Vragen over Computers & Telefonie

Ma
MartinG010 - Mar 14, 2024 om 12:04
Computers & telefonie

Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezel

Ik heb inmiddels 4x iemand aan de deur gehad en 10x aan de telefoon van Ziggo/Vodaphone. Ze melden zich met de opmerking dat ze bellen om een afspraak te maken voor het aansluiten van glasvezel. Als je niet direct geinteresseerd bent, zeggen ze dat de wijk wordt omgezet naar glasvezel en dat je straks geen internet meer hebt als je hier geen gebruikt van maakt. Hierbij geven ze het idee dat dit Zi ... Lees meer

marcvanhulst
marcvanhulst - Feb 14, 2024 om 13:32
Computers & telefonie

@hotmail adres geblokkeerd

Een kennis heeft mijn hulp ingeroepen want ze is op een vreemde manier haar wachtwoord kwijt geraakt aangezien geen van de bij haar wachtwoorden werkte.    Normaal gesproken zou je zeggen; bel Microsoft even op en vraag hen om hulp! Maar helaas sinds een een aantal maanden heeft Microsoft de telefonische ondersteuning gestopt en kan je alleen via een webform proberen om je gebruikersnaam (moch ... Lees meer

ta
tarwe15 - Mar 7, 2024 om 10:41
Computers & telefonie

Outlook mail /ongewenste mail

Blijf NIET ongewenste mail in dit postvak ontvangen. Verplaats mail naar Postvak in en vul in GEEN ongewenste mail van deze afzender,
maar ze blijven iedere keer in ongewenst terechtkomen. Hoe kan dit?? Bvd gr Lees meer

Ro
Rob Vera - Mar 9, 2024 om 18:14
Computers & telefonie

Kan ISP Tweak het contract ontbinden met berekening in eigen voordeel?

Beste Kassa,

nu al een aantal jaar heb ik een internet glasvezel abonnement bij Tweak.  Nu Tweak is overgenomen door Odido kreeg ik een email dat Tweak mijn abonnementscontract wil ontbinden en mezelf bij Odido moet aanmelden.
Het betreft een abonnementsvorm welke ik per jaar betaal (gezien het voordeel van 10 euro per maand).  In de afwikkeling wil Tweak mij nu met terugwe ... Lees meer

ge
geesje50 - Mar 6, 2024 om 22:32
Computers & telefonie

Glasvezel

Hallo,

Hebben vorig jaar een woning gekocht en kwamen erachter dat de vorige bewoner de glasvezelkabel niet heeft doorgetrokken tot in de woning.
omdat er heel bossage in de voortuin aanwezig was hebben wij zelf(nadat alle bomen en bossen verwijderd zijn)de glasvezel tot in de meterkast doorgetrokken.
Nu willen we de glasvezel kastje (FTU ) in onze meterkast laten aansluiten. ... Lees meer

aa
aad piraat - Oct 15, 2023 om 12:50
Computers & telefonie

Hoe kom ik van ongewenste mail af?

Ik wordt al geruime tijd dagelijks bestookt met dit soort ongewenste mailing van deze aard en een en dezelfde afzender.  Willemijn Doornbosch met ES info@news-selections.com Lineke Spalink door ES info@news-selections.com Nieuwe Telefoonaanbieder namens ES info@click.lvmultimedia.com Carolien Borgonjen door ES info@news-selections.com Tariefcontrole Wintertijd voor ES info@click.lvmultimedia ... Lees meer

Chalene
Chalene - Feb 26, 2024 om 21:09
Computers & telefonie

Verborgen WIFI hoe haal ik dit weg

Ik heb per ongeluk mijn WIFi verborgen nu
wil ik dat graag ongedaan maken. Wie kan
mij dit op een makkelijke manier uitleggen. Lees meer

anita555
anita555 - Feb 27, 2024 om 16:19
Computers & telefonie

Wat moet ik doen als mijn email adres van AOL een bug heeft en niet opent op mijn telefoon?

Vandaag wilde ik een belangrijke email checken op mijn telefoon en krijg de melding dat de app van AOL een bug heeft. Ik heb de cash wel geleegd.
Moet ik het nu afwachten? Ik heb ook Outlook maar ik gebruik deze bijna nooit. Al mijn mails gaan naar mijn AOL emailadres.

Lees meer

SD
SD1 - Feb 23, 2024 om 10:57
Computers & telefonie

Kpn monteur

Abbonement afgesloten bij KPN, voor internet, tv en 2 mobiele abbonementen. In de winkel word gezegd plug and play, stekker in de muur daar hoef je geen monteur voor te laten komen. Vervolgens krijgen we het pakket (tv modem enz) binnen (word zo voor de deur gelegd zonder aankondiging). Willen hem aansluiten maar wij hebben nog een oude aansluiting waardoor er een monteur moet komen en wij dit ze ... Lees meer

Pa
Paul Vleesch - Jan 23, 2024 om 20:45
Computers & telefonie

Wanneer werkt NPO start eindelijk weer?

Begin december vorig jaar werkte de NPO app niet meer. Ik kon daardoor niet meer via mijn Apple TV naar de NPO kijken. Ook streamen vanaf mijn iPhone werkte niet meer.  Mail gestuurd.
Antwoord: het is druk, kan wat langer duren.  Nog steeds geen antwoord.  We kunnen nu alleen tv kijken op de iPhone of we moeten in onze werkkamer op de computer tv kijken.  De NPO reageert nog steeds ... Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels