De
door Delights22 Jul 21, 2022 om 11:10
Computers & telefonie

Recente berichten op Facebook

Sinds kort is in mijn Facebook (Android) app de mogelijkheid verdwenen om berichten op de tijdlijn te sorteren op volgorde van nieuwste berichten. Tot nu toe kon ik dat handmatig instellen met een knop onder de drie streepjes rechtsboven in de app. Nu die knop weg is, moet ik het doen met wat Facebook mij wil laten zien. Zijn er hier meer mensen die hetzelfde probleem hebben?

3974 4 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 21, 2022 om 11:43
7194 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt de app verwijderen en opnieuw installeren of bijwerken door deze in de AppStore te openen.
Anders hoop ik dat deze link uitkomst zal brengen.

https://nl-nl.facebook.com/help/218728138156311

De
door Delights22 Jul 21, 2022 om 15:23
5 Antwoorden / 3 Vragen

Helaas verandert bijwerken van de app niets. De informatie van de link die u geeft klopt niet, want de optie Meest Recent is uit het menu met snelkoppelingen gehaald, niet alleen bij mij zo heb ik ontdekt. Op de laptop versie staat deze nog wel, maar voor hoe lang nog? Het lijkt een bewuste actie, zodat je aleen nog maar door Facebook voorgekauwde berichten krijgt te zien.

Fi
door Fisher211 Jul 23, 2022 om 10:46
Antwoorden / Vragen

I'm happy to see a particularly subject.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 21, 2022 om 17:03
16859 Antwoorden / 202 Vragen

Iki herken uw probleem niet. Uw vraag is mij in die zin om duidelijk omdat Facebook toch bedoeld is van gebruikers ervan die u iets willen laten zien? Dat is niet Facebook.

De
door Delights22 - Jul 21, 2022 om 20:22
5 Antwoorden / 3 Vragen

Facebook had tot voor kort een knop om de berichten te sorteren op "meest recent". Die is verdwenen, zodat je alleen nog maar berichten krijgt te zien volgens het beruchte algoritme, dus populaire berichten en berichten van je voorkeur.

di
door didieggink - Jul 22, 2022 om 18:37
4 Antwoorden / 1 Vragen

Heb heel even geduld en wacht op een nieuwe update van Facebook die er binnenkort aankomt. Facebook gaat twee 'tabbladen' maken. Eén tabblad laat alleen de berichten van vrienden/favorieten zien en het andere tabblad alle andere berichten. Een algoritme zal gaan zien aan hoe uw facebook gebruikt en welke berichten u vaak bekijkt/welke personen u vaak liket etc. U krijgt dus een hele goede selectie van berichten die uw voorkeur hebben. Misschien is dat zo'n knop ook niet meer nodig om de berichten te sorteren/selecteren, even afwachten dus. Het kan bovendiek ook zo maar zijn dat die knop weer terugkomt in de nieuwe versie. Hopelijk heeft u hier wat aan, ik snap de frustratie en gebruik zelf hierdoor facebook steeds minder

De
door Delights22 Jul 23, 2022 om 09:10
5 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor deze info. Ik hoop dat de optie om te sorteren op volgorde van plaatsing blijft bestaan. Omdat ik relatief weinig volg, kan ik op deze manier betrekkelijk snel zien wat er nieuw is op mijn tijdlijn. In het geval van het algoritme wordt alles door elkaar gegooid, mis ik mogelijk minder populaire berichten en krijg ik oudere berichten steeds weer te zien. Daar heb ik geen zin in