Vragen over Computers & Telefonie

Sven S
Sven S - Jul 25, 2024 om 17:20
Computers & telefonie

Opzegtermijnen odido - mag dit?

Wij kijken  zelden televisie, en besloten het televisie-onderdeel van ons Odido internet+televisie+ESPN pakket op te gaan zeggen. Via de website van Odido kon je klaarblijkelijk de onderdelen in het pakket individueel uitschakelen. Ik besloot eerst het pakket van ESPN uit te gaan schakelen, met als plan om hierna door te klikken om het televisiepakket uit te schakelen.   Nadat ik het ESPN-p ... Lees meer

ro
robgreet - Jul 25, 2024 om 17:23
Computers & telefonie

Hp printer envy 4500 print steeds oude berichten,terwijl ik een een nieuwe print

ik wil iets uitprinten hp envy 4500,als ik dat doe is hij alleen oude berichten aan het printen printen!!! Lees meer

Ja
Janusvm - Jul 21, 2024 om 12:55
Computers & telefonie

Uefa voetbal

Als ik het goed begrijp worden de wedstrijden van Nederlandse clubs niet meer op open kanalen uitgezonden alleen maar bij ziggo en ziggo go.
Hoe moet het nu bij mensen, ouderen die geen smartphone of smart tv hebben?
Die kunnen dus geen voetbal meer kijken.
Hoe dit op te lossen? Lees meer

ro
robgreet - Jul 19, 2024 om 16:44
Computers & telefonie

Prepaidkaart leegetrokken vodafone,absoluut niet gebeld of sms gestuurd,hoe kan

prepaidkaart,is weer leeggetrokken vodafone,er is absoluut niet mee gebeld of sms jes gestuurd,hoe kan dit?doe ik iets fout Lees meer

ta
tarwe15 - Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud.
Sinds kort openen  enkele APPS niet.
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk)
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen.
Hoe los ik dit o ... Lees meer

Ma
MartinG010 - Mar 14, 2024 om 12:04
Computers & telefonie

Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezel

Ik heb inmiddels 4x iemand aan de deur gehad en 10x aan de telefoon van Ziggo/Vodaphone. Ze melden zich met de opmerking dat ze bellen om een afspraak te maken voor het aansluiten van glasvezel. Als je niet direct geinteresseerd bent, zeggen ze dat de wijk wordt omgezet naar glasvezel en dat je straks geen internet meer hebt als je hier geen gebruikt van maakt. Hierbij geven ze het idee dat dit Zi ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

br
brandewijn - Jun 13, 2024 om 00:53
Computers & telefonie

Ik moet iedere keer opnieuw inloggen bij edge zins kort niet bij groome

als ik op facebook wil en andere dan moet ik iedere keer minloggen dat is nooit geweest Lees meer

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

anita555
anita555 - Feb 18, 2024 om 15:31
Computers & telefonie

Waar vind ik de instellingen op Facebook?

Ik wil graag op Facebook naar de instellingen gaan om iets te veranderen in gegevensgebruik voor Facebook. Ik kan alleen niet zien waar ik de instellingen op Facebook kan vinden.
Kan iemand mij helpen? Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels