ge
door geel May 11, 2009 om 15:29
Computers & telefonie

Probleem na instaleren internet explorer 8 Vista

1. Klok op sidebar staat regelmatig stil. Als ik deze dan opnieuw wil plaatsen    krijg ik ook niet de juiste tijd. Bij de eigenschappen is de optie Gadgets die via Windows zijn geinstallerdeerd terugzetten niet geactiveerd.

2. Surfen op internet moet weer volledig met www.naam.nl. Eerder kon dit alleen met de naam en de rest kwam automatisch, wat erg handig was.

Alvast bedankt!!!!

Geel

295 2 Rapporteer

gsm
door gsm - May 11, 2009 om 16:25
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Je kunt ie8 gewoon weer verwijderen, via Start, Configuratiescherm, Programma's en onderdelen.
Selecteer de regel met: Windows Internet Explorer 8.
Klik bovenaan op de knop Verwijderen.
Volg de verdere instructies.
De PC zal wel opnieuw gestart moeten worden.

IE7 zal automatisch opnieuw geïnstalleerd worden (eigenlijk alleen maar geïnitialiseerd). Dat betekent dat je waarschijnlijk weer de gelegenheid krijgt om het anti-phishing filter en de gewenste zoekmachine in het zoekvenster naast de adresbalk kunt instellen.

ge
door geel - May 11, 2009 om 17:12
1 Antwoorden / 8 Vragen

Hallo gsm,

Bedankt voor de snelle tip !!!  Alles werkt weer.

Gr. Geel