Mi
door MickandMouse Aug 8, 2021 om 15:27
Computers & telefonie

Provider

Daar ik digibeet ben, maar toch meer met internet, wifi etc te doen krijg ben ik op zoek naar de beste povider betreffende niet teveel storingen en vooral goede en betrouwbare klantenservice. Die mij een en ander goed kan uitleggen. Het hoeft/moet zeker niet de goedkoopste provider zijn. Goedkoop kan duurkoop! Is er een site waar ik dit kan uitzoeken. De vergelijkingssites die ik een beetje heb door gestruint gaan meer over de prijs en niet over het helpen van klanten.

20911 57 Rapporteer

rj
door rjw - Aug 8, 2021 om 15:30
3238 Antwoorden / 5 Vragen

Kies gewoon 1 van de grote 3: KPN, VodafoneZiggo, T-Mobile. Dat je veel klachten over deze vindt komt omdat ze zo ontzettend veel klanten hebben, niet omdat ze slechter zijn.

Ko
door Kosgr Aug 9, 2021 om 10:46
7 Antwoorden / 1 Vragen

Als je meer keer moet bellen en 20 minuten wachten om iemand aan de telefoon te krijgen die beloofd van alles maar gebeurt er niets is, voor mij groot of klein is niet mijn keuze.

john devries
door john devries Aug 9, 2021 om 11:17
213 Antwoorden / Vragen

KOSGR

Als je belt krijg je vaak iemand van een callcentrum aan de lijn . De meeste provider zijn ook bereikbaar bv viachat of via een je persoonlijke account etc
.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 8, 2021 om 15:31
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Het is heel lastig om u daar een antwoord op te geven. Hoe dan ook verlenen alle bekende providers hulp/service en indien dat onverhoopt niet zo zou zijn er er reden is voor een klacht er ook nog een geschillencommissie is.

Bij providers behoeft duurkoop geen goedkoop te zijn. De wijze waarmee signaal/data wordt doorgegeven is van belang. Sommigen zoals Ziggo hebben een eigen netwerk en anderen maken veelal gebruik van het KPN netwerk.

Aanvullend, kent u o.a.deze info: https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/beste  (niet bedoeld om reclame te maken, ik benut zelf tele2 en heb goede service ervaring).
(Tele2 is inmiddels onderdeel van T-Mobile, werken beide via het KPN netwerk.)

Ki
door Kiekeboetje Aug 9, 2021 om 00:07
11 Antwoorden / Vragen

T-Mobile heeft een eigen netwerk!

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 9, 2021 om 09:55
16774 Antwoorden / 202 Vragen

@KIEKEBOETJE:  kwestie van weer niet begrijpen??? Het gaat over vast internet en niet over mobiel bellen. (Of als een tijger, sorry kip,  zonder kop reageren?)

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 3, 2021 om 12:12
16774 Antwoorden / 202 Vragen

If you need help in an issue like this, start reading all the since august 9 given answers/reactions and see amongst more or formulate your own question.

(This one was dated august 9).

marita5
door marita5 Apr 15, 2022 om 12:58
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@heremietkreeft , alle engelstalige antwoorden zijn spammers , heeft niks te maken met de vraag . Sorry heb niet op de datum gelet .

panter22
door panter22 - Aug 8, 2021 om 15:47
6599 Antwoorden / Vragen

Hoe komt je bericht nu hier?
De klantenservice is er niet voor om jou uitleg te geven  als je problemen hebt met het internet.
Dan kun je beter kijken op Seniorenweb.
Heel veel informatie en gemakkelijk uitgelegd.
Je hoeft niet lid te worden, maar kunt op de website veel informatie vinden.
https://www.seniorweb.nl/lidmaatschap?gclid=CjwKCAjwgb6IBhAREiwAgMYKRmUt9OiEbIiVHx3pUNHkZi2b4-wB5MX7c67DZ0N9LLZmHXRDtlPysBoCUYMQAvD_BwE
Heb je glasvezel, neem dan KPN, heb je geen glasvezel, kies dan voor Ziggo.
Internet je op de telefoonlijn kies dan niet zo'n budget provider, maar ook KPN.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 9, 2021 om 10:00
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Inderdaad: een zeer goede tip m.i. over benaderen seniorweb. (Niet betreffende Ziggo op basis van een aantal slechte ervaringen die voor mij  een drie-tal jaren reden waren om daar op te zeggen)

john devries
door john devries Aug 9, 2021 om 11:25
213 Antwoorden / Vragen

Om over de fora  over en van diverse providers maar te zwijgen, want die zijn er ook om problemen goed op te lossen.

gerbera
door gerbera - Aug 8, 2021 om 16:11
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Maak al héél veel jaren gebruik van KPN, (voorheen van HetNet, onderdeel van KPN), en de storingen die ik ervaren heb zijn op 1 hand te tellen en dan hou ik nog vingers van die hand over. Slechts een enkele keer gebruik gemaakt van de helpdesk, 2x voor de TV, en daar prima geholpen (nieuwe ontvanger en modem binnen 1 dag vervangen). Binnenkort wordt hier glasvezel aangelegd en daar nu al ruime informatie ontvangen over aansluiten en installeren, waarbij geen abonnementswijziging. Over andere providers kan ik geen oordeel geven ondanks dat je hier en daar wel eens leest of hoort. Het is wat u schrijft, goedkoop is duurkoop en dat gaat vaak ten koste van de service. Suc6 met uw zoektocht.

ph
door philip_09 Oct 20, 2021 om 09:36
Antwoorden / Vragen

Thanks for the information, I will try to figure it out for more. Keep sharing such informative post.

Bu
door Burke69 Apr 20, 2022 om 11:16
Antwoorden / Vragen

I appreciate the information and advice you have shared.

da
door davelittle Apr 22, 2022 om 12:18
Antwoorden / Vragen

Thanks for sharing, I found a lot of interesting information here. A really good post, very thankful and helpful that you will write many more posts like this one.
Global Connect GM

Thecla58
door Thecla58 - Aug 8, 2021 om 16:28
843 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ben erg te spreken over VodafoneZiggo. Word daar altijd, soms wat minder, goed geholpen. Wat voor mij ook een pluspunt is, is het feit dat - omdat ik voor de fusie bij beide een abonnement had, ik nu gratis extra's krijg. Voorbeeld: gratis online scanner voor zowel de mobiele telefoon als mijn laptop, een gratis pakket dat ik per maand kan veranderen en 5 euro extra korting op mijn telefoonabonnement van Vodafone.

Een advies van mij aan jou is om - zoals hier al geopperd werd - een de review van de grote providers te bekijken en bedenk... dat het vaker goed gaat dan slecht met de service van hen, want mensen schrijven (vaak) alleen een review als ze zich verongelijkt voelen.

Momenteel, wellicht ook een optie voor je, zijn ze in heel Nederland bezig met overal glasvezel aan te leggen. IK heb daar niet voor gekozen. Te duur en ik verlies dan mijn voordelen voornoemd.

Succes met je keuze.

da
door davelittle Apr 27, 2022 om 11:37
Antwoorden / Vragen

This information is really amazing. Thanks for the sharing.

Th
door TheView - Aug 8, 2021 om 17:05
2 Antwoorden / Vragen

Qua support NOOIT kiezen voor Ziggo, is een ramp.
KPN is goed en betrouwbaar. Heeft tevens de voordelen welke ook voor Ziggo worden genoemd (indien je ook mobiele telefoon hebt).

Be
door Bewaklu Aug 8, 2021 om 19:08
131 Antwoorden / 1 Vragen

Ikvind dat onzin, al sinds het begin van het digitale tijdperk klant en heb zelden of nooit problemen. Ook niet met hun support.

Be
door Bewaklu Aug 8, 2021 om 19:10
131 Antwoorden / 1 Vragen

Ikvind dat onzin, al sinds het begin van het digitale tijdperk klant en heb zelden of nooit problemen. Ook niet met hun support.

rj
door rjw Aug 8, 2021 om 19:28
3238 Antwoorden / 5 Vragen

Het is inderdaad onzin om dat zo te stellen. Als je op dit forum (en andere consumentenfora) gaat zoeken vind je ook de de nodige ellende met KPN. Ziggo is net zo betrouwbaar als KPN.

mahadma
door mahadma Aug 8, 2021 om 20:20
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Absurde reactie, ELKE provider heeft wel eens wat. Kijk in percentage's, als je 1.000.000 gebruikkers hebt en 0,1% klachten (al of niet terecht) heb je er al  1.000 klachten. En natuurlijk komen die klachte wèl in beeld, maar de 99% tevreden klanten niet .........

gerbera
door gerbera Aug 8, 2021 om 21:45
7348 Antwoorden / 14 Vragen

'tis ook maar net hoe je de helpdesk benaderd.

frits
door frits Aug 9, 2021 om 10:39
146 Antwoorden / 5 Vragen

ik was tot voor enkele jaren tegen Ziggo vanwege de negatieve berichtgeving, ben ongveer 5 jaar geleden toch overgestapt naar Ziggo en ben er zeer tevreden over en heb er nooit problemen mee.
Zoals MAHADMA al zegt het zijn de grootste en je hoort en ziet alleen de negatieve berichten, de tevreden klanten zie je niet.

Iv
door Ivo W Oct 4, 2021 om 09:18
728 Antwoorden / Vragen

Mijn ouders zitten al sinds de vorige eeuw (1998 of 1999) bij Ziggo en diens voorlopers die het kabelinternet leverden. Klantenservice sta je soms in de wacht, maar is verder zeker niet slecht.

mahadma
door mahadma - Aug 8, 2021 om 17:42
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Tele2 is een rampenplan, ben er met contractontbinding vertrokken. Ben (ondanks een enkele storing) meer dan tevrdeden over Ziggo. Goede speed en met problemen en correct onderzoek wordt (als er een probleem is) er correct gereageerd. KPN weet ik niet, maar voor mijn vrijwilligerswerk (wat met Ziggo werkt) is Ziggo voor mij het meest praktische en betrouwbare. En 600 mb vind ik een prettige speed. Bovendien een gratis virus killer in je abo, dus ...... kies zelf.

Bedenk: er is geen koe zo bont of er is wel een plekje aan, oftewel, iedereen kan goede/slechte ervaringen hebben met elke provider.Anders gezegd: er is geen beste/minst slechte.

Mi
door MickandMouse Aug 8, 2021 om 18:52
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank aan jullie voor de snelle reactie. Ga eens bij de grote providers kijken. Groet

tenormin
door tenormin - Aug 8, 2021 om 20:01
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Mijn ervaringen, helaas in meervoud, zijn legio. Niet omdat ze niet reageren o.i.d., in tegendeel. Maar ik heb sinds ze zijn overgeschakeld heb ik constant problemen. Krijg ook telkens een monteur die komt kijken maar het bleek "toch" telkens bij mij te liggen. Zeiden ze. Maar toen ik meer dan een week was afgesloten van echt alles (ook telefoon van Ziggo) - heb geen mobiele telefoon -, kwamen er twee man van een ander bedrijf die de "grote" klussen voor Ziggo doet. Bleek het toch aan gebroken kabels te liggen. Die buiten in een buis langs de flat lopen. Kreeg keurig een fikse korting, plus een bloemetje. Leuk. Maar nog steeds, en dat moet wel bij mij binnen liggen, ergens, twee keer minimaal per week: TV aanzetten en: E32 zien. Plus: er is geen storing op uw adres bekend. Dus telkens stekkers eruit en erin, dan ff spelen met de afstandsbediening en floeps: alles weer normaal. Wat natuurlijk niet normaal is. In tegenstelling tot Bartje "ik bid niet voor brune bonen", ik maak altijd schietgebedje alvorens... Te gek voor woorden. Was dus vanmiddag weer raak: knoeien met dat ding: uit/aan en voila: weer beeld. Maar om nu te zeggen: Ziggo is slecht? Met zoveel klanten; tja, ik ben de pineut en anderen gelukkig niet.

mahadma
door mahadma Aug 8, 2021 om 20:22
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Faire reactie, zoals ik al eerder zei: Er is geen koe zo bont of er zit wel een vlekje op.

tenormin
door tenormin Aug 8, 2021 om 21:09
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@mahadma, weet ik toch? Noem me 1 bedrijf waar men geen "slecht" commentaar op heeft.
alleen mensen lijken/schijnen te denken de enige klant te zijn. Ik vind Bol.com en Coolblue geweldig, maar ook daar, uiteraard gaan dingen mis. Hoef je geen slecht bedrijf voor te zijn. Denk dat veel mensen verwachten dat er nooit iets fout kan gaan. Dan lees ik dat en denk: keep dreaming. Denk dat men over het algemeen egoïstischer is geworden en dat alleen eigen ego telt.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Aug 8, 2021 om 22:12
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Als ik dit zo lees kan ik weer veilig bij de Media Markt  kopen.....

De grootste heeft de meeste klagers en   ik ben daar nu weer tevreden klant.

Maar  om bij de vraag te blijven;

Niet de aanbieder maar is er iemand in jou buurt die  meer ervaring heeft die kan helpen als je iets niet weet....
of een probleem voor jou kan oplossen?
Een goede buur met ervaring of je kinderen of kleinkinderen helpen vaak en graag als er iets is....

Thecla58
door Thecla58 Aug 9, 2021 om 11:29
843 Antwoorden / 3 Vragen

@Tenormin,

Onlangs had ik een rare storing, had net nieuwe boxen van Ziggo gekregen en ik kreeg de tv in de huiskamer (ik moest de kabel verlengen) bleek dat ze afstand (10m) te lang was en dat daardoor signaal verlies optrad. Ik heb toen de bijgeleverde kabel van de hoofdbox bekeken en de kabels die ik van Ziggo gratis opgestuurd kreeg... Wat bleek... de opgestuurde kabels waren dunner dan de bij de box geleverde kabel. Deze kabel verlengd en toen had ik beeld.

Mijn tip kijk eens of je tussen je box en je media box next een dunnere kabel hebt zitten. Is dat zo dan zou ik de kabel vervangen en ja als het om kabels binnenshuis gaat is dat voor eigen rekening.

gerbera
door gerbera - Aug 8, 2021 om 21:42
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Reviews lezen is ook niet alles, omdat u alleen klachten zal lezen over elke provider wat er niet goed aan is. Maar de vele die geen klachten hebben zullen daarover geen reviews schrijven dus zal u altijd een vertekend beeld krijgen. Tenzij een of meerdere providers er uitspringen met veel klachten, dan moet u even gaan nadenken...

da
door davelittle May 6, 2022 om 10:54
Antwoorden / Vragen

I appreciate the information and advice you have shared.
quickpayportal

aurora1
door aurora1 - Aug 9, 2021 om 00:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het is al genoemd: Seniorweb. Die doet ook aan computercursussen.

Over het algemeen worden computercursussen in bibliotheken of in "hobbygebouwen" gegeven. Betaald of gratis. Met problemen zijn er in bibliotheken vaak spreekuren waar vrijwilligers helpen. Daar kunt u met uw laptop of tablet heen. De uren staan doorgaans op de website van de bibliotheek vermeld. Dan bent u in een mum van tijd geen "digibeet" meer.

Daar vindt u ook handige boekjes waarin u tussendoor iets kunt opzoeken: https://www.dummies.nl/Computing

Op internet is ook veel te vinden als u problemen moet oplossen, vaak met duidelijke filmpjes op YouTube.

Ch
door Chapman69 Apr 30, 2022 om 11:40
1 Antwoorden / Vragen

Very helpful! Thanks for your valuable contribution.

Mi
door MickandMouse - Aug 9, 2021 om 08:20
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank allen voor de antwoorden. Wat de cursussen betreft. Ik heb wel enkele PC cursussen gedaan en ook lees ik wel vaker iets op internet. maar ik vind het toch 'eng'om zelf iets uit te proberen. Omdat ik dan bang ben dat niets het meer doet en hoe los je dat dan weer op. Maar toch bedankt voor de snelle reacties. Ik ga eraan werken. Groet

gerbera
door gerbera Aug 9, 2021 om 12:02
7348 Antwoorden / 14 Vragen

tip 1) Laat nooit een ander aan uw PC klooien door er iets op te zetten of te veranderen zonder uw wil.
tip 2) Installeer geen programma's waarvan u de werking niet weet of niet nodig zijn.
tip 3) Zorg altijd voor een recente backup. (1x per maand of direct na updates)
tip 4) Gaat er iets mis, gebruik dan Systeemherstel welke in Win10 staat.
tip 5) Komt u ergens niet uit vraag dan iemand (goede kennis of familielid) om hulp.
tip 6) Maak gebruik van de site van Seniorenweb.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Aug 9, 2021 om 14:04
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Tip 5;    Neem  een hulp die  dingen wel adviseerde maar niet dingen gaat opdringen....

Wat ik goed en leuk vind kan voor jou te lastig of vreselijk zijn.
maar dat stond in tip 1 ook al beetje...

ba
door bakkersjors - Aug 9, 2021 om 09:08
48 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Mick misschien even op de site van de consumentenbond kijken, publiceren een paar keer per jaar alles over alle providers.
Niet alleen prijs,snelheid, storingen etc. maar ook de snelheid EN betrouwbaarheid van de helpdesk.
En ik denk dat het laatste in uw geval het belangrijkste is.
Zuukses met de zoektocht.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 9, 2021 om 09:56
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Met knipook maar deze verwijzing was al gegeven: Aanvullend, kent u o.a.deze info: https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/beste

ha
door harmsen - Aug 9, 2021 om 10:41
22 Antwoorden / 9 Vragen

Als ik u mag adviseren zou ik naar XS4all gaan. Zelf ben ik daar al 19 jaar klant. Storingen zijn zeldzaam, ik moet diep in mijn geheugen tasten wil ik de laatste storing kunnen herinneren. De klantenservice is prima te bereiken na een keuzemenu en ze weten altijd wel een oplossing voor je.

marijke77
door marijke77 Aug 9, 2021 om 12:23
156 Antwoorden / 3 Vragen

XS4all betaat alleen als naam maar is gewoon KPN Zij gebruiken de naam nog

John1313
door John1313 Aug 9, 2021 om 13:27
34 Antwoorden / 1 Vragen

XS4ALL, al jaren het beste uit de test. https://www.consumentenbond.nl/internet/beste | https://www.xs4all.nl/beste-internet-provider/

Ik heb ze ook al jaren tot volle tevredenheid.

Vooral de klantenservice is top --> DOEN! https://www.xs4all.nl/pakketten/overzicht/

En niet te vergeten het FRITZBOX-modem dat je in bruikleen krijgt.

Gaat idd over naar KPN maar de naam en services blijven gelijk beloven ze.

ru
door ruude - Aug 9, 2021 om 10:54
2 Antwoorden / 0 Vragen

Tele2 is echt niets, die beloven van alles om je maar binnen te halen, en als je binnen bent kan niets meer, "je zal dat wel verkeerd begrepen hebben"
is het commentaar vanTele2, ze liegen je gewoon voor

Ge
door Gea1953 - Aug 9, 2021 om 11:00
4 Antwoorden / Vragen

Ik ben  al jaren klant  bij KPN  en  klachten nee   zo goed als niks en de klantenservice   is top en je wordt  snel  geholpen

Mikske10
door Mikske10 - Aug 9, 2021 om 11:05
10 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben zeer tevreden over KPN. Vriendelijke en deskundige medewerkers, die je stap voor stap verder helpen. Goede hulp bij WiFi en (mobiele)telefonie.  Goed advies bij aankoop en samen kijken wat jij als klant nodig hebt en dan het juiste pakket kiezen. Zoveel beter dan Ziggo waar je de domste en brutaalste antwoorden krijgt en waar bovendien een enorme telefonische wachttijd is.

jan koops
door jan koops - Aug 9, 2021 om 11:23
20 Antwoorden / 1 Vragen

ik ben al tientallen jaren bij KPN.
Prima service en goede hulp bij problemen.

Voor verdere hulp kunt u zich ook aanmelden bij  . U ontvangt dan regelmatig een prachtig tijdschrift met duidelijke tekeningen en stapsgewijze oplossingen.\
Ookm kunt telefonische hulp en thuishulp krijgen.

Veel succes.

Ma
door Margue - Aug 9, 2021 om 12:00
1 Antwoorden / Vragen

Probeer Freedom. Goede contactuele eigenschappen, uitstekende kennis, duidelijke uitleg en geduld. Het maakt ze niet uit of ze 1 uur met jou aan de lijn moeten hangen om iets op te lossen. En ook nog een topbedrijf met privacy.

marijke77
door marijke77 - Aug 9, 2021 om 12:14
156 Antwoorden / 3 Vragen

Freedom.nl

marijke77
door marijke77 - Aug 9, 2021 om 12:20
156 Antwoorden / 3 Vragen

DOOR HARMSEN - 9 AUG. 2021 OM 10:41
19 ANTWOORDEN / 8 VRAGEN

Als ik u mag adviseren zou ik naar XS4all gaan. Zelf ben ik daar al 19 jaar klant. Storingen zijn zeldzaam, ik moet diep in mijn geheugen tasten wil ik de laatste storing kunnen herinneren. De klantenservice is prima te bereiken na een keuzemenu en ze weten altijd wel een oplossing voor je.

XS4all betaat alleen als naam maar is gewoon KPN Zij gebruiken de naam nog

John1313
door John1313 Aug 9, 2021 om 13:28
34 Antwoorden / 1 Vragen

XS4ALL, al jaren het beste uit de test. https://www.consumentenbond.nl/internet/beste | https://www.xs4all.nl/beste-internet-provider/

Ik heb ze ook al jaren tot volle tevredenheid.

Vooral de klantenservice is top --> DOEN! https://www.xs4all.nl/pakketten/overzicht/

En niet te vergeten het FRITZBOX-modem dat je in bruikleen krijgt.

Gaat idd over naar KPN maar de naam en services blijven gelijk beloven ze.

le
door leideninlast - Aug 9, 2021 om 12:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben als digibeet begonnen bij Xs4all.nl
Ben nu digibeet af en al meer dan tien jaar bij deze provider met een geweldig goede klantenservice.
Helaas heeft KPN het overgenomen maar de klantenservice is nog steeds heel goed.
Succes ermee.
Luitgard Buve.

tpol
door tpol - Aug 9, 2021 om 12:56
34 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zit op dit moment nog bij Ziggo, maar overweeg naar Freedom internet te gaan. Freedom zijn oud XS4ALL medewerkers, die de provider opgezet hebben, omdat XS4ALL alleen nog in naam bestaat. De mensen die ik persoonlijk ken, zijn er heel blij mee. Stabiel internet en een zeer kundige klantenservice.

John1313
door John1313 Aug 9, 2021 om 13:32
34 Antwoorden / 1 Vragen

Idd goed initiatief maar nog in opbouw.

Uit consumentenbond test:

Minpunt is wel de kwaliteit van televisie. Met een 5,7 krijgt deze provider daar het laagste oordeel van alle providers voor. Daarbij rapporteerden relatief veel klanten storingen in het televisiesignaal (37%).

Op termijn misschien wel een waardige XS4ALL opvolger, nu nog niet..

1paul
door 1paul - Aug 9, 2021 om 15:34
3101 Antwoorden / 0 Vragen

wat verstaat u onder klantenservice, er is namelijk geen een provider die met u aan de telefoon gaat zitten om uit te leggen hoe de software werkt!!!!

Om een goed werkende verbinding te hebben bent u ook bij budget energie goed af, met aansluiten ben ik daar heel goed geholpen met veel geduld....

gj
door gjvw - Aug 9, 2021 om 18:03
25 Antwoorden / Vragen

10 meningen en wat telt. KPN velen verguizen deze provider. Daar waar altijd gratis de vraag/probleem gehoord woirdt. Ook hier is er wel eens gedoe.
3 maal mijn trottoir in en het kwam goed. Geen TV internet, via hotspot ok vreedt mb en geen probleem.Geen TV dan wordt het lastig voor oudere lieden zoals ik. Het is opgelost uiteraard. Maar de vraag om compensatie werd genegeerd.

WDJ
door WDJ - Aug 9, 2021 om 22:26
4 Antwoorden / Vragen

U zou bij Solcon uw alles in 1 pakket kunnen gaan bestellen. U betaald per maand nog geen 70,00 Euro

karcsi-bacsi
door karcsi-bacsi - Aug 10, 2021 om 00:58
30 Antwoorden / Vragen

Kies KPN NIET. KPN besteelt je, factureert elke maand onverdiend voor een niet bestaande abonnement van NEFLIX. Ik bel elke maand maar het helpt niet. Hoogstens wordt verteld, dat ik bij Netflix moet zijn. Netflix beweert dat zij niets kan doen omdat ik geen abonnement heb. Beide stelen domweg. Dus blijf bij deze dieven WEG.

gerbera
door gerbera Aug 10, 2021 om 10:42
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Uw ervaring heeft niets met de kwaliteit van KPN vandoen en zet uw klacht eens op het forum van KPN, wedden dat het dan snel wordt opgelost.

aurora1
door aurora1 - Aug 10, 2021 om 02:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zie de tips en adviezen van @gerbera, zoals over backup en sysyeemherstel. En er is ook nog foutcontrole: https://www.seniorweb.nl/tip/tip-foutcontrole-harde-schijf
Zou u kunnen weten van de cursussen.

Digibeet bent u natuurlijk niet want u kunt hier registreren, uw vraag stellen etc. Dat is net zoiets als zeggen "dat u nog geen ei kunt koken".
Als u ook maar niet zomaar allerhande "leuke" programmaatjes installeert of op onbeveiligde dubieuze sites surft.

En zelf niet gaan prutsen als iets even niet gaat. Eerst een nachtje erover slapen dan wel met het probleem naar een gratis spreekuur in de bibliotheek gaan en u laten helpen door vrijwilligers.  Aantekeningen maken als iets opgelost wordt is mogelijk ook nog een idee.
Overigens heb ik het vermoeden dat budgetproviders af en toe wat mindere kwaliteit leveren.

karcsi-bacsi
door karcsi-bacsi - Aug 11, 2021 om 19:34
30 Antwoorden / Vragen

Kies vooral geen KPN. KPN besteelt je met Netflix en is niet bereid je geld terug te geven.

Welke juridische of andere stappen staan ter beschikking nu noch KPN noch Netflix kennelijk medewerking verlenen om het sedert juni 2020  onterecht gefactureerde Netflix abonnement ongedaan te maken.  Op 14 januari j.l.bezwoer KPN dat abonnement ongedaan te maken, maar ik krijg daarna een e-mailbericht om met Netflix contact op te nemen en het abonnement op te zeggen. Ik heb geen Netflix account moet derhalve telefonisch opzeggen. Maar ik word verwezen naar KPN. Hetzelfde verhaal doet zich vandaag voor nadat ik wederom een KPN factuur kreeg met een afschrijving van € 7,99 voor Netflix.  Dit is ongehoord. Ik kan geen mail versturen naar KPN want noreply@kpn.com Schande.

Admin: reactie afgesplitst van verzameltopic en eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

Dieven zijn ze, bovendien benadeelt KPN Zijne Majesteit met het predicaat Koninklijke. Onder "Koninklijke" besteelt KPN de koninklijke onderdanen. KPN moet gesloten worden.

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 3, 2021 om 12:08
16774 Antwoorden / 202 Vragen

@KARCSI-BASCI: ik wil u wijzen op het feit dat zonder enig bewijs resp. afdoende bewijs het beschuldigen van diefstal etc. zoals u nu doet kan wordn gezien als smaad/laster op een openbaar forum als dit m.a.w. een forum dat over de gehele wereld door iedereen die hier belangstelling voor heeft gelezen kan worden en daarmee een strfabaar feit oplevert?? Mogelijk moet u blij zijn dat men dit bij KPN niet heeft gelezen of toch maar heeft genegeerd. (o.a. http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/268.html

gerbera
door gerbera - Aug 11, 2021 om 21:49
7348 Antwoorden / 14 Vragen

@karcsi-bacsi

Ik heb het al eerder geschreven maar blijkbaar leest u de reacties niet. KPN heeft al jaren geen e-mail adres en daarvoor in de plaats is het KPN forum gekomen. Geef daar uw probleem aan en wedden dat u geholpen wordt. En om het u nog makkelijker te maken klik hier  voor het forum. Hoeft u hier niet voor de derde keer uw gal te spuwen.

gerbera
door gerbera - Aug 12, 2021 om 16:32
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Beste ligtvoet, kan het ff niet meer volgen wat u in een berich van een ander doet. Dit is een reactie van KPN op hun forum van 5 maanden geleden en mag aannemen dat het is opgelost voor u.

Welkom bij ons op het forum @Ch.W. Ligtvoet, dat ging niet zoals het hoorde dus! Ik zie dat je je profiel al hebt ingevuld, daarmee ben ik voor je gaan kijken. Zo te zien was er bij het contact wart je voor het plaatsen van dit bericht telefonisch contact waarbij het MijnKPN wachtwoord is gewijzigd en een melding is doorgezet voor Netflix. Die is afgelopen maandag behandeld, waarbij Netflix opgezegd is en een vergoeding voor de gemaakte kosten wordt geregeld. Het is inmiddels opgepakt en moet nu voorbij zijn dus.

dr
door draadje100 - Aug 28, 2021 om 13:35
1 Antwoorden / Vragen

Xs4all

1paul
door 1paul - Apr 27, 2022 om 14:26
3101 Antwoorden / 0 Vragen

als u hulp wilt met internetten of eigenlijk de uitleg daarvan zal geen een provider u helpen, zij zijn er voor de aansluitingen en verder niet, de rest zult u echt zelf uit moeten vogelen of een vriendelijke buur vragen om een en ander uit te leggen, ook zult u er proefondervindelijk uit moeten komen.

u kunt gewoon youfone of budget nemen, budget heeft als voordeel dat u dan programma's terug kunt kijken en youfhone heeft als voordeeld at u een android kastje krijgt waar je ook weer andere apps op kunt instaleren.

is er storing op de kabel van kpn, deze beidde leveren namelijk via deze kabel, zqal kpn dit oplossen.

nu u geen ervaring heeft raad ik u wel aan om een monteur de boel te laten instaleren of die goede buur....

gerbera
door gerbera Apr 30, 2022 om 21:56
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Al naar de datum van dit topic gekeken.

1paul
door 1paul May 2, 2022 om 08:19
3101 Antwoorden / 0 Vragen

nee