empee
door empee Oct 3, 2021 om 19:50
Computers & telefonie

Qr-code voor man en vrouw op 1 toestel

Kan ik de qr-code van mijzelf en mijn partner op één i-phone zetten?
Ik kan er niets over vinden en kennissen zeggen, dat dat niet kan/mag.
Groetjes

1528 6 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Oct 3, 2021 om 19:59
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Ik denk het niet vanwege de unieke info. Wellicht heeft dhr. H de Jonge nog een toestel over.

Topantwoord

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Oct 3, 2021 om 20:02
1757 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Empee,

Het antwoord op uw vraag is : nee

In de toekomst misschien wel.

Klik op de volgende link :

https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/zo-maak-je-een-bewijs-in-de-app-coronacheck/

sira
door sira - Oct 3, 2021 om 20:02
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Mijn gevoel zegt me dat het niet kan. De QR-code is persoonlijk en ik denk dat u dus maar 1 code, uw eigen code, kunt ophalen.

Zou het al mogelijk zijn, dan zult u altijd als een Siamese tweeling bij elkaar moeten blijven en of we het er nu mee eens zijn of niet, er kan altijd ergens om worden gevraagd.

Waarom neemt u aankomende week niet even contact op met GGD of RIVM?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 3, 2021 om 20:17
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Zie het antwoord en de info van @GEBORENAMSTERDAMMER.  Erg duidelijk aangegeven dat het nu (nog) niet kan.

sira
door sira Oct 3, 2021 om 20:54
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Dat had ik ook al geconcludeerd, maar GA en ik hebben op exact hetzelfde tijdstip gepost. Zelfs de reactie van Mahadma was nog niet eens zichtbaar.

tenormin
door tenormin Oct 3, 2021 om 21:04
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Ach, het is immers geen wedstrijd? En wij allen kennen inmiddels de site. ☺☺

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Oct 3, 2021 om 20:34
2039 Antwoorden / Vragen

Niet met de app maar je kunt de QR-code ook printen, dan kun je ook een pdf-bestand krijgen en niets verbiedt je twee pdf-bestanden op één telefoon te zetten.

tenormin
door tenormin Oct 3, 2021 om 20:40
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@henkzezevende, ik heb geen mobiel, dus ook geen app. Heb, via DigiD een papieren versie aangevraagd, gedownload, dus dat kan @empee ook doen. Gewoon uitprinten en bij je "papieren rommel" doen als men op stap gaat.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Oct 3, 2021 om 20:45
2039 Antwoorden / Vragen

Precies en als dat kan kun je de print-bestanden in pdf-formaat zelf ook op je telefoon zetten. Maar inderdaad, als je die twee uitprint is het net zo goed en wellicht wat simpeler.

empee
door empee - Oct 3, 2021 om 22:16
177 Antwoorden / 139 Vragen

Alle antwoorden doorgenomen, zodoende is mijn vraag beantwoord.
Groetjes allemaal en bedankt.