birdies
door birdies Apr 14, 2010 om 17:21
Computers & telefonie

Punten, duimen en sterren verdwenen??

Kom net thuis, zie mailnotificaties in mijn mailbox, denk ga even kijken, blijkt de hele discussie hierover verdwenen te zijn??
Kan iemand me vertellen welke reden de redactie hiervoor heeft opgegeven? Ben ik toch wel erg benieuwd naar. Zo'n discussie moet toch ook kunnen, naar mijn mening.

979 53 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Apr 14, 2010 om 17:26
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Hier is geen reden voor gegeven.

freya
door freya - Apr 14, 2010 om 17:30
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Er zal wel iemand geweest zijn die zich door mij aangesproken voelde en 'geklaagd' heeft. Deze 'discussie' zal dus ook wel binnenkort verdwijnen.......

birdies
door birdies - Apr 14, 2010 om 17:32
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=tdehond schreef op woensdag 14 apr 2010, 17:26]Hier is geen reden voor gegeven.

Helemaal mooi! Sorry hoor, redactie, maar dit vind ik echt de reinste flauwekul. Blijkbaar hebben diverse respondenten de behoefte daarover even te discussiëren en bij gebrek aan een PB optie, kan het niet anders dan zo.

Op deze manier krijg ik toch echt de indruk dat de Kassa redactie geen (terechte) kritiek duldt; verder was ik in de veronderstelling dat ook respondenten recht hebben op vrijheid van meningsuiting, maar op deze manier worden wij als een stelletje onmondige kinderen behandeld.
Steeds meer serieuze, waardevolle respondenten vertrekken van deze site, willen jullie deze hele rubriek nog verder de afgrond in helpen?

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2010 om 17:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ allen,

Ontving dit bericht:

Beste Edrick3,

We hebben een topic van uw hand over het puntensysteem op de Kassa-site verwijderd. Onze site is primair bedoeld voor consumentenvragen. De door u aangezwengelde discussie valt niet in die categorie en hoort dan ook niet thuis in Discussies of Vraag & Beantwoord.

Als u opmerkingen heeft over de site, dan bent u bij de redactie aan het juiste adres. U kunt ons met vragen en opmerkingen bereiken op kassa-online@vara.nl of via ons contactformulier. De score wordt later in het jaar inderdaad door ons worden geëvalueerd, net zoals we dat met de vernieuwde site als geheel zullen doen.

Met vriendelijke groet,
Redactie Kassa-online

Zet dit toch maar even hier neer ter informatie.
Misschien dat het nog gelezen wordt vóórdat dit item ook verwijderd wordt.

Met vr.gr.

tdehond
door tdehond - Apr 14, 2010 om 17:57
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Jammer, dat ons niet de ruimte geboden wordt om onderling over deze problematiek van gedachten te wisselen.

birdies
door birdies - Apr 14, 2010 om 17:57
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@edrick: dank dat je het hier even vermeld hebt voordat inderdaad deze discussie wel weer verwijderd zal worden.

.......Als u opmerkingen heeft over de site, dan bent u bij de redactie aan het juiste adres.........

Dit klopt natuurlijk niet! Je vroeg de mening van anderen, wilde er even over discussiëren. Voor mij wel duidelijk hierdoor dat ze gewoon geen enkele kritiek over deze site op de site willen zien staan! Kleinzielig.

richard83
door richard83 - Apr 14, 2010 om 17:57
386 Antwoorden / 28 Vragen

Heb ik soms wat gemist?

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2010 om 18:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ birdies en anderen,

Je mag er nu in ieder geval van uitgaan dat ze de mening van sommigen van ons betreffende het puntensysteem gelezen hebben. Hopelijk nemen ze hier goede notitie van en DOEN ze er iets mee.

Met vr.gr.

stacey
door stacey - Apr 14, 2010 om 18:34
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Geen Juiste reden, iedereen mag hier slap l*llen,
maar oh wee als de al jaren aanwezige experts hier een fout woord of iets van kritiek laten vallen bestaat er ineens een moderator die het zonder pardon allemaal verwijderd.............

Fout soort van censuur, we worden monddood gemaakt.............
en genegeerd worden we ook al maanden.........

Consumentvriendelijk is het niet echt voor consumentensite

;-(

stacey
door stacey - Apr 14, 2010 om 18:39
10352 Antwoorden / 12 Vragen

---Als u opmerkingen heeft over de site, dan bent u bij de redactie aan het juiste adres. U kunt ons met vragen en opmerkingen bereiken op kassa-online@vara.nl of via ons contactformulier.----

Nou en dat schiet lekker op..........zonde van de tijd, wordt toch niets mee gedaan, niet op beetje normale termijn, toch klachten genoeg om evaluatie te versnellen lijkt mij onderhand...........

---De score wordt later in het jaar inderdaad door ons worden geëvalueerd, net zoals we dat met de vernieuwde site als geheel zullen doen.---

Nu weer later in het jaar ? Zou toch halverwege het jaar ?!
December wellicht ?

Denk dat ik het niet zo lang meer uit wil zitten zoals het er nu voorstaat, bepaald geen pretje meer hier een poging te doen iemand te helpen zo ;-(

birdies
door birdies - Apr 14, 2010 om 18:42
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.........Fout soort van censuur, we worden monddood gemaakt..........

Helemaal met je eens! Ik krijg een beetje saboteerneigingen.

knoop4x9
door knoop4x9 - Apr 14, 2010 om 18:52
533 Antwoorden / 0 Vragen

Vermoedelijk ben ik de laatste geweest,mijn laatste regel was:doe het goed of doe het helemaal niet, maar ik zie dit wel als opbouwende kritiek.

Mvrgrt

knoop4x9
door knoop4x9 - Apr 14, 2010 om 19:01
533 Antwoorden / 0 Vragen

Ga maar naar expert beste nieuwkomer, dan zie je wat ik bedoel.

Mvrgrt Nico

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2010 om 19:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Goh, dit staat al langer dan een uur op de site! Heb ik niet gered ;-)
Kantooruren? Dan zien we morgenochtend wel of dit al dan niet verdwenen is.

Overigens: had al eens wat naar de redactie gestuurd en soms is er al iets (n.a.v. een opmerking?) verbeterd, bv. je kunt nu de knop Verzenden zien als je iemand een bedankje wilt sturen (en dat was eerder in FF niet het geval; ze hadden me netjes gemaild welke browser ik gebruikte). Het is wel een kleinigheidje, maar toch.

Blijft natuurlijk het meest heikele punt vwb de duimen, punten en sterren. Benieuwd hoe lang ze hier nog over moeten brainstormen. Het lijkt me toch dat hier door de groep van 'vaste respondenten' genoeg over gemeld is. Dat hoeft dan toch niet nóg langer te duren?!

Met vr.gr.

birdies
door birdies - Apr 14, 2010 om 19:07
6104 Antwoorden / 31 Vragen

..........Dat hoeft dan toch niet nóg langer te duren?!............

Ach, het heeft jaren geduurd voordat de site eindelijk 'vernieuwd' werd , dus kan rustig enkele jaren aan lopen voordat ze er eens naar gaan kijken.

vladja
door vladja - Apr 14, 2010 om 19:12
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Nieuwkomer: Luidzen, neemt deel sinds 23.03.2010

Heeft 296 punten met maar 5 reacties (inschrijven 100 +10)

Die moet zich suf hebben zitten groene duimen.

Weer een bewijs van dit rare puntensysteem.

Vladja

stacey
door stacey - Apr 14, 2010 om 19:12
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 14 apr 2010, 19:03] Het lijkt me toch dat hier door de groep van 'vaste respondenten' genoeg over gemeld is. Dat hoeft dan toch niet nóg langer te duren?! Met vr.gr.

Als het nog veel langer duurt blijven er straks geen `vaste respondenten` over,
dan moeten ze het doen met `blond/lekker slim` die roept:
--- Waar gaat het over ? Bel een advocaat...., zoek op google.........,
Volgens mij......., Ik dacht........., Is het niet zo.....? `----

Nou daar zijn vraagstellers vast mee geholpen ;-)

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2010 om 19:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@vladja

....Heeft 296 punten met maar 5 reacties (inschrijven 100 +10)....

Dat is wat knoop4x9 bedoelde!
Wat dacht je van nikita23 met 400 pt en voor de rest allemaal nullen?
Dit lijkt me trouwens (nog steeds) een fout op dit soort pagina's. Zal nog wel verbeterd moeten worden ...

@stacey

Wie jij nou bedoelt.... ;-) ;-)

Met vr.gr.

vladja
door vladja - Apr 14, 2010 om 19:41
8293 Antwoorden / 27 Vragen

sonjaatje heeft ook niet stil gezeten. Totaal 3314 punten vanaf 14 december 2009.

Inschrijven . . . . . . . . . . . . .. . . 100
Inloggen 122 dagen . . . . . . . . . .122 (incl. Kerst en Oud en Nieuw)
Antwoorden 768 x 2 . . . . . . . . . 1536
Reacties 166 x 2 . . . . . . . . . . . . 332
. . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . .-------
Zonder groene duimen totaal . . . 2190

Met groene duimen . . . . . . . . . .3314

En dan nog al die rode duimen, straks heeft ze nog een “duimen-RSI”.

Vladja

freya
door freya - Apr 14, 2010 om 19:42
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ach, we kunnen ook onze eigen 'huiskamer' creëren, waarbinnen we met elkaar 'achter de schermen' praten over alles wat met de website en aanverwante zaken heeft te maken.

Mijn e-mailadres staat in mijn profiel en een ieder die toegang tot 'de huiskamer' wil stuurt mij een mailtje met zijn/haar e-mailadres, dat dan beschikbaar komt in 'de huiskamer' (maak eventueel een speciaal e-mailadres aan). Dit e-mailadres wordt aan iedereen in 'de huiskamer' verstrekt.
In je e-mailprogramma kun je dan een contactgroep aanmaken met alle leden van 'de huiskamer'. Een ieder die wat te zeggen heeft stuurt zijn bericht aan die contactgroep. Simpel, toch?

Freya

stacey
door stacey - Apr 14, 2010 om 19:48
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=vladja schreef op woensdag 14 apr 2010, 19:41]sonjaatje heeft ook niet stil gezeten. Totaal 3314 punten vanaf 14 december 2009. Vladja

Volgens mij heeft ze eerder een ander profiel hier gehad, als die er nog staat, verwacht van wel, kan ze zichzelf ook nog duimen..................

Kan er ff niet op komen welk profiel het was, zou ik moeten nazoeken, was toen disscussie steeds met ook blond/slim, misschien weet Bidies het nog, die had iets gezegd van ga ff lekker gewoon msn`en of zo .......
Die hield er na het nodige commentaar toen ineens mee op en toen dook sonaatje ineens op met eenzelfde `stijl`. Had al zo`n vermoeden dat ze onder ander profiel opnieuw gestart is na dat gezeur, zou me gezien de score die je neerzet nu niets verbazen.

freya
door freya - Apr 14, 2010 om 19:56
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@vladja:

Je houdt in je berekening geen rekening met het feit dat je ook punten krijgt wanneer de vragensteller je beloont met een 'topantwoord' (toch 10 punten elk), dus dan valt het nog wel mee met je berekening.

Wat ik pas extreem vind is een score van 14000 punten sinds de introductie van de nieuwe website..........

Freya

vladja
door vladja - Apr 14, 2010 om 20:07
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Freya,

Vaak Het beste antwoord???? Sinds die knop niet meer op de verkeerde plek zit????

Vladja

birdies
door birdies - Apr 14, 2010 om 21:09
6104 Antwoorden / 31 Vragen

..........Kan er ff niet op komen welk profiel het was, zou ik moeten nazoeken, was toen discussie steeds met ook blond/slim, misschien weet Birdies het nog, die had iets gezegd van ga ff lekker gewoon msn`en of zo ...........
Die hield er na het nodige commentaar toen ineens mee op en toen dook sonjaatje ineens op met eenzelfde `stijl`. Had al zo`n vermoeden dat ze onder ander profiel opnieuw gestart is na dat gezeur, zou me gezien de score die je neerzet nu niets verbazen...........

Nee, Birdies weet het helaas niet meer, maar net als jij heb ik al maanden het sterke vermoeden dat sonjaatje meerdere accounts heeft.

@Freya: wel een goed plan, die 'huiskamer'. Ik ga zo ff een nieuw emailadres aanmaken.
Had het zelf wel handig gevonden als er een PB mogelijkheid was.

stacey
door stacey - Apr 14, 2010 om 21:15
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=birdies schreef op woensdag 14 apr 2010, 21:09.

@Freya: wel een goed plan, die 'huiskamer'. Ik ga zo ff een nieuw emailadres aanmaken.
Had het zelf wel handig gevonden als er een PB mogelijkheid was.

Mij niet helemaal duidelijk van hoe dat in z`n werk moet gaan die `huiskamer`? maar mijn emailadres staat gewoon op mijn profiel.

stacey
door stacey - Apr 14, 2010 om 21:17
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--mijn emailadres staat gewoon op mijn profiel.--

Of is het handiger hiervoor een andere aan te maken dan ?

sonjaatje
door sonjaatje - Apr 14, 2010 om 21:19
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, Birdies weet het helaas niet meer, maar net als jij heb ik al maanden het sterke vermoeden dat sonjaatje meerdere accounts heeft.

Heb er een stuk of 10 hier, mag dat niet dan??

sonjaatje
door sonjaatje - Apr 14, 2010 om 21:20
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Volgens mij heeft ze eerder een ander profiel hier gehad, als die er nog staat, verwacht van wel, kan ze zichzelf ook nog duimen..................

Whahahaha zo`n goeie hebben wij nog niet gehad...............hoe verzin je het :-)

sonjaatje
door sonjaatje - Apr 14, 2010 om 21:22
1961 Antwoorden / 1 Vragen

sonjaatje heeft ook niet stil gezeten. Totaal 3314 punten vanaf 14 december 2009

Lijkt wel of je een beetje geobsedeerd bent?
Je doet wel veel moeite om me de hele tijd in de gaten te houden.
Gaat t verder wel goed met je?

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2010 om 21:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op woensdag 14 apr 2010, 21:19]Nee, Birdies weet het helaas niet meer, maar net als jij heb ik al maanden het sterke vermoeden dat sonjaatje meerdere accounts heeft.

Heb er een stuk of 10 hier, mag dat niet dan??

Er van uitgaande dat je even serieus bent: Nee, dat mag niet!

Uit het 'reglement':
Het is niet toegestaan om onder twee accounts actief te zijn op de Kassa-site.

Tja, 10 is natuurlijk geen twee.
Nog iets voor de redactie om te veranderen: Het is niet toegestaan om meer dan één account te hebben.

sonjaatje
door sonjaatje - Apr 14, 2010 om 21:32
1961 Antwoorden / 1 Vragen

En wat zou dan het nut zijn van meerdere accounts.
Volgens mij hebben we de speeltuin leeftijd wel gehad hier.

birdies
door birdies - Apr 14, 2010 om 21:46
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@edrick: Het is niet toegestaan om onder twee accounts actief te zijn op de Kassa-site..........

Ha ha ha, inderdaad 3 of nog meer mag dus wel.

..........En wat zou dan het nut zijn van meerdere accounts.........

Zo blond ben je toch ook weer niet?! Ik zeg het maar even recht voor zijn raap: gezien de kwaliteit van je reacties, is het onmogelijk dat je in een paar maanden tijd al 4 sterren bij elkaar hebt gescharreld.

birdies
door birdies - Apr 14, 2010 om 21:53
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@freya: you've got mail van Birdies (voordat tie in de spammap verdwijnt)

sonjaatje
door sonjaatje - Apr 14, 2010 om 21:55
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Nee sorry, heb geen universitaire opleiding, ben maar heel doodgewoon.

En zo goed als sommigen hier kunnen kopieren en plakken van internet, nee dat kan ik niet, ik moet alles uit het blote hoofdje doen.

Vind wel dat je een beetje afgunstig klinkt hoor...............maar zal je wel niet zo bedoelen he :-)

freya
door freya - Apr 14, 2010 om 22:03
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@birdies:

Nee hoor, die is gewoon binnen gekomen.

Nog liefhebbers voor 'de huiskamer'? De teller staat op 3.
Voor de duidelijkheid, ik verstrek alléén e-mailadressen van personen aan 'huiskamergenoten' als daar specifiek toestemming voor is gegeven. E-mailadressen die ik al in bezit heb, worden niet gebruikt als daar niet specifiek toestemming voor is gegeven. (om misverstanden te voorkomen)

Freya

sonjaatje
door sonjaatje - Apr 14, 2010 om 22:06
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Kan er ff niet op komen welk profiel het was, zou ik moeten nazoeken, was toen disscussie steeds met ook blond/slim, misschien weet Bidies het nog, die had iets gezegd van ga ff lekker gewoon msn`en of zo .......
Die hield er na het nodige commentaar toen ineens mee op en toen dook sonaatje ineens op met eenzelfde `stijl`. Had al zo`n vermoeden dat ze onder ander profiel opnieuw gestart is na dat gezeur, zou me gezien de score die je neerzet nu niets verbazen.

Oh mijn hemel, een heuse complottheorie!?

birdies
door birdies - Apr 14, 2010 om 22:06
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@sonjaatje: aangezien je het blijkbaar niet begrijpt, even een uitleg:

Het aantal sterren zei voor de 'vernieuwde' site iets van de deskundigheid van de expert (om dat woord maar even te gebruiken). Aan de hand daarvan kon een vragensteller dan een inschatting maken over de juistheid van het antwoord.

Nu kun je binnen de kortste keren (als iemand dat wil) 4 sterren bij elkaar sprokkelen door groene duimen klikken, iedere keer opnieuw inloggen, tips plaatsen of een onnozele opmerking neer kalken.

Daardoor zegt het aantal sterren nu niets meer over de deskundigheid van de beantwoorders.

sonjaatje
door sonjaatje - Apr 14, 2010 om 22:13
1961 Antwoorden / 1 Vragen

En dat is mijn schuld, ik heb dat idiote puntensysteem (wat mij totaal niet boeit) in het leven geroepen.
Als je het niet eens bent met een beleid moet je de verantwoordelijke daarop aanspreken, niet iemand die niks aan het systeem kan veranderen.

En jezelf slimmer noemen dan een ander zegt volgens mij meer over diegene dan over de ander.

Iedereen zit hier met de beste intenties om een ander van dienst te zijn, ik ook.
En gelukkig zitten er een paar hele slimmen hier zodat ik ook nog iets kan leren :-)

Voor nu wens ik iedereen een fijne nacht, welterusten.

stacey
door stacey - Apr 14, 2010 om 22:32
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op woensdag 14 apr 2010, 22:13]
Iedereen zit hier met de beste intenties om een ander van dienst te zijn, ik ook.
En gelukkig zitten er een paar hele slimmen hier zodat ik ook nog iets kan leren :-)

.

Wat rondroepen zoals Jij doet is geen hulp voor vraagsteller het wordt er alleen maar ondoorzichtige zooi van.

Als je er wat van wilt leren lees dan gewoon en onthou je van nutteloos geroep...

stacey
door stacey - Apr 14, 2010 om 22:37
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=freya schreef op woensdag 14 apr 2010, 22:03]

Nog liefhebbers voor 'de huiskamer'? De teller staat op 3.
Freya

4 ;-) heb nieuw mailadres aangemaakt, is onderweg nu

birdies
door birdies - Apr 14, 2010 om 23:10
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......Nog liefhebbers voor 'de huiskamer'?..........

Wordt er ook een wijntje geschonken?:)

(We kunnen er ff lekker op los chatten, wordt morgenochtend toch weer verwijderd.)

freya
door freya - Apr 14, 2010 om 23:11
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel stacey.

Nu ik nog de kans heb voor een oproep, nog meer liefhebbers voor 'de huiskamer', om achter de schermen te kunnen praten over alles wat met de kassa-website van doen heeft? Iedereen is welkom, niemand uitgezonderd.
(zelf bier en pinda's meenemen ;-))
Morgen zal dit topic wel verwijderd worden, dus dan kan ik geen oproepen meer plaatsen.

Freya

birdies
door birdies - Apr 14, 2010 om 23:18
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@freya: is het een idee om even een speciale oproep voor Kassa's huiskamer (met wijn en bier) bij vraag en antwoord te zetten? Die rubriek wordt meer gelezen volgens mij. Er zijn ook diverse nachtbrakers en zeer vroege vogels die dan nog kunnen reageren.

Zodra het kantoortijd is, wordt ook die oproep toch weer verwijderd.

freya
door freya - Apr 14, 2010 om 23:28
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@birdies:

Laten we het nu maar beperken tot dit topic, anders loopt het teveel uit de hand, ik wil geen problemen met de redactie. Ik stuur morgen nog wel wat mensen een e-mailtje.

Freya

stacey
door stacey - Apr 14, 2010 om 23:42
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=birdies schreef op woensdag 14 apr 2010, 23:10].......Nog liefhebbers voor 'de huiskamer'?..........

Wordt er ook een wijntje geschonken?:)

(We kunnen er ff lekker op los chatten, wordt morgenochtend toch weer verwijderd.)

Mag het ook biertje zijn ;-)

Er ff lekker op los chatten? haha ga je nachtbraken dan ;-)

birdies
door birdies - Apr 14, 2010 om 23:49
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.........haha ga je nachtbraken dan ;-)..........

Zal niet de 1e keer zijn + dat ik lekker vrij ben morgen. Chatten was trouwens een beetje groot woord, het echte chatwerk is ook niet aan mij besteed. Maar geheel off topic gaan en losse flodders dumpen, ja, dat kan ik ook, heb ik geleerd van ene sonjaatje.;-)

stacey
door stacey - Apr 14, 2010 om 23:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=birdies schreef op woensdag 14 apr 2010, 23:49].........haha ga je nachtbraken dan ;-)..........

Maar geheel off topic gaan en losse flodders dumpen, ja, dat kan ik ook, heb ik geleerd van ene sonjaatje.;-)

Toch nog ergens goed voor, leer je ook nog wat hier op je ouwe dag ;-)

knoop4x9
door knoop4x9 - Apr 15, 2010 om 00:06
533 Antwoorden / 0 Vragen

De redactie heefd heel wat leesvoer voor morgen, welterrusten voor straks en morgen gezond weer op?

Nico

birdies
door birdies - Apr 15, 2010 om 00:21
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=knoop4x9 schreef op donderdag 15 apr 2010, 00:06]De redactie heefd heel wat leesvoer voor morgen, welterrusten voor straks en morgen gezond weer op?

Nico

Wel nee, ze deleten in 1x dit topic; gaan ze echt niet lezen. Nou jij ook goodnight en sleep tight.

birdies
door birdies - Apr 15, 2010 om 00:22
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Wel grappig dat je ook een mailnotificatie krijgt als je zelf een antwoord neer kalkt.

stacey
door stacey - Apr 15, 2010 om 07:47
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=birdies schreef op donderdag 15 apr 2010, 00:22]Wel grappig dat je ook een mailnotificatie krijgt als je zelf een antwoord neer kalkt.

geen last van ;-) vink die ellende nooit aan

freya
door freya - Apr 15, 2010 om 09:45
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Aangezien deze 'discussie' toch nog open staat, toch nog maar even een oproepje.

We weten allemaal dat de redactie géén 'offtopic' onderwerpen op de website wil. Om toch met elkaar te kunnen praten over b.v. de problemen van deze website, willen we 'de huiskamer' introduceren.

Mijn e-mailadres staat in mijn profiel en een ieder die toegang tot 'de huiskamer' wil stuurt mij een mailtje met zijn/haar e-mailadres, dat dan beschikbaar komt in 'de huiskamer' (maak eventueel een speciaal e-mailadres aan). Dit e-mailadres wordt aan iedereen in 'de huiskamer' verstrekt.
In je e-mailprogramma kun je dan een contactgroep aanmaken met alle leden van 'de huiskamer'. Een ieder die wat te zeggen heeft stuurt zijn bericht aan die contactgroep.
Op deze manier kunnen we 'achter de schermen' informatie uitwisselen en blijft de kassawebsite verschoond van 'offtopic' onderwerpen.

Om misverstanden te voorkomen, ik verstrek alléén e-mailadressen van personen aan 'huiskamergenoten' als daar specifiek toestemming voor is gegeven. E-mailadressen die ik al in bezit heb, worden niet gebruikt als daar niet specifiek toestemming voor is gegeven.

Freya

Redacteur
door Redacteur - Apr 15, 2010 om 11:31
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Beste Kassa-leden,
De redactie heeft al eerder aangegeven op de site, en individueel bij enkele deelnemers aan deze discussie, dat Kassa.vara.nl er primair is voor consumenten en consumentenkwesties. Het bespreken van de site valt hier niet onder. Om die reden wordt dit topic gesloten. Vragen of suggesties over en voor de site zijn te allen tijde welkom op ons mailadres: Kassa-online@vara.nl
Met vriendelijke groet,
redactie Kassa-online