a.
door a.hemmelder Mar 5, 2012 om 13:54
Computers & telefonie

Provider die niks doet

mijn naam is arjan hemmelder en heb een probleem met mijn provider online van t-mobiel
ik heb nu al drie dagen geen telefoon en intranet thuis.
heb ze al drie keer gebeld met mijn mobiel.
wordt steeds van het kasje naar de muur gestuurd ook vraag ik steeds of er een monteur langs kan komen maar dat gebeurd niet wat kan ik hier aan doen?
want het liefs zou ik het contract willen op zeggen.

792 6 Rapporteer

he
door henkhh - Mar 5, 2012 om 14:11
174 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt recht op oplossing van je probleem, je betaald tenslotte voor de levering van diensten en niet voor het ontbreken daarvan. Wat uit je vraag niet blijkt is of er verder iets is afgesproken met T-mobile tav een oplossing. Is dat niet het geval dan moet je daar alsnog met T-mobile duidelijke afspraken over maken en deze laten bevestigen via mail. Ik kan mij voorstellen dat de provider niet direct een monteur stuurt maar ze moeten dan wel duidelijk aangeven hoe en wanneer ze het probleem denken te gaan oplossen. Voor de periode dat je van de diensten geen gebruik hebt kunnen maken zou ik abonnenmentsgeld terug vragen evenals de gemaakt kosten (mobiel bellen etc.)

he
door henkhh - Mar 5, 2012 om 14:14
174 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben er bij het vorige antwoord wel vanuit gegaan dat het probleem bij T-mobile ligt en niet bij jezelf! Dus dat alle controles tav PC/modem etc. zijn uitgevoerd.

goldenluck
door goldenluck - Mar 5, 2012 om 14:49
28 Antwoorden / 2 Vragen

Mijn ervaring is als ik problemen heb met grote bedrijven is er over twitteren! Heb het afgelopen maanden twee maal meegemaakt. Gelijk dezelfde dag reactie en probleem wordt erg snel opgelost. Bedrijven willen niet dat men klagende twitteraars ziet. In u geval zou ik twitteren naar @tmobile_webcare . Waarschijnlijk heeft u binnen het uur contact. En zo lang het probleem niet is opgelost blijven twitteren, mijn ervaring is dat het stukken sneller is opgelost. Als u de problemen per telefoon meld, dan kan niemand "mee luisteren" , maar als u twittert kan heel Nederland mee lezen dat het bedrijf zijn problemen niet goed oplost, dat soort negatieve aandacht wil een bedrijf niet. Ik ben er van uitgegaan dat u nog kunt internetten aangezien u het probleem hier op de kassa internetpagina aan de orde brengt. Veel succes ermee!

tdehond
door tdehond - Mar 5, 2012 om 15:09
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Stel online/ t mob. schriftelijk aangetekend in gebreke. Stel een termijn waarin u verwacht dat een monteur bij u langs komt om het probleem op te lossen. Geeft aan dat als u op ....... geen goed werkende verbinding heeft u per direct de overeenkomst kosteloos wilt beëindigen.

Wordt uw probleem niet binnen b.v. 10 werkdagen opgelost en kunt u niet kosteloos per direct de overeenkomst beëindigen, dan rest een gang naar de geschillencommissie om dit als een geschil voor te leggen.

Geeft aan dat u tevens over de periode dat geen dienst verleend werd de abonnementskosten terug gevorderd worden conform de wet.

copie brieven + verzendbewijzen bewaren.

a.
door a.hemmelder - Mar 5, 2012 om 16:30
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tdehond schreef op maandag 5 mrt 2012, 15:09]Stel online/ t mob. schriftelijk aangetekend in gebreke. Stel een termijn waarin u verwacht dat een monteur bij u langs komt om het probleem op te lossen. Geeft aan dat als u op ....... geen goed werkende verbinding heeft u per direct de overeenkomst kosteloos wilt beëindigen.

Wordt uw probleem niet binnen b.v. 10 werkdagen opgelost en kunt u niet kosteloos per direct de overeenkomst beëindigen, dan rest een gang naar de geschillencommissie om dit als een geschil voor te leggen.

Geeft aan dat u tevens over de periode dat geen dienst verleend werd de abonnementskosten terug gevorderd worden conform de wet.

copie brieven + verzendbewijzen bewaren.

akkefiet
door akkefiet - Mar 6, 2012 om 10:48
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Wat je in elk geval zelf kunt proberen:
Controleer alle aansluitingen.
Haal het modem een minuut van de stroom af (stekker eruit)
Sluit hem dan weer aan en wacht tot ie helemaal is opgestart.