zo
door zouterik Mar 11, 2018 om 16:24
Computers & telefonie

Regelmatig komt het voor dat outlook/hotmailberichten ongelezen in mijn deleted

Regelmatig komt het voor dat outlook/hotmailberichten ongelezen in mijn deleted items verdwijnen.
Op mijn mobiel, tablet, desk- en laptop kan ik ze dan niet vinden.....na enig zoeken tref ik ze dan in deleted items
Betreft dit een instelling en zo ja welke?

5190 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 11, 2018 om 17:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En hoe lang stonden die ongelezen mails dan al in uw Inbox?

pe
door pebk Mar 12, 2018 om 12:56
581 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is niet relevant. Ik heb ongelezen mails uit 2014 staan in mijn inbox (gebruik hotmail eigenlijk alleen om het account en MS id te behouden).

John1313
door John1313 Mar 12, 2018 om 19:54
34 Antwoorden / 1 Vragen

'gebruik hotmail eigenlijk alleen om het account en MS id te behouden.' schrijft u.

Wist u dat elk mail adres als MS id ingesteld kan worden?

Ik gebruik al jaren een adres bij XS4ALL, ik heb nooit hotmail live of wat dan ook gehad.

Even een adres toevoegen en daarna als primair instellen. Als alles werkt en je dat gecontroleerd hebt kun je desgewenst het hotmail adres verwijderen. https://account.live.com/names/Manage?mkt=nl-NL&refd=account.microsoft.com&refp=profile

(Of je gebruikt het al mail adres op sites die u eigenlijk niet zo vertrouwd maar wel om u email adres vragen.)

edrick3
door edrick3 - Mar 11, 2018 om 17:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Berichten verdwijnen niet 'zomaar' in deleted items. Bedoel je soms dat ze in de map 'ongewenste e-mail' terecht komen? Dat komt dan omdat hotmail zélf spam etc daarin plaatst. Je moet dan bij zo'n bericht even klikken op 'dit is geen ongewenste e-mail'

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 11, 2018 om 18:06
7180 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien is de map inkomende berichten overvol en worden de te ontvangen berichten in de map verwijderde items geplaatst.

edrick3
door edrick3 Mar 11, 2018 om 18:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

????? Nog nooit van gehoord.

sjjoppy
door sjjoppy Mar 11, 2018 om 18:32
7180 Antwoorden / 3 Vragen

TS heeft een mobiel, tablet, desk-en laptop dus ga ik ervan uit dat deze het verschil tussen verwijderd en ongewenst wel kent. Enneh 1 vraagteken volstaat hoor. ;-)

ho
door holy53 - Mar 11, 2018 om 18:12
68 Antwoorden / 1 Vragen

Zijn je pc-tablet en telefoon gesynchroniseerd? Als je dan een bericht verwijderd zijn ze op de andere apparaten ook weg.

diumenge
door diumenge - Mar 11, 2018 om 18:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zou een ingestelde regel kunnen zijn, maar is onmogelijk te bepalen met de zeer summiere informatie die u verstrekt. Gaat het bijvoorbeeld om een bepaalde afzender? Is er een patroon herkenbaar of lijkt het willekeurig?

gsm
door gsm - Mar 11, 2018 om 22:12
5940 Antwoorden / 47 Vragen

De Delete toets te lang ingedrukt houden.

br
door brontosaurus - Mar 12, 2018 om 13:32
15 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb zoiets ook gehad. De linkerknop van mijn muis was versleten. Als je dan een bericht verwijderde verdween er vaak nog een achteraan.
Probeer een andere muis. Of wissel de functie van linker en rechtermuisknop in instellingen. Als het probleem dan weg is: muis vervangen!