ma
door mardutly Aug 4, 2012 om 17:11
Computers & telefonie

Reclame

Als ik op een website pagina ben, en ik klik daarin een suppagina aan, dan krijg ik een of andere reclame. Die moet ik dan weg klikken en dan kan ik pas de suppagina gaan bekijken.
Mijn vraag: wat kan ik er aan doen dat ik niet meer die vervelende reclame item op mijn scherm krijg

651 5 Rapporteer

ab
door abcde - Aug 4, 2012 om 17:41
146 Antwoorden / 11 Vragen

Tja, ook voor de maker van de website gaat alleen de zon voor niets op....

ti
door timfelix - Aug 4, 2012 om 17:52
270 Antwoorden / 13 Vragen

Download AdBlocker, nooit meer last van popups, reclame op youtube en andere vormen van reclame. Geweldig programma!

ma
door mardutly - Aug 5, 2012 om 00:29
25 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 4 aug 2012, 17:55]Hallo mardutly,

Als je Firefox gebruikt zou je Adblock Plus kunnen downloaden.

Voor IE kun je simple adblock downloaden.
Let even op of je IE7, IE8, of IE9 hebt. (je kunt naar beneden scrollen)

Suc6

Omdat ik IE9 heb ik simple-adblock gedownload, en heb een half uur met websites gespeeld, en ik moet zeggen,ik heb nog geen reclame gehad. Dus bedankt voor jullie adviesen, als ik er niet meer op terug kom, dan heb ik een prima advies gekregen.

edrick3
door edrick3 - Aug 5, 2012 om 00:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mardutly,

Als je Firefox gebruikt zou je Adblock Plus kunnen downloaden.

Voor IE kun je simple adblock downloaden.
Let even op of je IE7, IE8, of IE9 hebt. (je kunt naar beneden scrollen)

Suc6

edrick3
door edrick3 - Aug 5, 2012 om 10:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mardutly,

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.