sleutelaar
door sleutelaar Sep 20, 2010 om 11:06
Computers & telefonie

Probleem uitgaande Mail outlook expres

Hallo
sinds ik een mail wilde versturen en een niet geldig eMail adres heb opgegeven komt er steeds het hinderlijke scherm met de volgende tekst

er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van de taak verzoeken,raadpleeg de onderstaande lijst met fouten voor meer details

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd
foutief e mail adres

Reactie van Server 550 rIcipent e mail adress invalid/ontvanger e mail adres bestaat niet poort 25 beveiligd(SLL) Nee Serverfout 550, fout nummer 0x800ccc79
wie herkent dit en weet hoe ik dit op kan lossen
alvast bedankt voor reacties
groeten van de sleutelaar

897 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 20, 2010 om 11:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo sleutelaar,

Heb je het niet geldige mailadres verwijderd?
Of verwijder het (nog niet verzonden?) mailtje uit de map en verstuur het opnieuw zónder vermelding van het foute adres.

sleutelaar
door sleutelaar - Sep 20, 2010 om 13:00
249 Antwoorden / 20 Vragen

Hallo edrick 3
Toen het mailtje niet wegging bij postvak uit heb ik dat weggeklikt naar verwijderde items en daar ook verwijderd
op de taakbalk blijft een geel uitroep teken staan als ik hier op klik komt het scherm met fout melding weer zichtbaar op het schern beslaat de helft van het totale scherm
ook als ik outlook expres op start komt het regelmatig te voorschijn
wat kan ik nog meer proberen?
groeten sleutelaar

edrick3
door edrick3 - Sep 20, 2010 om 13:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@sleutelaar,

Open Outlook (Express)
Klik in het menu \'Extra\' op \'Accounts\'
Selecteer het tabblad \'E-mail\'
Selecteer de account van het probleem en klik op de knop \'Eigenschappen\'
Selecteer het tabblad \'Algemeen\'
Controleer uw e-mailadres. Is dit het juiste adres? Komen er vreemde tekens voor in dit adres?
Vul het e-mailadres voor de zekerheid opnieuw in
Het is belangrijk dat u hierna de e-mailberichten in het \'Postvak Uit\' verwijdert en opnieuw aanmaakt. U kunt anders opnieuw dezelfde foutmelding krijgen.

In het adresboek staat een ongeldig e-mailadres

Controleer de e-mailadressen in het adresboek. Verwijder adressen die fouten bevatten en voer deze opnieuw in. Het is belangrijk dat u hierna de e-mailberichten in het \'Postvak Uit\' verwijdert en opnieuw aanmaakt. U kunt anders opnieuw dezelfde foutmelding krijgen.

Probeer nu opnieuw uw e-mail te ontvangen en te versturen.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Sep 20, 2010 om 13:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@sleutelaar,

Mocht het nog niet lukken. controleer dan je instellingen eens: klik hier.

Suc6