edrick3
door edrick3 Jul 1, 2017 om 17:37
Computers & telefonie

Problemen met 'Toon meer actuele vragen'?

Het lukt weer eens niet om 'toon meer actuele vragen' te activeren.
Zowel op computer als tablet doet dit probleem zich voor.
Gisteren ook al.
Zowel gisteren als vandaag gemeld, maar ....
Zijn er meer die hier last van hebben?

In een eerder geval kreeg ik de volgende reactie van de redactie:
De door de vragensteller gebruikte opmaak is debet aan dit issue.

Opmaak vragensteller is debet aan dit issue?

Komt vreemd op mij over.

Heeft m.i. met de site te maken.

Dat de opmaak oorzaak is is vastgesteld door onze technische afdeling. Voorkomen dat mensen hun eigen opmaak kopiëren en plakken zou een oplossing kunnen zijn.

Als er nieuwe vragen bijkomen zakt de gewraakte post naar beneden en zo lost dit issue zichzelf altijd op.

Als we zien dat het gebeurt kunnen we eventueel snel ingrijpen door de tekst van de post van de opmaak te ontdoen en opnieuw te plaatsen.

Ons tippen als dit zich onverhoopt voordoet stellen we dan ook op prijs.

Helaas lijkt dit niet te werken, maar wellicht dat deze nieuwe vraag een oplossing biedt (al betwijfel ik dit ten zeerste).

Eern goed werkende site zal wel een wensdroom blijven. ;-)

1773 12 Rapporteer

ne
door neodutchio - Jul 1, 2017 om 17:38
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Hier hetzelfde probleem. Zowel op de Ipad als de windowslaptop, kan niet op meer vragen klikken. Komt regelmatig voor.

edrick3
door edrick3 Jul 1, 2017 om 17:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Komt regelmatig voor. Helaas ja. Maar dan ligt het dus niet aan mijn apparatuur. ;-)

tenormin
door tenormin Jul 1, 2017 om 17:53
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Ik zie op tablet "toon meer actuele vragen" niet eens.

edrick3
door edrick3 - Jul 1, 2017 om 17:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Helaas, zoals al verwacht helpt dit niet.

Cookies
door Cookies - Jul 1, 2017 om 17:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Edrick, deze "vernieuwde" site is gebouwd op de gammele constructie van de oude site. Ik heb geleerd dat je nooit moet bouwen op een gammele constructie. Bij Kassa heeft blijkbaar niemand dat ooit geleerd.

En vanzelfsprekend heb ik hier hetzelfde probleem.

tijger1
door tijger1 - Jul 1, 2017 om 17:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Heb/had dat vandaag ook een paar keer, maar niet voortdurend.

edrick3
door edrick3 - Jul 1, 2017 om 17:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hé, het werkt opeens weer. Zou er iemand wakker geworden zijn? Benieuwd voor hoelang!

diumenge
door diumenge Jul 1, 2017 om 18:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Er is niemand wakker geworden denk ik, dat is gewoon het onvoorspelbare gedrag van deze site.

edrick3
door edrick3 Jul 1, 2017 om 18:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

onvoorspelbaar gedrag van deze site? Dat komt dan toch door een ondeskundige ICT-er .... ;-)

me
door mein33 - Jul 1, 2017 om 18:04
5658 Antwoorden / 28 Vragen

De afgelopen week al een paar keer ondervonden en na het opnieuw inloggen bleek het weer te werken.
De aanhouder wint, al is het nooit en te nimmer de 'hoofdprijs'. ;-))

edrick3
door edrick3 Jul 1, 2017 om 18:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

na het opnieuw inloggen bleek het weer te werken. Bij mij dus niet. Lijkt wel een loterij.

me
door mein33 Jul 1, 2017 om 18:27
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Inderdaad, maar zonder winnaars!!

tijger1
door tijger1 Jul 1, 2017 om 18:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@edrick3. Dan krijgt u blijkbaar niet die "aardige" telefoontjes:-))

marita5
door marita5 - Jul 1, 2017 om 19:35
11509 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 ,

Dit probleem heb ik van donderdag , toen was een technische storing
Kon geen antwoord / of reactie plaatsen , internet bleef maar draaien .
Niet verder komen dan de eerste 3 vragen heb ik ook last van , zeer irritant .
Opnieuw inloggen werkt bij mij niet , ik moet wachten tot een vraag zakt , ik dacht dat het probleem met een slechte opmaak was opgelost , helaas verkeerd gedacht .

kv
door kvjapio - Jul 1, 2017 om 20:35
281 Antwoorden / Vragen

Als activering niet werkt dan zijn er gewoon geen actuele vragen meer dan die welke u al heeft gezien.

me
door mein33 Jul 1, 2017 om 21:55
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@kvjapio,

Ja, eeeh, zal wel !!??   ;-((

edrick3
door edrick3 Jul 2, 2017 om 10:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Onzin.

hansje klein
door hansje klein - Jul 1, 2017 om 23:20
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik zie dagelijks de vraag van @Mein33 over zijn warme eten in de magnetron en denk dan niet aan een ICT-probleem, maar ... 'hij eet zoals iedereen dagelijks warm en heeft dat verflixte warm-eten-probleem nog steeds' ...  :-::::((

me
door mein33 Jul 2, 2017 om 11:15
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@hansje klein,

De 'diepvriesmaalltijden' vraag is allang achterhaald, aangezien we dit soort maaltijden niet meer nuttigen.
Dus geen 'verflixte warm-eten-probleem en zeker niet nog steeds. Maar dat is uiteraard geen reden om, door wie dan ook, het onderwerp actueel te houden ;-))

aurora1
door aurora1 - Jul 2, 2017 om 00:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat werkt bij mij al maanden niet, ik zie maar 3 vragen.. Alleen als ik "zoek een vraag" aanklik werkt het en kan ik naar volgende pagina's met vragen.
Verder werkt niet om meer reacties van mezelf te zien dan die op de pagina bij mijn profiel en datzelfde geldt voor vragen/antwoorden van anderen bij de profielen.
Op Android dit probleem nog maar 1 keer kort gehad, alweer maanden geleden.
De vorige keer dat dit aangekaart werd ontving ik een mail van de redactie met de mededeling dat het allemaal opgelost was. Dat moet minstens 2-3 maanden geleden geweest zijn. Was het bij mij beslist niet.
Ik werk met FireFox en W7. Deze problemen gelden of ik nu wel of niet adblock e.d. ingeschakeld heb.
Met Opera dezelfde problemen.

me
door mein33 - Jul 2, 2017 om 11:42
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Zondag 2-7-2017 en het probleem heeft de kop weer opgestoken.
Het blijkt echter alleen bij de 'diehards' op dit forum voor te komen en ik denk dat het quotum van het aantal reacties is bereikt.
Dus iedereen maar even achterover leunen en wachten tot er weer spreelruimte beschikbaar is.  ;-))

Redacteur
door Redacteur - Jul 2, 2017 om 11:53
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Vervelend dat dit blijft voorkomen, ondanks een toegepaste oplossing.

We zullen het als redactie opnieuw onder de aandacht brengen. Hopelijk wordt het probleem met de Laad-button dan binnenkort definitief opgelost.

De redactie