzij Sjoppie. Bedankt voor de reacties.

De
door Denial Sep 4, 2018 om 10:12
Antwoorden / 1 Vragen

Hallo MAANDMEI,

alles okay... maar wat heeft U nu precies gedaan?

Met vriendelijke groet,

Den

fl
door flessebon - Sep 10, 2017 om 10:42
418 Antwoorden / 7 Vragen

Andere zoekmachine gebruiken?

jo
door jorisw Sep 10, 2017 om 15:51
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Google doet iets meer dan alleen een zoekmachine...

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 4, 2018 om 11:01
7177 Antwoorden / 3 Vragen

De
DOOR  DENIAL 4 SEP. 2018 OM 10:12
ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Hallo MAANDMEI,

alles okay... maar wat heeft U nu precies gedaan?

Met vriendelijke groet,

Den

@denial,
we zijn inmiddels een jaar verder en de kans is klein dat de vraagsteller uw vraag tegenkomt.
Het meest waarschijnlijke is dat er bij de privacy herinnering van Google op “ik ga akkoord” is geklikt.
vr.gr.

Lees de privacyherinnering en scroll naar beneden. Zodra u op de knop 'Ik ga akkoord' heeft geklikt, keert u terug naar de Google-service die u gebruikte.

maandmei
door maandmei Sep 4, 2018 om 13:06
20 Antwoorden / 13 Vragen

Ik ben er inmiddels al uit. Bedankt voor uw reactie.